Главная » Статьи » Английский клуб |
В разделе материалов: 183 Показано материалов: 61-70 |
Страницы: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 18 19 » |
Цель: повышение мотивации учащихся к изучению английского языка и обобщение материала, пройденного ранее через использование элементов игровой технологии. Задачи: -повторить лексику, изученную ранее, и активизировать ее употребление; -развивать коммуникативные компетенции и навыки работы в группе; -повторить и отработать числительные ; -развивать зрительную память, логику и мыслительную реакцию учащихся; -развивать индивидуальные творческие способности учащихся. |
1. To enrich pupils knowledge, to develop pupils abilities in speech. To enrich their vocabulary 2. To develop their reading, writing, listening kills and grammar lexical habits 3. to bring up pupils to be attentive to write neatly and correctly. To foster their love for animals. |
Материал урока на казахском языке обучения для учащихся 1-го класса общеобразовательной средней школы на тему "My Family" |
Занятие интегрированное для воспитателей детских садов по Развитию речи+Ознакомление с окружающим миром+Живолпись. |
Основной целью обучения иностранным языкам является формирование и развитие коммуникативной культуры школьников, практическое владение иностранными языками. А основная задача начальной школы – формирование коммуникативной компетенции и развитие основных речевых аспектов. Ролевые игры позволяют учитывать возрастные особенности учащихся, их интересы, создают мотивы к обучению, создают ситуации общения и приближают речевую деятельность к реальной коммуникации, дают возможность использовать язык как средство общения. |
О подходе к начальному музыкальному образованию в оркестровом классе. |
а) білімділік – Шешендік өнердің алуан сипаттары, шешендік сөздің түрлері мен ерекшеліктері туралы толық мағлұмат беру; қазақ халқының шешендік сөз өнерін, тәлім-тәрбиелік сипаттарын таныту; қазақтың би- шешендерінің өмір жолы, шығармашылығымен кеңінен таныстыру; өсиет-нақыл, даналық, аталы сөздердің, шешендік толғау, арнау, даулардың мазмұнын меңгерту, мәнін ашу; Шешендік сөз тарихынан алған білімдерін ғылыми түрде тереңдету, сөз асылы – шешендік туралы ой- танымдарын қорытындылау. ә) дамытушылық – Шешендік өнер туралы білімдерін тереңдете отырып , ой белсенділігін дамыту,шығармашылық ізденіске бағыттау,сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Сезімтал, шешен бола білуге ұмтылдыру, оқушының тіл байлығын, сөздік қорын байыту; тапқырлыққа, шешен сөйлей білуге баулу. б) тәрбиелік – Оқушыларды халықтық мұра – шешендік сөздерді айтып үйренуге, тәлім-тәрбие алуға және халықтық салт-дәстүрімізді сақтап, шешендік өнерді қадірлеуге, ұлттық құндылықтарды бағалауға тәрбиелеу болып табылады. Халықтың баға жетпес рухани байлығын, ауызша жасалып, ауызша таралып, заманнан-заманға, бүгінгі күнге жеткен шешендік сөз өнерін меңгерген, шешендік сөздерді өз заманына, ортасына лайық қолдана білетін, сөз құдіретін бағалайтын, сөз сөйлеуде үлкен жауапкершілікті сезінетін, тіл байлығы мол, жан-жақты білімді, саналы азамат қалыптастыру. |
Тіл мен сананың, сөйлеу мен ойлаудың бірлігі әр адамның жеке басы қасиеті мен қабілетінің даралығын танытатын белгі екені мәлім. Лингвистер тілді өз алдына жеке емес,керісінше адам әректінің бір түрі ретінде қарастырады.''Тіл-тұйықталған әрекет актісі және оның өзінің аралық мақсаты бар,іс-әрекет мақсатына тәуелді тілдік әрекеттердің жиынтығы '' дейді А.Леонтьев. |
1.Оқушыларға жаңа сөздерді таныстыру арқылы өздерінің жанұя мүшелерін сипаттауды үйрету, дұрыс оқуға тілдерін жаттықтыру. 2.Диалогтық сөйлеу,сұраққа жауап алу арқылы сөздерді айта білуге дағдыландыру. 3.Әдептілікке ,ұқыптылыққа,үлкенді құрметтеуге,кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. |
Grammar is central to the teaching and learning of languages. It is also one of the more difficult aspects of language to teach well. |
Форма входа |
---|
Категории раздела | ||||
---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|