Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2016-10-31, 7:35 AM | |
Сынып: 3 Мерзімі: Сабақтың тақырыбы: Сыныпта кезекшімін. Сыныппен саяхат Сабақтың мақсаты: Білімділік: Өз сыныбы, сынып оқушылары, мұғалімі жайлы қазақша айта білу дағдыларын қалыптастыру Жаңа тақырып бойынша сөздерді меңгерту Дамытушылық: Сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту Тәрбиелік: Өзара сыйластыққа, достыққа тәрбиелеу Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, сергіту, оқылым, жазылым, сөйлесім іс-әрекеттері Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу: « Сәлеметсіздер ме, оқушылар!». « Сәлеметсіз бе!». Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Миға шабуыл. Суретпен жұмыс. Деректі заттарды көрсетіп отыру. Сұрақ-жауап әдісі: Бұл не? Бұл нешінші сынып? Сыныпта не бар? Сыныпта неше оқушы бар? Сынып қандай? Сабақтың мақсатын, барысын айту. - Бүгінгі сабағымыз да сынып туралы болады, біз сендармен кезекші мәліметін қалай айту керек екенін және сыныппен саяхатқабарғанымызды қазақша қалай айту керегін үйренеміз. Үй жұмысын тексеру: Оқушылар берілген тапсырманы оқиды (қатарлардан өтіп, тапсырманы орындап келгендерін тексеріп өту) Мақал –мәтелді жатқа сұрау: Мектеп – кеме. Білім – теңіз. Сөздерді сұрау: Ойын ойнату: «Кім жылдам?» Ойын шарты: Сыныптың есік жағында үш оқушы тұрады, мұғалім сөздерді орысша атап отырады, оқушылар қазақша баламасын айтып отырады, кім аудармасын айтса, сол бір қадам алға жүреді отырады, кім мұғалімге тез жетсе, сол алғыр атанады. Мақсаты: Оқушылардың қаншалықты сөз меңгергендерін тексеру, шапшаң жауап беру дағдыларын қалыптастыру Оқушы- ученик Танысу – знакомиться Ұл – мальчик Қыз – девочка Тату- дружный Мұғалім- учитель Қай? – какой? Және - и (союз) Жаңа сабақ: 1.Жаңа сөздермен таныстыру. Сөздерді мұғалім оқиды,оқушылар қайталайды. Жаңа сөздер: 2.Оқушылар жаңа сөздерді тізбектеп айтып шығады. 3.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы жаңа сөздерді пысықтау. А) мұғалім сөздік бойынша сөздің орысшасын айтып, допты бір оқушыға лақтырады, оқушы допты қағып алып, сөздің қазақшасын айтып, допты мұғалімге қайтарады. Осылай барлық сөздермен жұмыс жасалады. Көп сөз меңгерген оқушы алғыр атанады. Ә) жаңа сөздер деректі заттар болса, оларды бір оқушы көрсетіп отырады, басқа оқушылар сол заттың атауын дәптерлеріне жазып отырады,басқа оқушылар сол заттың атауын дәптерлеріне жазып отырады. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқы. 2-тапсырма. Сурет бойынша сұрақ-жауапты оқы. Сергіту сәті. Ал, балалар, тұрайық, Алақанды соғайық, Оңға қарап иіліп, Солға қарап иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық. 3-тапсырма. Диалогті толықтырып жаз. 4-тапсырма. Сұрақ- жауапты оқы. 5-тапсырма. Сөйлем құрап үйрен. 6-тапсырма. Сергітуді оқып, жаса. Қосымша тапсырма: Дарынды оқушылармен жұмыс. А)Аударып жаз. Можно выйти? Можно к доске? Можно войти? Можно прочитать? В)Сөйлем құрап үйрен. 1.Бор. 2. 3. 4. Сабақты қорытындылау: Рефлексия Мен бүгін не үйрендім? Сабақ маған ұнады ма? (қолдарымен көрсету, бас бармақты төмен «сабақ ұнамады», жоғары «сабақ ұнады») Үйге тапсырма беру: 6-тапсырма. 196 бет ( жаттау) Бағалау: Оқушыларды сабаққа қатысымдылығына, белсенділіктеріне қарап бағалау. | |
Просмотров: 2357 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|