Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика |
[ · Скриншот ] | 2020-05-26, 11:46 PM |
САБАҚ: 8.2.2.3. Квадрат теңдеулерді шешу Мектеп: «№7 орта мектеп» КММ Күні: Мұғалімнің аты жөні:Бейсембин Дулат Кадырминович Сынып: 8 Қатысқандар: 20 Қатыспағандар:2 Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Квадрат теңдеулерді шешу. Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану ЖДД Сілтеме Оқулық «Алгебра–8 сынып, Авторлары: А.Е. Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З.Ә. Жұмағұлова, В.Е.Корчевский. Алматы «Мектеп» 2018 Сабақтың типі Бекіту Сабақтың мақсаты Квадрат теңдеулерді шешу Бағалау критерийі БК1: Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; БК2: Толық квадрат теңдеулерді шешеді. БК3:Квадрат теңдеудің белгісіз параметрі мен екінші түбірін табады. Қолданылатын әдіс – тәсілдер Жеке, топтық жұмыстар. «БИС» технология элементі, «Игрекс» ойыны., «Алма теру»,«Джигсо» әдістері. Құндылықтарға баулу Қазақстан тәуелсіздігі және Астана Пәнаралық байланыс Экономика Тілдік мақсат Квадрат теңдеу – квадратное уравнение – quadratic equation Толымсыз квадрат теңдеу – Неполное квадратное уравнение – incomplete quadratic equation Толық квадрат теңдеу – полное квадратное уравнение – the full quadratic equation Күтілетін нәтиже Квадрат теңдеуді шешеді Алдыңғы білім Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі, оларлың түрлерін ажыратады.Қатынасты қолданады. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру, «стикерлерді» қолдананып топқа бөлу, сәттілік тілеу арқылы психологиялық атмосфераны туғызу. Бүгінгі сабақ «Игрекс» туралы болатынын айтып, ойын ережелерімен таныстырады. «Игрекс» ойынының ережесі: Әр топ «Іздеу» фирмасына қабылданады. Әр топ «Алма теру» әдісі бойынша тапсырмаларды орындау керек. Әр топ 3 /деңгейлік/ тапсырмадан орындайды.Тапсырмалар алманың жапырақтарында, жауаптары түскен алмаларда жазылған.Әр тапсырмаларға дескрипторлар беріледі. Шарты бойынша жауаптарын табу керек. Тапсырмаларды рет-ретімен орындайды. Тапсырмаларды орындап болғасын, топтардың жұмысын басқа топ тексереді. Әр дұрыс орындалған «дескриптор» 1 игрекспен бағаланады. Тексерген топ топтардың неше игрекске бағаланғанын айтады. Әр топ «Қызмет бюросына» барып тапқан игрекстерін алады. Содан кейін «Мектепбанкқа» барып игрекстерді теңгеге 1:100 қатынасында аударады. «Тәттілер» кафесіне барып «тәттілер» сатып алады. Жаңа сабаққа қызығушылықтарын ояту. Үй жұмысын «БИС»технологиясың элементі арқылы тексеру.Тексергенде дұрыс жауап болса «жасыл» стикер, дұрыс болмаса «қызыл» стикер көтереді. х2-0,36=0 а-? в-? с-? -5х2+2,5х=0 а-? в-? с-? -0,7 х2=0 а-? в-? с-? 3у2-8у+4=0 а-? в-? с-? Тақта, стикер Сабақтың ортасы Бекіту. 1 – тапсырма.Берілген теңдеулердің түбірін табыңдар: 1 – топ. 1. 1/4х2-16=0 {-8;8} 2. (2-х)(х-4)= - 8 {0;6} 3. х2+3х+9=3(х+3) {0} 2 – топ. 1. 1/3 х^2-27=0 {-9;9} 2. (х-5)(х-4)=20 {0;9} 3. 3х^2+2х+8=2(х+4) {0} 3 – топ. 1. 1/5 х^2-5=0 {-5;5} 2. х2+25=5(5-х) {-5;0} 3. 