Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен шешу
Сабақ - 6 Сабақ өтілетін күн:
Орны: Барлық оқушы саны:
Қатысқаны:
Сілтеме Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.
Сабақ тақырыбы Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен шешу
Жалпы мақсаттар Оқушылар екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу жолдарын меңгерту, оларды есеп барысында қолдана алуы
Түйінді идеялар Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуде айнымалылардың коэффициенттеріне байланысты шешімдері болады, оқушылар өз бетімен теңдеулер жүйесін шешу жолдарын түсініп , есеп шығарады.
Әдіс-тәсілдер Жеке, жұппен, топтық жұмыс, АКТ, сыни тұрғыдан ойлау, ЖИГСО, ой қозғау, «Көрнекілік» стратегиялары.
Көрнекіліктер Интерактивті тақта , бағалау парағы, А3 қағазы.
Дереккөздер Оқулықпен жұмыс
Оқыту нәтижелері Тақырыпқа теориялық талдау жасайды, Теңдеуді есептеу дағдылары қалыптасады,
шығармашылық жұмыстар атқарды, ұжымдық жұмыс жасай алады.
Сабақ барысы Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Үйымдастыру кезеңі.

2мин Сыныпты 4 топқа бөледі
1 топ - кесінді, 2 топ - сәуле,
3 топ - бұрыш, 4 топ –түзу.
Оқушылар фигуралардың түрлері жазылған бойынша 4 топқа бөлініп отырады.
1-кезең.
Қызығушылықты ояту:
- үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады.
5мин

2мин Үй жұмысын тексеру
№1508( мәтін есеп), №1512(1) , №1522(1) оқушылар топта талқылай отырып, тірек сызбасы арқылы жауабын көрсетуді сұрайды.

Ой қозғау.
367 беттегі тапсырманы оқып,талқыландар. Оқушылар үй тапсырмасын А3 қағазына тірек сызбасын жазып көрсетеді. Әр топтан спикер шығып қорғайды. «Өзіңді тексеріп, бағала» тәсілі бойынша үй жұмысын тексереді және бағалайды.

Оқушылар жеке оқып, жұппен, топпен, талқылайды. Спикерлер қорғайды, сабақтың мақсатын анықтайды
2-кезең. Мағынаны ажырату:
оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сергіту сәті.

7мин


6 мин «ЖИГСО» әдісі бойынша оқушылар 1-4 дейін саналып, басқа топқа ауысады, берілген тапсырманы орындап, үйлеріне қайтады, өз тобына түсіндіреді.
№ 1 -1 жағдай, № 2 - 2 жағдай ,№ 3 - 3жағдай,
№ 4 топ- қорытынды жасайды.
Кластер жасап, қорғалады. Топтарға берілген тапсырмаларды орындайды, өз үйлеріне қайтады, түсіндіреді, дәптерлеріне жазып алады.


Әр бір топ кластер жасайды, спикерлер қорғайды.
3-кезең. Ой толғаныс: 5мин

3мин
370 беттегі №1535 (1-4) теңдеу жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер.
«Автордың орындығы»

Оқушылар жеке жұмыс жасайды.

Оқушы автордың орындығына отырады., есепті комментарий жасап шығарады.
Басқа оқушылар түсінбеген сұрақтарын қояды.
«Екі жұлдыз, бір тілек»

2мин Оқушылардың қолына 3 түсті қағаздар таратылып беріледі, бойынша оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Топқа бөлініп, орындарына отырады.
6мин Денгейлік тапсырма:

А деңгейі: 370 бет, №1534-1

В деңгейі: 372 бет, №1548-1

С деңгейі: 374 бет, №1561-1

« Көрнекілік» стратегиясы


Әр денгейі бойынша оқушылар денгейлік тапсырмаларын жеке орындайды. Топта талқылайды.

А3 қағазына түсіреді.

Спикерлер қорғайды.

Топ ішінді топ басшылары бағалайды

Келесі оқуға арналған тапсырмалар. 2мин Оқулық 370 бет №1534 (2,3) 372 бет №1547(1,2) Оқушы үй тапсырмасын жазып алады
Бағалау 2мин Формативтік бағалау , бағалау критерийлері сабақ басында таратылады, жиынтық баға қояды.
Оқушылар өзін-өзі бағалайды бағалау парағын өткізеді.
Рефлексия 3мин Сұрақтар:
1 сұрақ: Не үйрендім?
2 сұрақ: Не білгім келеді?
3.сұрақ: Сабақ ұнады ма? Рефлексия жасайды.
Категория: Математика | Добавил: Мака (2015-10-15) E
Просмотров: 419 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 6:53 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru