Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык

Ағылшын тілін үйретудегі жобалау технологиясын тиімді пайдалану жолы
Ағылшын тілін үйретудегі жобалау технологиясын тиімді пайдалану жолы
Жобалау технологиясы қазіргі заманда өте жиі айтылуда және көптеген мұғалімдер қоланады. Бұл технология сабақ барысында маңызы өте зор және оқушылардың да пәнге деген қызығушылығын арттыра түседі.
Жобалау технологиясының тиімді жағы өте көп:
оқушылар интернетпен жұмыс істеуді үйренеді
интерактивті тақтаны қолдануға бейімделеді
топпен, жұппен және жеке жұмыс істеу қабілеттерін дамытады
ағылшын тілінде сөйлеу қабілеттерін дамытады
Ізденіс жолдарымен айналысуға үйрете отырып,ғылыми жұмыстардың басатамасы болып табылады.
Жобалау технологиясының негізгі мақсаты :
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеп, жобалау жұмысын жүргізуі.
Алдымызға қойылған тапсырмалар:
Өз бетімен білім алу және ол білімді пайдалана алу
Басқа да оқушылармен бірге жұмыс жасау
Оқушының білімін, жанжақты өзін дамыту
Ізденіс жұмысын жүргізу жолдарымен таныстыру және үйрету
Жобалау технологиясының жүргізілу жолдары өте көп, мен өз сабағымда осы технология бойынша біраз сабақ өткіздім. Жобалау технологиясының түрлері де көп, бірақ мен сол түрлерінің ішінен таңдағаным қысқа мерзімде орындалатын түрі. Ағылшын тілі сабағында негізгі мақсат болып оқушылардың сөйлеу қабілетін дамыту болып табылады. Сол себепті осы технология ағылшын тілін үйретуде, мен үшін,тиімді болып табылды.
Әр оқытушы өзінің сабағына қарай, оқушылардың қабілетіне және біліміне қарай жобалау технологиясын қолдана алады.
Алдымен, жобалау технологиясын қолдану үшін, сабақты кезеңдерге бөлу керек, сондықтан бірінші және ең маңыздысы:
Тақырыпты қарастыру керек, тақырып қызықты болу керек, таңдаған тақырыбыңыз бойынша оқушылар өз ойларын айта алу керек және маңыздысы сол тақырып бойынша оқушылардың арасында пікір талас ұйымдастыра алуыңыз керек. Мысалы: мен таңдаған тақырып ол “ Newspapers shouldn’t write about people’s lives”, яғни «Газет журналдар адамдардың өмірі туралы жазбауы керек» . Осы тақырып бойынша оқушылардың ойы да екіге бөлінді, сол себептен екі топқа да бөлуге болады.
Екінші кезеңде осы тақырып бойынша керекті сөздерді, сөз тіркестерін қарастыру керек. Таңдаған сабағым бір бөлімнің үшінші немесе төртінші тақырыбы бойынша өтілді, сол себепті мен бірнеше сабақ бойы сөздермен, сөз тіркестерімен, фразалармен, идиомалармен жұмыс жүргіздім. Оқушылар осы тақырып бойынша берілген сөздермен сөйлемдер, диалог құрастыруға үйренді.
Үшінші кезеңде осы тақырып бойынша сұрақтар құрастырылды, себебі сол сұрақтар оқушыларға келесі сабаққа берілетін жобаны құрастыруға көп көмек көрсетеді. Біріншіден сұрақтар жобаның тақырыбына байланысты құрастырылу керек, екіншіден сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар өздерінің жобаларының жоспарын құрастыра алады, осы сабақта сұрақтарды талдай отырып, оқушылардың жоспарын тыңдай отырып, сіз оларға нұсқау бере аласыз және осы сабақта оқушылар да өз ойларын жинақтап, өз топтарының ішінде бір бірімен әр сұрақты талдай отырып, әр оқушы өзіне қызықты және жуап бере алатын тапсырманы таңдап, бір бірімен ақылдаса отырып жобаның тапсырмаларын бөлісе алады.
Төртінші кезеңде жобаның ақырғы вариантын тыңдамас бұрын сабақтан тыс екі топпен жеке жұмыс жүргізілу керек, яғни тапсырмалардың орындалуын, қандай деңгейде орындалғанын тексере аласыз, тағы да бір нәрсе есіңізде болу керек, сіз тек жол көрсетушісіз, сол себептен тек грамматикалық қателер болса немесе сөздікпен жұмыс істеуде ғана көмектесуге тырысыңыз.
Бесінші кезеңде оқушылар өз жобаларымен таныстырады, мен көбінесе жобаларын интерактивті тақтаны қолданып көрсетуге мүмкіндік беремін. Және сабақтың басында оларға белгілі бір талаптар қойылады: Жобаларын қорғау барысында әр топ бір бірін тыңдап, түсініксіз немесе келіспеушілік болған жағдайда сұрақ қоя алуы керек және өздерінің айтып жатқан мағлұматтарына негіз болатындай ақпарат бере алу керек, яғни тапқан мағлұматтарын қандай ғылыми немесе ақпарттық газет жірналдардан, кітаптардан алғанын айта алу керек, бір сөзбен айтқанда дәлел немесе ғылыми негіз болу керек.
Соңғы және қорытындылау кезеңі болып, оқушылардың сол тақырып бойынша ағылшын тілінде эссе немесе өз ойын жазуы болып табылады(топик).
Категория: Английский язык | Добавил: zhann (2016-12-18) | Автор: Отемысова Жанар Аменовна
Просмотров: 286 | Теги: английский язык, проектная технология | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-11-21, 1:12 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1530]
Школьный психолог [528]
История [744]
Опыт [516]
Научная кафедра [221]
Воспитание души [238]
Мастер-класс [223]
Семья и школа [182]
Компьютер-бум [258]
Английский язык [816]
Великие открытия [23]
Университет здоровья [132]
Математика [1203]
Химия [389]
Классному руководителю [662]
Биология [597]
Думаем, размышляем, спорим [98]
Казахский язык и литература [1818]
Краеведение [96]
Начальная школа [4028]
Беседы у самовара [19]
Мировая художественная культура [42]
Новые технологии в обучении [387]
Сельская школа [77]
Профильное обучение [74]
Демократизация и школа [27]
Физика [306]
Экология [188]
Дошколенок [1600]
Особые дети [291]
Общество семи муз [60]
Школа и искусство
Уроки музыки [647]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [469]
Мой Казахстан [237]
Школьный театр [74]
Внеклассные мероприятия [1208]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [93]
ИЗО и черчение [222]
Физическая культура [547]
Немецкий язык [55]
Технология [305]
Самопознание [411]
Профессиональное образование [114]
Школьная библиотека [84]
Летний лагерь [18]
Дополнительное образование [41]
Педагогические программы [13]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru