Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика |
В категории материалов: 338 Показано материалов: 181-190 |
Страницы: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 ... 33 34 » |
Пәні: Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: «Аңыз арнасы» Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі: Мәтіннің мазмұны арқылы тақырыбын ашу, қосымша ақпарат көздері арқылы Домалақ ананың бойындағы қасиеттерін таныту. ә\Тәрбиелілігі: Мәтіннен алған ақпаратты ауызекі сөйлеу және жазба тілде орынды, жүйелі қолдана білуін дамыту. б\Дамытушылығы: Мәтін бойынша берілген сұрақ-тапсырмаларға оқушылардың өз бетімен жауап беруге дағдыландыру. Пән аралық байланыс: әдебиет, қазақ тілі. |
Тақырыбы:Көпбұрыштың периметірі Мақсаты: Көпбұрыштың қабырғаларын өлшейді және олардың ұзындықтарының қосындысын табады көпбұрыштың переметірлерін табу туралы қортындыны талдау және жасау топта алған білімге сүйеніп көпбұрыштың переметірін кесіндейді және анықтау Әдісі: Түсіндіру сұрақ- жауап Түрі : Жаңа сабақ Көрнекілігі: Фигуралар ІҰйымдастыру кезеңі : Оқушылар қонақтармен амандасып, көңіл – күйлері көтеріп, назарларын сабаққа аудару. |
Тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы Мақсаты: Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру оқушылардың сөздік қорланын молайту ой-ойыстарын дамыту шығармашылықпен жұмыс істеулеріне ықпал ету қызығушылықтарын айту әдемі толық сөйлеуге баулу оқушыларды инабаттылыққа адамгершілікке тәрбелеу Әдісі : түсіндіру сұрақ жауап |
Обучение в сотрудничестве является личной философией, а не только методом, используемым в классе. Во всех случаях, когда люди объединяются в группы, сотрудничество предлагает способ работы с людьми, которые уважают и подчеркивают способности и вклад отдельных членов группы. Существует распределение власти и ответственности между членами группы для эффективной работы групп. Основная предпосылка обучения в сотрудничестве основана на достижении консенсуса путем сотрудничества членов группы. |
Создание условий для позитивного общения учащихся в школе и за ее пределами, для проявления инициативы и самостоятельности, ответственности, искренности и открытости в реальных жизненных ситуациях, интереса к внеклассной деятельности на всех возрастных этапах. |
Методические рекомендации по повышению эффективности процесса обучения слесарному делу с использован
Методические рекомендации по повышению эффективности процесса обучения слесарному делу с использованием технологий дифференцированного обучения А.В. Литвиненко, мастер производственного обучения КГУ «Индустриально-технологический колледж» управления образования ВКО, г.Семей |
Данная публикация учителя, прошедшего курсовую переподготовку третьего (базового) уровня по Программе Кембриджского университета для учителей Республики Казахстан. |
Конспект занятия по физкультуре |
Құзыреттілік түрлері туралы |
Бұл оқу-әдістемелік құралында музыка пәндерініңанықтамалары «Музыка сабағын жоспарлау және модельдеу», «Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы», «Музыкалық білім берудің әдіснамасы», «Мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі музыкалық тәрбие» пәндерімен қоса композиторлар туралы қысқаша деректер, қазақтың ұлттық аспаптарына да түсініктеме қарастырылады. |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|