Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі. Есептер шығару.
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Құмкөл ауылы
"Cасан би атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Исов Жүсіпбек Қадылбекұлы, математика пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі. Есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін графиктік тәсілмен шешу әдістерін меңгерту, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Түрлі тапсырмаларды орындату негізінде оқушының логикалық ойлау және жеке тұлғалық қабілеттерін ашу.
Тәрбиелік: Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілеттерін жетілдіру.
Міндеттер:
1.Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету;
2.Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу;
3.Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау;
4.ҰБТ-да кездесетін есептерді шығаруда білімдерін қолдана білу;
5.Мұғалім үшін оқу нәтижелері оқуға бағыт-бағдар беру;
6.Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
7.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Типі: СТО технологиясы, функционалдық сауаттылықты дамыту.
Түрі: білімді тиянақтау сабағы.
Әдісі: топқа бөлу, ой шақыру стратегиясы, топтық жұмыс, өз бетімен жұмыс, бағалау әдісі.
Пәнаралық байланыс: сызу, геометрия.
Көрнекіліктер: слайд, үлестірмелі кеспе қағаздар, № жазылған сандар, смайликтер, бағалау парағы.
ТСО: компьютер
Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгендеу. Амандасады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.
«Шаттық шеңберіне» шығып, бір-біріне тілектерін білдіреді.
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін мен сендермен ашық сабағымызда кездескеніме өте қуаныштымын, ал сендер математика сабағына келе жатқанда қуандыңдар ма? Олай болса, мен сендерді «Шаттық шеңберіне» шақырамын. Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық!
-Рахмет! Біз сондай жақсы сөздер, жылы-жылы лебіздер естідік. Олардың бәрі орындалады, өйткені сендер доссыңдар және оның бәрін шын жүректен айттыңдар.
Сыныпты топқа бөлемін, екі топқа бөліп отырғызу /номерленген қағаз қиындылары арқылы ; тақ және жұп сандар/.

Бағалау парағымен таныстырып, үлестіру.
Бағалау критерийі:
Бағалау парағы №...топ /5 балдық жүйемен бағалау/
№ Оқушының аты-жөні: Ойлау жылдамдылығы математикалық тілі есеп шығаруы тест шешуі қорыт. баға
1
2
3
4
5

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Үйге берілген есепті тақтаға жазады, жауабын тақтадағы жауаппен салыстырып, бір-бірінің тапсырмаларын тексереді.
Бағалау парағымен танысады.
Мұғалімнің іс-әрекеті - Оқушының іс-әрекеті.

ІІІ. Негізгі бөлім
1. Қызығушылықты ояту:
-ҰБТ - әлемдік білім беру жүйесіне жетудің алғашқы сатысы. (ҰБТ сөзін оқушылар өз түсініктерімен шешеді, мысалы ҰБТ- ұстамдылық, білімділік, талаптылық. Әр топ шешкен сөздерін сабақ барысында өз ұрандары, ережелері етіп алады).
Төмендегі функциялардың графиктерін сызып, шешімін координаталар жазықтығында кескіндеңдер :
у≥4х-3; 2) у+1≤0; 3) у≥x^2+1; 4) у≥x^2-2,5;
5) (х-2)2 +(у+3)2 ≤16; 6) у≤3-x^2; 7) х ≥-5; 8) у≤1,5
9) x^2 +у2 ≥4; 10) 3х-у≥ 4 ; 11) x^2+ У2 < 2,25

2. Мағынаны тану:
Екі топқа тапсырма беріледі .
Төмендегі функциялардың графиктерін сызып, шешімін координаталар жазықтығында кескіндеңдер :

І топтың тапсырмасы:
{█(x^2+у 2 ≤0,81@ &x≥0)┤ 2) {█( (x-3 ) 〖^2〗+( у-1 ) 〖^2〗≥9@( x-3 ) 〖^2〗+(у-1) 〖^2〗 ≤25)┤

у ≥ x^(2 ) 4) у ≥ х - 2
у ≥ -х2 + 4 х2 + у2 ≤16
ІІ топтың тапсырмасы:
Төмендегі функциялардың графиктерін сызып, шешімін координаталар жазықтығында кескіндеңдер :
1) {█(x^2+у 2 ≤2,25@ &у≥х+0,5)┤ 2) {█( (x+1 ) 〖^2〗+( у+3 ) 〖^2〗≤16@у ≤2х-3)┤

у ≤x^(2 )-3 4) ( х+ 2 )2 + ( у – 3 )2 ≤4
у ≥ 2 х ≤1
Әр топ тапсырманы орындағаннан кейін есептің шешімін кезекпен тақтада көрсетеді.
3. Кері байланыс / білімді тексеру үшін тест жұмысын орындау/.
Жаңа сабақ бойынша 10 сұрақтан тұратын ашық тест алу / оқушылар тест шешкеннен кейін бір-біріне жұмыстарын алмастырып, тексереді/.
Тест жауаптары слайдта көрсетілген / тест жұмысын шкала бойынша бағалау/.
Мұғалімнің сабақты қорытындылауы.
ІV. Бағалау: Оқушылардың білімін бағалау /топ жетекшісі сабақ барысында топ мүшелерін бағалау парақшасы арқылы бағалап отырады/.
V. Сабақты бағалау / смайликтермен /.
VІ. Үйге тапсырма: №121, 122.
Бағалау парағы №.....топ
/5 балдық жүйемен бағалау/

№ Оқушының
аты-жөні: ойлау жылдам-
дылығы математика-
лық тілі есеп шығаруы тест шешуі қорыт. баға
1
2
3
4
5
Категория: Математика | Добавил: Aiz (2015-01-28)
Просмотров: 1130 | Рейтинг: 3.5/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 2:55 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru