Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ · Скриншот ] | 2017-01-20, 7:19 PM |
Күні: 22.01.2016 Сынып: 5 «б» 2 -топ оқушылары. Сабақтың тақырыбы: Қысқы киімдер. Антонимдер. Сабақтың мақсаты: Білімділік – антонимдерді ойды әсерлі, көркем етіп етіп жеткізудің құралы ретінде сөйлеу тілдерін жетілдіру; Тәрбиелік – жаңа сөздерді меңгерту, тапсырмаларды орындату, пайдаланған мақал –мәтелдер арқылы оқушылардың бойына адамгершілік асыл қасиеттерді сіңіру; Дамытушылық –топпен жұмыс істей білуге, ойлау қабілеттерін арттыру. Қазақ тіліне деген сүйіспеншіліктерін ояту, пәнге қызығушылығын арттыру Түрі : аралас сабақ Әдісі : сұрақ-жауап, тілдік талдау, топтастыру. Көрнекілігі : кеспе қағаздар, түрлі-түсті суреттер. Пәнаралық байланыс : әдебиет, бейнелеу. Сабақтың барысы. 1.Ұйымдастыру кезеңі : а) оқушыларды екі топқа бөлу. Амандасу: Армысың алтын күн Армысың жаңа жыл Армысың көк аспан Армысың асыл жан Ақылыңа-ақыл қос Болайықшы жақын дос. 2. Үй тапсырмасың тексеру: 1)Мәтінмен жұмыс. Өзім бағалаймын 3) Сабақтың тақырыбын ашу: 2)Шығармашылық жоба қорғау. Тақпақ айту: Шанамен зырғып желдетіп, Шаңғы, коньки тебетін. Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың? Ксения: Аяз қысып, Өрнек сызып, Терезені торлайды. Қане балалар айтыңдаршы Бұл қай кездде болады? Қыс. Мадина: Желтоқсанда келеді Жылдың қысқы күндері Белгілі ғой себебі, Елемеймін мүлде оны. Қарамаймын күнге мен, Батса мейлі бейуақта. Өйткені Өзім үлгерем Сабақ оқып, Ойнап та. 3)Сонымен балалар бүгін біз сендермен қысқы киімдер ал грамматикалық тақырып: Антонимдерді өтеміз. қ 1. Снег ы 2.Год с 3. Холод. қ 4. Белый. ы 5. Змея 6.День к 7. Собака и 8.Ковёр. і 9. Масло. м Қысқы киімдер. Антонимдер дегеніміз бір-біріне қарама-қарсы сөздер. Ол әсіресе мақал-мәтелдер мен жұмбақтарда жақсы қолданылады. 4)Ақыл – дос, ашу - дұшпан Көп сөз – күміс, Аз сөз – алтын. Ескі киімді баптағанын, Жаңа киімді сақтағанын Тоңса біздің қолымыз, Қолғапты киіп аламыз. Сарт - сарт – сарт, Шапалақты соғамыз. бас киім – головной убор аяқ киім – обувь тоқылған – вязанный жылы – теплый қысқы – зимний күзгі – осенний үлкен – большой құлақшын – ушанка шалма – шарф қолғап -варежки пима – валенки етік - сапоги 5).Бекіту кезеңі: Киімдер суретін беремін. Олар оны жабыстырады. Сергіту сәті: Тоңса біздің аяғымыз, Етікті киіп аламыз. Топ – топ –топ, Топылдатып билейміз. 6)Суреттер беру олар одан антоним сөздерді тауып орыс тілінде айтады. Қарсы мәндес сөздер. Биік –аласа., высокий –низкий. Баяу-тез, медленный –быстрый, ескі-жаңа, старый –новый таза –кір, чистый –грязный жуан –жіңішке, толстый –тонкий. Көңілді –көңілсіз,Веселый –грустный Тар –кең,Тугой –свободный Жеңіл –ауыр, легкий-тяжелый Қысқы киім тақырыбына сөздер тап. Т ы м а қ б О с ы н н ө н п и м а р к ү р т е і а е т і к к й к ң с т у Қорытынды: Бағалау кретериелерін санау. Суреттік жобаны шығару. Рефлексия. Оқушылар өздері тілек жазып хаттамаға салады. Пәні: қазақ тілі Күні: 22.01.2016 Сынып: 5 «б» 2 -топ оқушылары. Сабақтың тақырыбы: Қысқы киімдер. Антонимдер. Сабақтың мақсаты: Білімділік – антонимдерді ойды әсерлі, көркем етіп етіп жеткізудің құралы ретінде сөйлеу тілдерін жетілдіру; Тәрбиелік – жаңа сөздерді меңгерту, тапсырмаларды орындату, пайдаланған мақал –мәтелдер арқылы оқушылардың бойына адамгершілік асыл қасиеттерді сіңіру; Дамытушылық –топпен жұмыс істей білуге, ойлау қабілеттерін арттыру. Қазақ тіліне деген сүйіспеншіліктерін ояту, пәнге қызығушылығын арттыру Түрі : аралас сабақ Әдісі : сұрақ-жауап, тілдік талдау, топтастыру. Көрнекілігі : кеспе қағаздар, түрлі-түсті суреттер. Пәнаралық байланыс : әдебиет, бейнелеу. 1.Ұйымдастыру кезеңі: амандастым. Психологиялық ахуал тудыру арқылы өз мақсатыма жеттім. 2 топқа бөлінді алдын-ала. 2. Үй тапсырмасын тексеру: 2бөлімнен тұрды: А) Үйге берілген мәтінмен жұмыс дәптерде жазу; Б) Шығармашылық жобаны қорғау: 1 топ «Аққала» Ксения., «Қысқы орман» Мадина тақпақтап қорғаса, 2 топтан: «Қырау»Даниил., «Қысқы дала» Элдар қорғады. Балалар кейбір кезде жаңылысып шатасты. 2. Сабақтың тақырыбынмент таныстыру: бұл кезеңде оқушылар сөзжұмбақ шешу арқылы ашты. Негізгі сөз қысқы киім болды. 3.Бекіту кезеңі. Антоним сөздердің тек мақал-мәтелдерде және жұмбақтарда кездесетіні туралы айттым. Мақал мәтелдер берілді содан тек антоним сөздерді жазу берілді: Дос-дұшпан, түн-күн, жақсы-жаман, көп-аз. Дәптермен жұмыс жүргізілді. 2) антоним суреттері берілді олар қағазға жазды қорғады. Кең-тар, кір –таза, жуан –жіңішке, ұзын-қысқа, жаңа-ескі деген сөздер болды. 3 тапсырманы орындағаннан кейін тақтада Аққала мен Аяз Атаның жартысы ашылды енді балалар одан әрі 3 тапсырманы орындаса аяғы ашылуы керек. Одан әрі Сөздік оқушыларға суреттегі киімдердің қазақша жазуы керек. Оқу үлгірімі төмен С.Чербунина., Д.Артемов., Д.Нейфельд жеке тапсырмалармен жұмыс жүргізді. Келесі тапсырма 6 киімнің сөзін табу оқу. Оқушылардың топпен орындады, тақтаға шығып қорғады.І топ бірінші орындады. С.Зайцев қорғады., ІІ топтан Ксения Олифер қорғады. Сергіту сәті Балалармен орынджадық Ауызша айтылды. Қорытынды: Бағалау ұпай саны 15-20 – «5» Укенов.Э., Олифер. К., Жаканова. М., Зайцев.А. алса, 10 -14 ұпай – «4» Отт. А. 10-на төмсен ұпай жинағандар «3»: Артемов. Д., Нейфельд. Д., Чербунина. С. Алды. Қорытынды жасалды. Рефлексия жүргізілген жоқ, уақыт жетпеді. Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасы «Боровской облыстық санаторлық мектеп -интернаты» КММ-сі «Қысқы киім. Антоним» 5 «б» -сынып. Өткізген: Г.С.Алгалиева 2015-2016 оқу жылы. | |
Просмотров: 849 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|