Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

«Математиканы оқыту үрдісінде оқушылардың интеллектуалдық ой-өрістерін дамыту»
Уйсенова Лаура Байгалиевна, Семей қаласы, «№ 33 Қайрат Рысқұлбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» , математика пәнінің мұғалімі
«Математиканы оқыту үрдісінде оқушылардың интеллектуалдық ой-өрістерін дамыту»
Мемлекеттік білім беру саясатының бағытында қазіргі таңдағы мектеп баланың әсерлі дамуын жүзеге асырып, тұлғаның қажеттілігі мен қабілеттерін ескере отырып оның бір қалыпта қалыптасу мүмкіндігін қамтамасыз етуі керек. Осыған мектепті білім берудің заман талабына сай етуі бағытталған.
Қазіргі заман математика ғылымының өте кең, жан – жақты тараған кезеңі. Ал талапқа сай математикалық білім берудің басты шарты – математикалық мәдениеттің деңгейін көтеру болып табылады.
Математикалық есептерді шешу – теоремаларды дәлелдеу, оқушылардың ойын оятып, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамытады, батыл қимылдар жасауға, шығармашылық ізденіске тәрбиелейді.
Ендеше оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру – олардың алған білімінің тиянақты болуын қамтамасыз ету. Сондықтан оқушылардың математикаға дайындығын жан-жақты жетілдіру – қазіргі аса маңызды міндеттердің бірі. Математиканы оқыту үрдісінде оқушылардың интеллектуалдық ой-өрістерін дамыту мақсатында әр саты бойынша даярланған оқу бағдарламаларында математикадан берілетін білім мазмұны мына ұстанымдар негізінде құрастырылған:
1) Тақырыптық ұстаным – бұл жерде матемаиканы практикалық бағытта оқыту көзделеді. Барлық тақырыптық формулалар, модельдер арқылы диалогтық, көзбен көру түрінде меңгеріледі.
2) Жүйелік ұстаным – дидактикалық ұстаным бойынша тіңлдік материалдар жүйелілілк ұстанымға негізделе құрылып, жеңілден ауырға қарай бағдарланады
3) Оқушының математика-ғылымдар патшасы екенін негізге алуы. Бұл ұстанымда ғылымның сан қилы қызықты құпияларын ашуға бағыттау.
4) Функционалдық ұстаным – бұл ұстаным бойынша математиканы функционалдық дәрежеде меңгеруде қандай формаларды меңгеруге болады деген мәселе ескеріледі.
Оқытудың жаңа технологиясын тиімді пайдалану, мұғалімнің ізденісін, шығармашылықпен жұмыс істеу нәтижесін көрсетеді.
Категория: Математика | Добавил: Айко1962 (2015-09-10) | Автор: Уйсенова Лаура Байгалиевна
Просмотров: 269 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 3:25 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru