Главная » Статьи » Школа, как она есть |
В категории материалов: 684 Показано материалов: 91-100 |
Страницы: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 68 69 » |
Приглашаем к участию в интеллектуальном марафоне учеников 5-6 классов! |
Приглашаем к участию в интеллектуальном марафоне учеников 3-4 классов! |
Приглашаем к участию в квесте учеников 1-4 классов |
Международный Детский Интеллектуальный Клуб ДИК приглашает к участию в Монопредметных турнирах! |
азақстан әлемдік білім беру кеңістігіне енуі отандық білім дамуының стратегиялық жоспарын әзірлеуді және соған орай ұлттық білім жүйесінің жетістіктері мен білім дамуындағы жалпы әлемдік үрдестерді ескеретін жаңа үлгісіне көшуді талап етуде. Білім бере отырып, тиімді жолмен жаңа заман тұлғасын қалыптастыру әр ұстаздың мақсаты екені анық. Білім мазмұнын жаңартудың ғылыми негізіне оқушы белгілі бір қажетті біліктер мен дағдылардың иесі, оқу әрекетінің субъектісі,әр түрлі мәдениеттер мен өз көзқарасы тұрғысынан білімді, сауатты, өз ойын дұрыс әрі шебер жеткізе білетін, мәдениетті тұлға. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы әлемнің түкпір-түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі. Тәжірибені жүйеге келтірген Джинни Л. Ситл, Куртим С. Мередит, Чарльз Тэмпл. Жобаның негізгі Ж. Пиаже, Л.С. Выготский теорияларын басшылыққа алады. Мақсаты барлық жастағы оқушыларға кез келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға сабақтарда үйрету. Біздің елімізде Джордж Соростың ашық қоғам институты, «Сорос- Қазақстан» қоры арқылы келген бұл технология орыс және қазақ тілдерінде мектеп тәзірибелеріне ене бастады. |
Қазіргі кезде әлемнің барлық елдерінде оқытудың сапасын бағалауға айырықша көңіл бөлініп отыр. Бағалау технологиясы білім беру жүйесіндегі басым бағыт - білім берудің тұжырымдамасы мен стратегиясына негізделеді. Еліміз 2008 жылы 12 жылдық білім беруге көшкен кезде бағалау жүйесі өзгереді ме? Бала жетістігін бағалаудың тағы қандай баламалы жүйесін ұсына аламыз деген сұрақтар бүгінгі күні педагогикалық қауымдастықты толғандыратыны анық [1, 16 б]. Психологтар жүргізген арнайы зерттеу көрсеткендей, оқушылардың оқудағы үлгермеушілігінің басты себебінің бірі - өзінің оқу әрекетінің нәтижелерін саралап, сыни тұрғыда бағалай білмеуінен болып отыр. Сондықтан мұғалім мен оқушы әрекетін бағалауды ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін іздестіру қажеттілігі |
Международный Детский Интеллектуальный Клуб ДИК приглашает принять участие в интеллектуальном квесте С чего начинается Родина |
Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының тәтті тағамдары. Сабақтың мақсаты: Білімділік: қазақ халқының тәтті тағамдарының ерекшеліктерін, ұлттық тағамдардың даярлау технологиясының әдіс - тәсіл жолдарын үйрету; Дамытушылық: оқушылардың қазақ халқының тәтті тағамдар туралы білімдерін, қызығушылығын, еркін сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік: оқушыларды ұлттық салт - дәстүрді сақтауға баулу. Тағам жасаудың тәсілдерін үйрету кезінде тазалыққа, ұқыптылыққа, үнемділікке тәрбиелеу. |
с 1 по 26 декабря на сайте DIK.KZ пройдет Зимняя серия МОНОПРЕДМЕТНЫХ ТУРНИРОВ – Олимпиады по основным предметам для учеников 1-11 классов. |
В статье приводится информация по применению технологии критического мышления на уроках истории из опыта работы. |
Форма входа |
---|
Категории раздела |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|