Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
2017-01-17, 5:29 PM | |
Сынып: 1 Тақырып: Қыс. Мақсаты: Жаңа тақырыпты меңгерту. Жан-жақты білім беру. Қисынды ойлау қабілеттерін дамыту. Міндеттері: Сөздік қорын молайту, сөйлем құрай білу. Қисынды ойлау қабілеттерін дамыту жолында жұмыс жасау. Қыста қалың киініп, дене шынықтыру жасау керектігін айтып түсіндіру. Сабақ барысы І. Ұйымдастыру кезеңі. Ал, балалар, бір-бірімізбен амандасайық. «Амандасу» өлеңі. Армысын аспан! Армысын әлем! Армысын қара жер! Армысын досым! Жарайсыңдар, балалар, отырыңдар! ІІ. Жаңа тақырыбын, мақсатын айту. - Парталас досыңмен бірге сөзжұмбақ арқылы жаңа тықырыбын аңықтаңдар. - Берілген сөздерді қазақ тіліне аударып осы сөзжұмбаққа жазыңдар. - Қызыл тік бұрыштарда шыққан сөз сабақтың тақырыбы болады. 1 - варежки 2 - шапка 3 - холодно - Енді, сендердің жауаптарын тексереміз. - Ал, балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай, деп ойлайсыңдар? - Дұрыс! Бүгінгі біздің жаңа тақырыбымыз «Қыс» Мақсатын айту. - Бүгін біздің сабағымыздың мақсаты: жаңа сөздермен танысу, берілген тапсырмаларды мұқият тыңдап, ұқыпты орындау. Жаңа сөздермен танысамыз. Мұғалім оқиды, балалар мұқият тыңдап отырады. Мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды. Қыс – зимаАяз - мороз Қар – снегАққала – снеговик Жауады – идет Түсті – наступила Дыбыстық жаттығу өткізу. Қа, қа, қа, қар. Қы, қы, қы, қыс. Яз, яз, яз, аяз. Жаңа сабақты меңгерту. - Балалар, сендер ертегілерді оқуды жақсы көресіңдер ме? - Сендер «Қарлы патшайым» ертегісін білесіңдер ме? - Осы ертегінің кейіпкерлері кім деп ойлайсыңдар? - Онда біз олармен танысайық. - Әр дұрыс жауапқа сендер осындай қар ұшқының аласыңдар. Сабақ соңында санап шығамыз. Кімде ең көп қар ұшқыны болса сол жақсы баға алады. - Гердаға берілген бірінші тапсырма. 1 – тапсырма. (картішкілермен жұмыс) - «Қандай әріп жоғалды?» ойын арқылы өткіземіз. Осы тапсырма бойынша қысқы киімдерді қайталаймыз. _олғап, қ_лақшын, ет_к, пи_а, т_н, ш_рф. - Жақсы, жарайсыңдар! - Тәрбиелік жұмыс. Қыста жылы киіну керек. Жылы киінбесеңдер ауырып қаласыңдар. 2 – тапсырма. - Келесі тапсырма. Мәтінді оқып, орыс тіліне аудару керек. Қыс түсті. Далада қар жауады. Далада аяз. Балалар қардан аққала жасады. Ал енді кішкене демалайық. Сергіту сәтін өткіземіз. 3 – тапсырма. Берілген сөздерде қатені табу керек. Қәр, қіс, аяс, шауады. - Жақсы, жарайсыңдар! 4 – тапсырма. Келесі Гердаға берілген тапсырма - көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойыңдар. Қыс— Далада – Қар --- Балалар далада ---- Керекті сөздер: келді, жауады, суық, ойнайды. 5 – тапсырма.Келесі берілген тапсырма «Сиқырлы қап». - Осы сиқырлы қаптан бір суреті алып, оған сөз тіркесін құрастырыңдар. Қар, пима, аяз, суық, қолғап, пальто, шаңғы. 6 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. 1.Тізбектеп тақтаға шығып, орыс тіліндегі сөздерді қазақ тіліне аударып жазыңдар. Зима-? Снег-? Мороз-? Идет? Наступила-? Снеговик-? 7 – тапсырма. Санап үйрен тапсырмасы. Неше аққала? 8 – тапсырма. - «Кім тез?» ойынын өткіземіз. Мен тақырыпқа байланысты сөздерді орыс тілінде айтамын, сендер қазақ тіліне аударысыңдар. 9 – тапсырма.Топтық жұмыс. Тірек сызба бойынша үш сөйлем құрастырыңдар. - Ал, балалар, қараңдар! - Герда барлық тапсырмаларды орындап, Кайды құтқарып алды. - Олар сендерге үлкен рақмет айтып тұр. ІІ. Сабақты бекіту. - Балалар, бүгін біз қандай тақырыппен таныстық? - Қонаққа кім келді? - Қандай сөздермен таныстық? - Сендерге сабақ ұнады ма? ІІІ. Сабақты қорытындылау. - Осы қар ұшқынында өз көңіл күйлеріңді көрсетіп, тақтаға ілесіңдер. IV. Үй тапсырмасы. - Жаңа сөздерді жаттау. Картішкелермен жұмыс.(Көп нүктенің орнына керекті әріптерді қойыңдар.) Қ...р, қ...с, ая..., жа...ады, т...сті, а...қала. VІ. Оқушылардың жауаптарын бағалау. | |
Просмотров: 732 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|