Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2016-11-02, 8:04 AM | |
Сабақ: қазақ тілі Тақырыбы: «Тазалық» Мектеп: М.Айтхожин атындағы №1 орта мектеп Мұғалімнің есімі:Жаманова Рима Жұмағалиқызы Күні: Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0 Сабаққа негізделген оқу мақсаты Айтылым: 2.2.5.1 фильмдер мен тыңдалым материалындағы сөйлемдерді қолданып, сюжетті суреттеу. 2.2.3.1 тілдік нормаларды сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы əңгімеге қатысу жəне сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну. Оқылым: 1.3.1.1 таныс сөздерді тұтас оқу. Сабақ мақсаттары Бәрі оқушылар: • Таныс сөздерді тұтас оқиды. • Мəтіндегі сөздердің мағынасын сөздік арқылы аударады. • Сурет бойынша әңгімелейді. Оқушылардың басым бөлігі: • Тақырып бойынша сөздер мен сөз тіркестерін жазады. • Тазалық тақырыбындағы сөздерді жазады. Кейбір оқушылар: • Сұрақтарға жауап береді, өткен тақырып бойынша сұрақ қояды. • Сөздердің аудармасын біледі, мәтінді мазмұндайды. Тілдік мақсат Оқушылар: • Тазалық тақырыбындағы сөздерді қазақша атай алады. • Тақырып бойынша әңгімелеп айта алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: таза, кір, тісімді тазалаймын, бетімді, қолымды жуамын, шашымды тараймын. Алдыңғы оқу Туған өлкем, тұрады, Отан. Жоспар Жосп. уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурс-тар Басталуы (9 мин.) 1 мин. 3 мин. 3 мин. 2 мин. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Дене мүшелерімен амандасу» тренингі. Топқа бөлу әдісі: Мақал-мәтелдер құрастыру. 1-топ: Тазалық-денсаулық кепілі. 2-топ: Денсаулық-зор байлық. 3-топ. Дені саудың-жаны сау. Үй жұмысын тексеру: «Ән айту». Сабақтың тақырыбын анықтау: «Не артық?» Атамекен, Отан, таза, туған жер Кір, тіс, қол, бет «Салыстыру» әдісі. Интербелсенді тақта Интербелсенді тақта, қима қағаздар Интер.тақта Интер.тақта Ортасы (23 мин.) 8 мин. 1 мин. 5 мин. 1 мин. 3 мин. 5 мин. 1 мин. 1-тапсырма: «9 гауһар». Топпен жұмыс: оқушылар «Мойдодыр» мульфильмінен үзінді көріп (5 мин), сөздер мен сөз тіркестерін «9 гауһарға» жазады. Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Білу және түсіну Тазалық тақырыбына байланысты сөздерді атайды, көрсетеді, есте сақтайды. Қолдану Мультфильм бойынша сөздер мен сөз тіркестерін айтады, жазады. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай Тазалық тақырыбына байланысты сөздерді атайды, көрсетеді, есте сақтайды. -тазалық заттарын ажыратады (сабын, сусабын, сүлгі); -мультфильмнің тақырыбын анықтайды; -басты кейіпкерлерін атайды. 1 1 1 Мультфильм бойынша сөздер мен сөз тіркестерін айтады, жазады. -тазалық заттарына байланысты етістіктерді (бетін жуады, шашын тарайды) дұрыс қолданады; -мультфильмнің мазмұнын жаңа сөздер мен сөз тіркестері арқылы таныстырады, жазады. 1 1 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Болжау» әдісі. Сұрақтар: -Барлық суреттерге не ортақ? -Дамир не істейді? -Жанар не істейді?... -Сен не істейсің? ІІІ деңгей: Суреттегі сөздерді атайды. ІІ деңгей: Сұрақтарға жауап береді. І деңгей: Сурет бойынша мазмұндайды. Сергіту сәті: «ТКО» әдісі. Ақ қоян, ақ қоян, Орныңнан тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. Кері байланыс: «Қарлы кесек» 3-тапсырма. «Суреттер сөйлейді» -табиғи әдіс . Топтық жұмыс. Жетістік критерийлері: 1. Тазалық заттарының атауларын қазақша атау. 2. Суреттермен сөйлемдер құрастыру. Ватман, маркерлер, интербелсенді тақта «Мойдодыр» мультфильмінен үзінді Интербелсенді тақта, оқулық Интербелсенді тақта Аяқталуы (6 мин.) 3 мин. 2 мин. 1 мин. Кері байланыс: «Бос орындық», мадақтау. Қалыптастырушы бағалау: «Адасқан әріптер» (өзін-өзі бағалау) Үй жұмысын беру: мақал-мәтелдерді, сөздікті жаттау. Интербелсенді тақта, ноутбуктар Қосымша ақпарат Адасқан әріптер Задание #1 Вопрос: Составьте слово из букв: ЛСҮІГ -> _____________ Задание #2 Вопрос: Составьте слово из букв: УСЫБНСА -> ______ Задание #3 Вопрос: Составьте слово из букв: НЕҮМРІСТ -> ________ Задание #4 Вопрос: Составьте слово из букв: ЖЫУМАН -> __________ Задание #5 Вопрос: Составьте слово из букв: ЗАТА -> __________ Задание #6 Вопрос: Составьте слово из букв: ІРК -> _______________ Задание #7 Вопрос: Составьте слово из букв: СНАБЫ -> ________ Задание #8 Вопрос: Составьте слово из букв: НМРАТАЙЫ -> _______ Задание #9 Вопрос: Составьте слово из букв: РҚАТА -> __________ Задание #10 Вопрос: Составьте слово из букв: АЗНАТМЫЙАЛ -> _______ Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |
Просмотров: 698 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|