Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
5-сынып, математика. Сабақтың реті: 108 өткізу мерзімі:____Тексерілді
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жай бөлшектерді бөлу амалын орындай білуге үйрету, ережені айта білу дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Оқуға саналы сезімге ,жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы
Оқытудың әдісі: дәстүрлі сабақ
Әдістемелік нұсқау: Тақырыптың алдын ала даярлық тапсырмасында 24/4 бөлшегін 21/7 бөлшегіне бөлу берілген, мұндағы 24/4=6,21/7=3. Берілген бөлшектердің бөліндісі 6-ны 3-ке бөлу нәтижесімен тексеріледі. Бөліндінің мәні дұрыс табылуы үшін, бөлгіш бөлшек кері бөлшегімен алмастырылып, бөлу амалы көбейту амалымен есептелетіні анықталған.
Сабақтың өтілу барысы:
Сабақтың бөлімдері Оқыту материалының мазмұны, оқыту әдістері мен формалары Қосымша, өзгертулер, ескертулер
І. Сабақты ұйымдастыру кезеңі а) Сәлемдесу; ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі 1) Үйге берілген есептерді тексеру;
2) Өткен материалды қайталау сұрақтары:
Жай бөлшекті жай бөлшекке қалай көбейтеміз?
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай қосамыз?
Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз?
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтамыз?

1) Оқушылар жеке-жеке дұрыс жауаптарын оқиды, мұғалім дұрыс-қателігін айтып, оқушы өз бетімен дәптеріндегі есептерді тексереді.
2) Оқушылар өткен тақырып бойынша мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.
ІІІ.Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек.
Мысалдар :
Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып алып, бөлшекті бөлшекке бөлуді орындау керек.
Мысал:

Санды нөлге бөлуге болмайды.
Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу. Мысал :

IV. Практика-лық кезең Сыныпта орындалатын деңгейлік тапсырмалар:
№794-795 А тобы, №808-809 В тобы, №819-820 С тобы. Әр шығарылған есеп-терге талдау жүргізу
V. Қорытынды-лау кезеңі Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды бағалау.
Сабақты бекіту сұрақтары:
Бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қалай тұжырымдалады?
Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады?
Натурал санды бөлшекке қалай бөлуге болады?
Үйге тапсырма: №796 А тобы, №809 (4-6) В тобы,
№820 (4-6) С тобы. Үйге берілген есептерді сыныпта ауызша пысықтау керек.
А тобы

№794. Бөлуді орында:
1) 1/3:1/9=1/3∙9/1=3; 4) 1/12:1/6=1/12∙6/1=1/2; 7) 1/10:1/10=1;
2) 3/8:1/2=3/8∙2/1=6/8=3/4; 5) 3/5:1/25=3/5∙25/1=15; 8) 3/4:5/8=3/4∙8/5=6/5=11/5.
3) 4/9:8/9=4/9∙9/8=1/2; 6) 2/7:3/7=2/7∙7/3=2/3;

№795. Бөлуді орында:
1) 1:1/2=1∙2=2; 4) 1:2/5=1∙5/2=21/2; 7) 1:31/10=10/31;
2) 1:1/5=1∙5=5; 5) 1:11/8=1∙8/9=8/9; 8) 1:32/9=9/29.
3) 1:3/7=7/3=21/3; 6) 1:21/7=1∙7/15=7/15;

№796. Бөлуді орында:
1) 3:1/9=3∙9=27; 4) 5:5/7=5∙7/5=7; 7) 2:11/3=2∙3/4=11/2;
2) 6:1/11=6∙11=66; 5) 9:3/7=9∙7/3=21; 8) 12:21/7=12∙7/15=28/5=53/5.
3) 4:3/8=4∙8/3=32/3=102/3; 6) 10:5/8=10∙8/5=16;

В тобы

№808. Амалдарды орында:
1) 3/8∙4/5:9/10=1/3; 3) 22/11∙13/8:3/4=4; 5) 3/5∙(2 2/3:3 1/5)=1/2;
2) 6/7:3/5∙12/5=2; 4) 11/23∙32/7:51/2=2/7; 6) 1 1/8∙(9 1/3:1 3/4)=6.

№809. Амалдарды орында:
1) (1/12+1/6):(3/8-1/4)=2; 4) (1/3-5/16):(1/6-1/8)=1/2;
2) (1-4/9):(1/3-1/4)=62/3; 5) (5/7-2/3):(4/9-5/12)=15/7;
3) (7/9-2/3):(1/3+2/15)=5/21; 6) (5/12+5/8):(1/4+3/8)=12/3.

С тобы

№819.
(3/8+(1 )/12+1/6)/(1/12+1/3+5/6)=1/2 2) (2/3-(1 )/6-4/9)/(7/9-5/12-5/18)=2/3 3) (2 1/4∙1 (1 )/32∙8/9)/(1 1/5∙4/9∙2 1/2)=2

№820.
1)2 2/3:2+(4/15+2/5):(3 1/3∙3/5)=1 2/3 4) (7/8-3/5):((2 )/3+1/2)∙(60:4 5/7)=3
2) 2:1/4+((1 1/2+2 2/3):3 3/4-2/3):88/9=81/20 5) (3 1/4+1 1/6:1 5/9):22/7+51/9:72/3=25/12
3) 51/6:31+(3 1/4+2 1/6):23/5-2/3:4/9=3/4 6) (1/6+(7/18+2/27):5/9)+3/11∙2 1/5=13/5
Категория: Математика | Добавил: Guzi0393 (2015-01-22) | Автор: Махамбетова Бану Алтаевна E
Просмотров: 590 | Рейтинг: 3.0/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 3:12 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru