Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Ұйымдастырылған оку iс – әрекетiнiн технологиялық картасы. Бiлiм беру саласы: / Образовательная область: «Таным» Бөлiмi: / Раздел: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру Тақырыбы: / Тема: «Есеп » Мақсаты: / Цель: 1. Есеп ұғымынан, есепті талдаудан, оны шығару мен амалдарды орындаудан өткенді қайтала 2. Балалардың есепті қысқаша жазып, шеше алу, ауызша әрі шапшаң есептеу, ойлау қабілеттерін қамыту; балалардың математикаға қызығушылықтарын арттыру. 3. Балаларды шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққ баулу, тәрбиелеу. Көрнекi құралдар: / Материалы: есеп шығару үлгісі плакат Сөздік жұмыс: / Словарная работа: есепті қысқаша жазу, шарты, сұрағы, шешуі, жауабы Барысы: І Жылулық шеңбері Күлімдеп күн бүгін, Қарайды маған да. Күлімдеп күн бүгін Қарайды саған да. Күлімдеп күн бүгін Қарайды маған да, Саған да. ІІ Өткен тақырыпты қайталау. - Өткен сабақта қай цифрмен таныстық? - 10 - 1-9-ға дейінгі сандар неше таңбалы сандар? - Бір таңбалы - 10 ше? - Екі таңбалы - Неге? - Екі цифрдан құралған Дәптермен жұмыс - Жарайсыңдар! Назарымызды дәптерге аударайық Есепті шығарамыз. Серікте 2 қонжық, 3 машина бар. Серікте барлығы неше ойыншық бар? - Есепте нелер туралы айтылған? - Ойыншықтар туралы - Қандай ойыншықтар туралы? - Қонжық пен машина - Қонжық нешеу? - 2 - Ал машина ше? - 3 - Есеп бізден не сұрайды? - Серікте барлығы неше ойыншық бар? - Барлығы неше ойыншығы барын білу үшін не істейміз? - Ойыншықтар санын қосамыз - Серікте неше ойыншық бар екен? - 5 - Жарайсыңдар! Назарымызды келесі тапсырмаға аударамыз. Есептейміз, шыққан мәнін жабыстырамыз. - Суретте сол жақта неше саңырауқұлақ? - 3 - Оң жақта ше? - 3 - 3 пен 3-тің қосындысы неге тең? - Неше гүл көріп тұрсыңдар? - 5 - Нешеуі солып қалды? - 1 - 5 пен 1-дің айырмасы неге тең? - Неше лимон көріп тұрсыңдар? - 4 - Неше апельсин? - 3 - 4 пен 3-тің қосындысы неге тең? - Неше банан болды? - 4 - Нешеуі желінген? - 1-еуі - 4 пен 1-дің айырмасы неге тең? - Тамаша! Ал бәріміз орнымыздан тұрамыз. Сергіту жаттығуы. Оң қолымда 5 саусақ Сол қолымда 5 саусақ Қосып едім екеуін Болып шықты 10 саусақ Даптермен жұмыс Өзіндік жұмыс Суреттердегі өрнектерді есептеп, тиісті мәнінен сәкес бояймыз Балалардың суреттерін тексеремін. Тапсырма - Қандай цифрлар берілген? - 3 және 4 Берілген цифрларды жазып шығамыз. Жазған жазуларын тексеремін. - Қандай геометриялық фигура берілген? - Үшбұрыш - Ал мынау неге ұқсайды? - Шыршаға - Неше үшбұрыштан құрылған? - 3 - Суреттегіндей салып шығамыз. Тақтамен жұмыс - Назарымызды сандар қатарына аударайық. - Мынау 10 цифры 1 және 0 цифрларынан құралған екі таңбалы сан. - Тура санау 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 - Кері санау 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 - Есептің құрылымын атаңдар? - Есептің шарты, сұрағы, шешуі және жауабы - Дұрыс, таамаша! Балалар бір-бірінің сабақтағы жетістіктерін бір-біріне геометриялық фигуралады беру арқылы бағалайды - Осымен сабақ аяқталды. | |
Просмотров: 1386 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|