Главная » Файлы » В помощь учителю » Химия |
[ Скачать с сервера (30.5 Kb) · Скачать удаленно () ] | 2015-04-14, 7:07 PM |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Пәні: химия Сынып: 9-сынып Сабақ тақырыбы Қаныққан көмірсутек.Метан Жалпы мақсаттар Көмірсутектердің гомолгтық қатары- алкандар және қатардың жалпы формуласы, құрылымдық формулалары жөнінде түсінікті дамытады. Кеңістіктегі пішіні, гомолгтар, алкандар, т.б. жаңа түсініктерге анықтама береді. Түйінді идеялар Проблемалық сұрақтар қою арқылы оқушыларды сыни тұрғдын ойлауға үйрету.Қаныққан көмірсутектердің гомолгтық қатарын алкандардың жалпы формуласын пайдалана отырып жатқа айта және жаза білу. Әдіс- тәсілдер • Сұрақты ұстап ал • Миға шабуыл • Семантикалық карта. • БКТЗО кестесі • Химиялық диктант Көрнекіліктер Метан молекуласы моделінің шарөзекті моделі, стикерлер, маркерлер, қаламдар, АКТ,электронды оқулық, слайд, Блоб ағашы, бағдаршам түстері, қима қағаздар, рефлексия парағы. Дереккөздер Н.Нұғыманов, Р.Жұмаділова, Р.Қаржасбай. Әдістемелік нұсқау.Н. Нұрахметов, К.М.Жексембина, Н.А. Заграничная, Ә.Е.Темірболатова, К.А. Сарманова химия.9-сынып. Оқулық. Алматы «Мектеп»2013.Асхат Әлімов. Интербелсенді әдістемені ЖОО- да қолдану мәселелрі. Оқыту нәтижелері Көмірсутектің ең қарапайым өкілі – метанды мысалға ала отырып қаныққан деген ұғымды анықтайды.Кеңістік моделін, құрылымдық формуласын түсінеді. Түсінікті бекіту мақсатында этанды мысалға ала отырып, оның құрылымдық формуласын келтіреді. Пәнаралық байланысты пайдалана отырып метанның қалай түзілетінін, шалшық газы деп аталу себебін түсінеді.Метан мен этанның құрамындағы айырмашылығы (-СН2) айырмасы, ұқсастықты (екеуі де көміртек пен сутектен құралған) оқушылар өзі табады. Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1-кезең. Қызығушылықты ояту: 7-мин. «Көршінің портреті» 383 бет.стратегиясы арқылы сергіту сәтін ұйымдастыру. Жұптасып жұмыс жасап, бір-біріне жағымды көңіл-күй сыйлау. Алкан және Радикал деп шағын топтарға топтастырылады. 1-топ. Метан, этан, пропан. 2-топ. метил, этил, бутил. Алкандар қатарына – метан, этан, пропан, ал радикалдар тобына – метил, этил, бутил өкілдеріне байланысты топтарға орналасып отырады. «Сұрақты ұстап ал». 71 бет. Үй тапсырмасын тексеру. Қосымша 1. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өтілген тақырыпты еске түсіріп, алкандар туралы алған білімдерін нақтылай түседі. Формативті бағалау: «Смайликтер» Оқушылар өтілген тақырып бойынша өздері түйін шығарып, смайликтерді белгілейді мұғалім оқып, жауап алады. 2-кезең. Мағынаны ажырату. 17-20 мин. «Миға шабуыл» 1.Қаныққан көмірсутектердің ең қарапайым өкілі? 2. Шахтерлердің қас жауы деп не себептен атаған? 3. Метан кездесетін жерлерде және метанмен жұмыс істегенде қандай қауіпсіздік шараларын сақтау қажет? Электронды оқулық арқылы жаңа тақырып туралы ақпарат беремін. 1- топ:Метанның табиғатта кездесуі, қасиеттері. 2- топ: Метанның қолданылуы және гомолгтары. Мәтінді оқи отырып метанның табиғатта кездесуі, физикалық және химиялық қасиеттері, метан мен оның туындыларының қолданылуы, метанның гомолгтарындағы айырмашылықтарында қандай байланысы барын анықтау. СТО тұрғысынан ойлану, бірлесіп жұмыс жасау, қарым- қатынас орнату. Постер қорғау.Алкандардың модельдерін құрастыру. Қосымша 2.Кестемен жұмыс. Семантикалық карта Электронды оқулықтан түсінгендерін ары қарай толықтыру мақсатында жаңа сабақты оқып, постер жасайды. Оқушылар мәтінді оқи отырып, берілген үлестірмелі материалдардың ішіндегі сұрақтарға жауап іздей отырып постерлерін қорғайды.Алкандардың өкілдерінің модельдерін құрастырып жібереді.Өнім жасайды, қорғайды. Алкандардың гомолгтық қатары семантикалық карта толтырады. Формативті бағалау. «Мадақтау сэндвичі» 3-кезең. Ой-толғаныс: 10 мин. Қосымша 3. Жеке тапсырма. «БКТЗО» кестесі Кестенің орындалу барысын бақылау. Қаныққан көмірсутек метанның табиғатта кездесі мен қасиеттері, қолданылу салалары, гомолгтарын қатыстыра отырып кестені толтырады. Б Ол туралы мен не білемін? К Нені білгім келеді? Т Көбірек ақпаратты мен қайдан аламын? З Мен нені зерделеуім керек? О Одан әрі не істеу керек? Қосымша 4. Алкандардың келтірілген газдармен салыстырмалы тығыздықтарын тауып кестені толтыру. Қосымша 5. Химиялық диктант Формативті бағалау: «Бағдаршам» бағалауы. Оқушылар метан туралы білетінін, нені білгісі келетінін, ақпаратты қайдан алуға болатынын, метан туралы тағыда нені зерттеу керектігін қосымша ақпарттан іздей отырып нақтылайды. Аты: Қызыл (Түсінген жоқпын) Сары (Әлі де практика қажет) сұрақтарым бар Жасыл (Барлығы түсінікті) Үйге тапсырма 2 мин. № 8-9 есептер. Метанның жану реакциясы бойынша түзілетін жылудың мөлшерін есептейді. Пропанның басқа газдармен салыстырғандағы тығыздығын есептеп келеді. Жиынтық бағалау. 2 мин Суммативті бағалау. Блоб ағашы. Рефлексия. 3 мин. Аты------------ Сабақ не туралы болды?------------- Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? Бұл сабақта мен үшін не қиын болды? Бұл мен үшін неге қиын болды? Бұл қиындықтарды ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере аламын? Оқушылар бүгінгі сабақта ұнаған сәттерін, сабақтағы қиындықтар ол қиындықтарды ненің көмегімен ескергенін түсіну дәрежесін бағалайды. | |
Просмотров: 1662 | Загрузок: 276 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|