3х(х+4)=12х {0} 4 – топ. 1. 1/6 х^2-6=0 {-6;6} 2. (8-х)(х-2)=-16 {0;10} 3. -2х(х-4)+32=4(2х+8) {0} 5 – топ. 1. 1/7 х^2-7=0 {-7;7} 2. (2-х)(9-х)=18 {0;11} 3. 3х(х+3)-2=9х-2 {0} Бағалау критерийі Дескрипторлар Игрекс БК1: Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; Квадрат теңдеуді түрлендіреді; Квадрат теңдеуді ықшамдайды; Толымсыз квадратты шешеді. Жауабын «алма» ағашынан табады. 1 1 1 1 2 – тапсырма. Квадрат теңдеулерді, дискриминант арқылы шешіңдер: 1 – топ. 1. 2х2-3х+9=0 {∅} 2. 3х2+32х+80=0 {-6 2/3;-4} 3. 8у2+12у+4,5=0 {-3/4} 2 – топ. 1. 4х^2+3х+1=0 {∅} 2. 3х2-2х+1/3=0 {1/3} 3. -х^2-3х+18=0 {-6;3} 3 – топ. 1. 2х^2+3х-20=0 {-4;2,5} 2. х2-х+1/4=0 {1/2} 3. 4х2+3х+1=0 {∅} 4 – топ. 1. 17х^2+16х-1=0 {-1;1/17} 2. х2+0,5х+1/4=0 {∅} 3. 25х2+90х+81=0 {-1,8} 5 – топ. 1. 36х^2-84х+49=0 {1 1/6} 2. х2+х+1/3=0 {∅} 3. х2+16х-17=0 {-17;1} Бағалау критерийі Дескрипторлар Игрекс БК2: Толық квадрат теңдеулерді шешеді; - қажет болған жағдайда толық квадрат теңдеуге түрлендірулерді орындайды - квадрат теңдеудің дискриминантын табады; - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтап, толық квадрат теңдеуін шешеді - Жауабын «алма» ағашынан табады. 1 1 1 1 3 – тапсырма. Берілген теңдеулердің түбірлерінің біреуі 2-ге тең.Теңдеулердегі р параметрін тауып, теңдеулердің екінші түбірін табыңдар. 1 – топ. рх2-2х+3=0 р=1/4; х_2=6 2 – топ. рх^2-5х-2=0 р=3; х_2=-1/3 3 – топ. х^2-2рх+6=0 р=2,5; х_2=3 4 – топ. 2х^2-7х+р=0 р=6; х_2=1,5 5 – топ. 4х^2+3х+2р=0 р=-11; х_2=-2 3/4 Бағалау критерийі Дескрипторлар Игрекс БК3: Квадрат теңдеудің белгісіз параметрі мен екінші түбірін табады. Берілген түбірін теңдеуге қойып, түрлендіреді р параметрін табады р параметрінің мәнін теңдеуге қойып, дискриминанты табады теңдеуді шешеді параметрі мен екінші жауабын «алма» ағашынан табады 1 1 1 1 1 Әр топтың көшбасшысы орындаған тапсырмаларына «Қызмет ету» бюросына барып «игрекстерін» алады. «Мектепбанкқа» барып «игрекстерін» теңгеге 1:100 қатынасында ауыстырады (айырбастайды). Теңгелеріне кафеге барып тәттілер сатып алады. Слайд , плакат, карточка Слайд Слайд Сабақтың соңы Қорытынды. Кері байланыс: 11-13 - Өте жақсы, тақырыпты жақсы игергенсіңдер; 8 – 10 – Жақсы талаптанғансыңдар, бірақ әлі де мүмкіндігіктерің бар; 5 – 7 – Талаптаныпсыңдар, білімдеріңді тағы да шыңдай түсіңдер; 0 – 4 - Ынталанғандарың көрініп тұр, бірақ мұқият болыңдар. Рефлексия. Сабақтың алдында тақтаға тау суреті бар плакат ілінеді және оқушыларға көк түсті, жалау пішінді стикерлер беріледі. Сабақтың соңында оқушылар сол стикерлерге аты-жөнін жазады, сабақ жөнінде түсінгенін немесе түсінбегенін, өз ойларын жазып тау суретіне жапсырады, мысалы: Тау шыңына, егер оқушы тақырыпты түсініп, игерсе; Таудың орта тұсына, егер оқушы түсініп, бірақ толық игермесе; Таудың етегіне, егер оқушы мүлдем түсінбесе. Плакат стикер Үй жұмысы №7.15-7.16 /3,4/. Мұғалім нұсқаулық береді. 8 сынып оқулығы | |
Просмотров: 454 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|