Главная » Статьи » В помощь учителю » История |
Тарих сабақтарында ойын элементтерін қолдану Тарих пәні мұғалімі: Күнсұлу Таңатова Бүгінгі таңдағы мемлекетіміздің стратегиялық маңызды бағыттарының бірі- білім саласын жетілдіру. Тарих пәнінің басқа пәндерден ерекшелігі әрбір сабақ сайын оқушының білім зердесіне жаңа тарихи ұғымдарды енгізіп баланы білімнің көкжиегіне жетелеу. Бірсарынды сабақ оқушыларды тез жалықтырады, ал жалығу болған жерде белсенділік пен шығармашылыққа орын жоқ. Сондықтан сабақ құрылымын жиі өзгертемін. 5-7 сыныптарда ойын сабақ,8-11 сыныптарда семинар, реферат сабақтарын немесе оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмыстарын қорғау сияқты сабақ түрлерімен толықтырамын. Тарихты терең түсіну үшін жекелеген оқиғалар мен хронологиялық даталардың сол оқиғаның болған орнының ара қатынасын білу қажет. Өзім сабақ беретін төменгі сыныптарда «Қайда,қашан,неліктен?» деген жиын өткіземін. Сұрақ жауапұқа негізделген бұл ойынға оқушылар түгел дерлік қатысады. Мысалы: 6 сыныптарда «Ғұн» тақырыбын өткенде, сынып үш топқа бөлініп, деңгейлік тапсырмаларды орындайды: 1-топ тапсырмасы: тест жұмысы 2-топ тапсырмасы: сөзжұмбақ құру 3-топ тапсырмасы: «Мен таныған Аттила» тақырыбына әңгіме құрастыру. Аттила туралы алғаш жазған кім? 7-сыныпта «Қарахан мемлекеті» тақырыбын өткенімде карта, тірек сызбалар пайдаланылды: «Кім жылдам?» ойыны бойынша, тақырыптан сұрақтар беріліп, жауаптар алынды. «Қазақ хандығының қоғамдық құрылысы» деген тақырыпты өткенде, тірек сызбаларды пайдалана отырып, сөзжұмбақ «Қазақ хандығы» шешу арқылы жауаптар алынды. Жұмбақ кейіпкерлерді табу: Кеңес-Герман соғысында жасаған ерлігі баршаға аян. Берлинде Рейхстагтың үстіне қызыл ту тікті. (Рахымжан Қошқарбаев) Тәуке заңдар жинағын өңдеуге қатысқан. Жоңғар басқыншылығына қарсы азаттық күрес уйымдастырушыларының бірі. Шешендігімен өз жауын жыққан 106 жасқа келген адам. (Қазыбек би) 1.Тапқыр болсаң тауып көр: (Жұмбақ тестімен жұмыс) 2.Картамен саяхат: 1. Ежелгі тайпалар елін аралаймыз. 2. Ежелгі Қазақстан жері. 3. Тарихи құрметтер: 1. Ұлы Қытай қорғаны. 2. Пирамидалар 4. Қайдан келген: 1. Шай 2. Компос 3. Қант 4. Мақта Осындай ойындарды сабақ процесінде пайдаланса оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы, ынтасы артады. Бұдан басқа да оқушы белсенділігін көтерудің сан алуан жолдары бар. Жасыратыны жоқ 5-6 сыныпқа келіп отырған оқушылардың арасында жа мәтінді тез оқып шыға алмай, ежіктеп отыратын оқәшыларда кездеседі. Оларды сабақ үрдісіне қалай тарту керек? Мен ондай оқушылармен көбіне диалог әдісін қолданып сұрақ қою арқылы олардың ойын қозғаймын, қарапайым ұғымдардың анықтамасын айтуға үйретемін. Көбіне сурет бойынша берілген трек сөздермен ұғымдарды қолданып, әңгіме құрастыруға тапсырма беремін. Ойын сабақтардың нәтижесін қарапайым өтетін сабақтардан жақсы оқушылар үлкен қызығушылықпен сабақты талдауға белсене қатысып, өткен сабақтардан алған білімдерін көрсетуге немесе жаңа сабақты меңгеруге белсене қатынасты. | |
Просмотров: 1622 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|