Главная » Статьи » Игротека » Казахские национальные игры |
В категории материалов: 41 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 » |
Данный урок составлен по технологии критического мышления |
План-конспект урока с приемами нового подхода в обучении |
Дидактическая игра " Волшебный мир Казахстана" будет интересна педагогами-дошкольникам.Игра красочна оформлена, применяя эту игру , у детей развивается ассоциативное мышление, закрепляются знания о Республике Казахстан. |
В наши дни повышенное внимание к проблеме детей с интеллектуальными нарушениями вызвано тем, что из всех функциональных отклонений в развитии ребенка умственная отсталость по социальным последствиям является прежде всего тяжелым дефектом, поэтому целью воспитания и обучения умственно отсталых детей становится достижение ими знаний, умений и навыков, в том числе и двигательных, такого уровня, который позволил бы им адаптироваться к социальным нормам и предстоящей независимой жизни. Несмотря на многочисленное количество научных исследований, рассматривающих физическую культуру в качестве коррекционно-развивающей системы, вопросы применения национальных игр в учебно-воспитательном процессе специальных школ для детей с нарушением интеллекта не были предметами пристального изучения. Вместе с тем, национальные игры не только имеют в себе значительный потенциал для физического развития детей, но и несут элементы национальной культуры, организованы на нравственных и этических представлениях своего народа. Все это позволяет наряду с физическим развитием ,совершать естественный процесс воспитания национальных качеств, традиций, характера. |
Халқымыздың ұлт ойындарында ұрпақ қамын ойлаған, бір жүйеге келтіріліп өрнектелген ой мен әрекеттің, құпия философияны түсінуге жетелейтін адамгершілік үлгі-өнегенің желісі бар. Жас бала ойынға алдымен үйренуші, көруші, өсе келе соған белсенді қатынасушы, келесі кезеңде үйретуші, жаттықтырушы, ұлғая келе көруші жанкүйер ретінде қатынасады. Ұлт ойындарын жанұя тәрбиесінен бастап, балабақшада түрлі тәрбиелік шараларда қосымша материал ретінде пайдалану қажет. Кейінгі кезде ұлт ойындарында көңіл бөлу нәтижесінде, көбі ұмыт болып, мүлде жоғалуға жуық. |
Оқушылардың дүниетанымын кеңейту,өз ойларын тиянақты жеткізе білегу дағдыландыру, танымдық белсенділігін арттыру; Өз заманымыздың озық ойлы, кең өрісті, мәдениетті азаматын тәрбиелеу. - Патриоттық тәрбиеге баулу |
Мектепалды балаларының қозғалыс белсенділігі Қозғалыс белсенділігі салауатты өмір сүрудің басты бөлігі болып табылады. Қазіргі кезде балабақшада 55-60 % қимыл жасау тәртібі бар. Әр бала жасына, жеке қажеттілік үшін жасалған тәртіп болса ғана, қозғалыс қажеттілігі орындалады. Орындалу тәртібі уақытқа ғана емес, қозғалыс мөлшеріне де байланысты болу қажет. Салауатты өмір сүруде балалардың қозғалыс белсенділігі басты мәселенің бірі болып табылады. Педагогтар қимыл-қозғалыстың өтімді болуы үшін сауықтыру, білімділік және тәрбиелік міндеттерді шешеді. Сауықтыру міндеттері: * Организмді жағымсыз факторларға төтеп беру үшін жаттықтыру. * Статистикалық қалып ұстау және белдің дұрыс қалыптасуына ықпал жасау. * Ұсақ бұлшық етпен қолдың жеңіл қимылына үнемі жаттығу жасауды қалыптастыру. * Қозғалысты қамтамасыз ету. * Ақыл және жұмыс істеу қабілетін жоғарлату. Білім міндеттері: * Спорттық жаттығулар туралы білімдерін кеңейту. * Өз бетімен қимылдау жаттығулары мен ойындардың түрлерін ойлауға балаларды баулу. * Қимыл-қозғалыстарды әуен ырғағына байланысты өзгертуді білуге баулу. * Қозғалысты түрлі жағдайға байланысты қолдану. * Денсаулықты, мақсатты дамыту. * Өз мүмкіндігінше қозғалыс жаттығуларын дұрыс таңдай білу. * Қимылдардың орындалуын бағалай, қортындылай білу. * Қозғалыстың теңдігін, кеңістіктегі бағытын, жылдамдығын, күшін анықтай білу. Тәрбиелік міндеттер: * Дене шынықтыру сабағында үнемі қажеттілікті дамыту. * Тапсырмаларды орындауда ережелерді сақтауға тәрбиелеу. * Өз қатарларымен байланысты, жағымды мінез-құлық тәрбиелеу. * Өзара түсіністік пен жанашырлық тәрбиелеу. Балабақшада қозғалыс жұмыстары дәстүрлі және дәстүрлі емес болып қолданылады. Бұндай қосымша жұмыстардың бірлігі денсаулықты бекітіп, организмнің қалыптасуын дамытады. Балалардың ойын-қимылына көп көңіл бөлінеді. |
Жұлдызды сағат ойыны Мақсаты: Жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларының өз еліне, туған жеріне, тіліне деген құрмет сезімін қалыптастыру. Еліміздің тәуелсіздігін сақтауға, қазақ тілінің мәртебесін көтеру,оқушылардың тез ойланып, жауапты жүйелі түрде шапшаң қайтара білуіне үйрету. Жұлдызды сағат. І кезең. Кім бірінші Оқушыларды 2 тобқа бөлеміз. Екі кроссворд береміз кім бірінші толтырып береді сол бірінші бастайды; |
Очень часто для празднования утренников требуются национальные игры, а так же можно использовать их и в обычные дни. |
«Денешынықтыру сабағында ұлттық ойындарды пайдалану» Қостанай облысы Рудный қаласы «№15 орта мектебі» ММ денешынықтыру пәнінің мұғалімі Қасқырбаева Э.С. |
Форма входа |
---|
Категории раздела | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|