Главная » Файлы » В помощь учителю » Физика |
2018-01-10, 7:26 PM | |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарау: Физикалық шамалар мен өлшеулер Мектеп. Ақтөбе қаласы. № 65 орта мектебі Күні 12.09.2017ж Мұғалімнің аты-жөні. Коянбаева Асылгул Жайылхановна Сыныбы. 7 Қатысқандар Қатыспағандар Тақырып Физикалық шамалар.Скаляр және векторлық шамалар.Халықаралық бірліктер жүйесі(SI) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.2.1- физикалық шамаларды олардың SI –жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру 7.1.2.2-скаляр және векторлық физикалық шамалар ажырату және мысалдар келтіру Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар үшін: Физикалық шама және оларды өлшеу жайлы мағлұмат береді Оқушылардың көпшілігі үшін: Физикалық шама және оларды өлшеуді күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді Кейбір оқушылар үшін: скаляр және векторлық шамаларды ажыратады . Бағалау критерийі Физикалық шамалардың сандық сипаттамаларын біледі Физикалық шаманың мәні оның сандық мәнімен қоса өлшем бірлігін жаза алады. Скаляр және векторлық шамаларды ажыратады Тілдік мақсаттар Физикалық шамаларды ауызша және жазбаша түрде сипаттай алады Лексика және пәндік терминология. Жол,уақыт,жылдамдық ,вектор,скалярт.б Құндылықтарға баулу Пəнаралық байланыс Математика-өлшеулерді жүргізу кезінде қолдану Алдыңғы білім Физикалық құбылыстар,зерттеулер Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 5мин (Барлық сынып) «Ой-шақыру» әдісі 1.Табиғат деген сөздің мағынасы қандай? 2.Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз? 3.Физиканың негізгі мақсаты не? 4.Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми түрі? 5.Бақылау мен экспиремент үшін қандай аспаптар қолданылады? 6.Болжам дегеніміз не? 7.Физикалық теория дегеніміз не? БББ әдісі бойынша бағалау Білемін Білгім келеді Білдім Сабақтың ортасы /Топтық жұмыс/ 10мин /жұптық жұмыс/ 5мин /жеке жұмыс/ 10мин Сабақтың соңы /жеке жұмыс/ 5мин 4мин Үй тапсрмасы 1мин • Осы тапсырманы «Еркін микрафон» арқылы кері байланыс береді. Тапсырма 2. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы анықтайды. Физиалық шамаларды өлшеу және тәжiрибелер жүргiзу үшiн әр түрлi физикалық аспаптар керек. Олардың кейбiреулерi жеткiлiктi түрде қарапайым. Мысалы, рулетка мен сұйықтың көлемiн өлшеуге қолданылатын өлшеуiш цилиндр (мензурка) осындай аспаптар. Бiрақ аса күрделi аспаптар да бар: секундөлшеуiш термометр және басқалары Осы тапсырмадан кейін кері байланыс жасайды. О- ой-пікір қандай Н-негіздеме жасаңыз Д-дәлел келтіріңіз Т-тұжырым айтыңыз • Әр тапсырмада «жетістік сатысы» арқылы өз мүмкіндіктерін көрсетіп бағалайды. Тапсырма.3 «Тапқыр болсаң, талас жоқ» стратегиясы бойынша тапсырмаларды орындайды. 1-жаттығу есептерін шығару Бағалау критерийі Дескриптор Физикалық шамаларды анықтайды Физикалық шамаларды (SI) жүйесіне айналдыра алады Есептерді математикалық жолмен шығарады «Кім жүйрік» әдісі арқылы ойды жинақтау. 1.Физикалық шамаларға не жатады? 2.Физикалық аспапқа не жатады? 3.Шкаласы бар физикалық аспаптарды атаңдар 4.Физикалық шаманың мәні дегеніміз не? Блоб ағашы арқылы өз-өзін бағалау БББ әдісі арқылы кері байланыс жасайды Білемін Білгім келеді Білдім Ертеде қолданылған өлшем бірліктер туралы зерттеу жұмысы Жетістік сатысы Тапсырма 1 «Миға шабуыл» әдісі арқылы тапсырманы орындайды. Ғалымдар жүзеге асыратын тәжiрибелерде (немесе эксперименттер) әдеттегiдей өлшеулер қосарлана жүргiзiледi. Денелердiң немесе процестердiң тәжiрибеде өлшенетiн сипаттамаларын физикалық шамалар деп атайды. Көлем, температура, жылдамдық, масса, салмақ және т.б. физикалық шамалар болып саналады. Әрбiр физикалық шаманың өз бiрлiгi бар. Мысалы, көптеген елдер қабылдаған бiрлiктiң Халықаралық жүйесiнде (қысқаша СИ, демек, жүйе интернационалдық) ұзындықтың негiзгi бiрлiгi метр (1 м), уақыт бiрлiгi секунд (1 с) болып есептеледi. Практикада сондай-ақ 10, 100, 1000 және т.б. есе үлкен еселiк бiрлiктер мен 10, 100, 1000 және т.б. есе кiшi үлестiк бiрлiктер пайдаланылады. Еселiк және үлестiк бiрлiктердi белгiлеу үшiн мега (М), кило (к), милли (м), санти (с) және т.б. арнайы қосымшалар пайдаланылады (1-кесте). Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау . «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы анықтайды. «Тапқыр болсаң, талас жоқ» стратегиясы бойынша • Әр тапсырмада «жетістік сатысы» арқылы өз мүмкіндіктерін көрсетіп • «Жетістік сатысы» әдісі арқылы • «Еркін микрафон» арқылы кері байланыс береді. О- ой-пікір қандай Н-негіздеме жасаңыз Д-дәлел келтіріңіз Т-тұжырым айтыңыз Блобы ағашы арқылы өз-өзін бағалайды. БББ кестесі арқылы кері байланыс жастамын Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың ең маңызды бөліктерінің бірі сабақ және оқу мақсаттарына қол жеткіздім. Сабақ қойылған мақсатқа жетті | |
Просмотров: 1256 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|