Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

"Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы" тақырыбына ашық сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы :Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы.
Сабақтың мақсаты:
1. Таңбалары әртүрлі сандарды азайту, таңбалары бірдей сандарды азайтуға есеп шығару жолдарын көрсету.
2.Логикалық ойлау қабілетін дамыту, іздену-шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3.Тазалыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың ұйымдастырылу түрі: дәріс, есеп шығару
Көрнекілігі : слайдтар, карточкалар.
Сабақтың жоспары:
1.Ұйымдастыру.
2.Үй тапсырманы тексеру.
3.Өткен тақырыптан алған білімін тексеру,жүйелеу.
4.Жаңа тақырыпты түсіндіру.
5.Бекіту, есеп шығару.
6.Өзін-өзі тексеру.
7.Үй тапсырмасымен таныстыру.
8.Қорытындылау,бағалау.
9.Рефлексия кезеңі.
Сабақтың барысы
1.Оқушыларды түгендеу,сабаққа назарын аударту.
2.Үй тапсырманы жалпы тексеру.
3. Логикалық есеп беру.
8 шар сатып алу үшін 200тенге жетпейді. Егер 5 шар сатып алса, 1000тенге артылып қалады. Шар қанша тұрады?
Шешуі:400тг

4.Азайту – екі қосылғыштың қосындысы мен қосылғыштардың біреуі бойынша екінші белгісіз қосылғышты табу амалы.
в=а+х х-белгісіз қосылғыш
х=а-в немесе х=а+(-в) қарама-қарсы сандар
Рационал сандарды азайтуды азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосып, азайтуды қосу амалымен есептеуге болады.
Мысалы: 4-9=4+(-9)=-5
8-(-5)=8+5=13
-9-(-12)=-9+12=3
Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:
а-в=а+(-в)
Азайғыш Азайтқыш Жазылуы Айырма
6 -2 6-(-2)=6+2=8 8
-7 +3 -7-(+3)=-7-3=-10 -10
1,8 -2,7 1,8-(-2,7)=1,8+2,7=4,5 4,5

Азайғыш Азайтқыш Жазылуы Айырма
-9 -3 -9-(-3)=-9+3=-6 -6
-2 -5 -2-(-5)=-2+5=3 3
-12/3 -1/5 -12/3-(-1/5)=-1 2/3+1/5=-1 7/15 -1 7/15

Азайту амалының ерекше жағдайлары:
а-а=0 0-а=-а а-0=а
Координаталық түзуде кесіндінің ұзындығы.

АВ=3-(-4)=3+4=7
Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек.
5.Бекіту, есеп шығару. №494,496,498,500,502,504,506,508
6.Өзін-өзі тексеру. №492
7.Үй тапсырмасымен таныстыру. №493,495,497,499,501,503,505,507,509
8.Қорытындылау,бағалау.
9.Рефлексия кезеңі.

Сабақтың тақырыбы :Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы.
Сабақтың мақсаты:
1. Таңбалары әртүрлі сандарды азайту, таңбалары бірдей сандарды азайтуға есеп шығару жолдарын көрсету.
2.Логикалық ойлау қабілетін дамыту, іздену-шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3.Тазалыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың ұйымдастырылу түрі: есеп шығару
Көрнекілігі : слайдтар, карточкалар.
Сабақтың жоспары:
1.Ұйымдастыру.
2.Үй тапсырманы тексеру.
3.Логикалық тапсырма.
4.Өткен тақырыптан алған білімін тексеру,жүйелеу.
5. Бекіту, есеп шығару.
6. Өзін-өзі тексеру.
7.Үй тапсырмасымен таныстыру.
8.Қорытындылау,бағалау.
9.Рефлексия кезеңі.
Сабақтың барысы
1.Оқушыларды түгендеу,сабаққа назарын аударту.
2.Үй тапсырманы жалпы тексеру.
3. Логикалық есеп беру.
11 дәптер сатып алу үшін 5 тенге артылып қалады . Егер 15дәптер сатып алса, 7 тенге жетпейді. Дәптер қанша тұрады? Балада қанша ақша бар?
Шешуі: 3 тг, 38 тг
4.Кесіндінің ұзындығын қалай табамыз? Таңбалары әртүрлі сандарды қалай азайтамыз?
5.№510
Жалған монетаны табу үшін 3 тен 2-ге бөлеміз де, табақшалы таразымен өлшейміз. Егер олар тең болса, онда алып қалған 1 монета жалған. Егер тең болмаса, Қайсы таразы ауыр болса, осы таразыдағы монеталарды тура осылай өлшейміз, яғни сол үшеуінің біреуін алып қалып, екеуін өлшейміз. Егер екеуі тең болса, онда алып қалған монета жалған, тең болмаса, таразының ауыр басқан жағындағысы жалған.
№512
5,8м-3,7м=2,1м 7,4м-2,1м=5,3м
Жауабы: 5,3м

№514
1.а+(-в)—(-2а)=а-в+2а=3а-в
2.-а-(+а)+(2в)-(-в)=-2а+3в
3.-а-(-в)-4а=-5а+в
4.-а-(+3а)+(-в)-в=-4а-2в
№516
├ 1)(1 1/12+3,75)-(-х)=4,5 ├ 2) -(5 2/3-1,6)-х=61/3
(1 1/12+3 3/4)-(-х)=4,5 -х=61/3+52/3-1,6
410/12+х=4,5 -х=12-1,6
х=41/2-4 5/6 -х=10,4
х=-2/6=-1/3 х=-10,4
х=-1/3
├ 3)х-(7 5/9-5 1/6)=-3,5 ├ 4)х-(-4,6+3 4/7)=-8 1/14
х=-3,5+2 7/18 х=-8 1/14+11/35
х=-1 2/18=-1 1/9 х=-7 3/70
х=-1 1/9
№518
В(1)-шеңбер центрі,А(-3),С(5)
Т. К-к: шеңбер ұзындығы мен дөңгелек ауданы-?
D=5-(-3)=8 R=4 l=2πR=2*3.14*4=25.12
S=πR^2=3.14*16=50.24
6. Өзін-өзі тексеру.№520
7.Үй тапсырмасымен таныстыру. №511,513,515,517,519
8.Қорытындылау,бағалау.
9.Рефлексия кезеңі.
Категория: Математика | Добавил: aidana170488 (2015-11-03) | Автор: Жаксыбаева Айдана Айтжановна E
Просмотров: 413 | Рейтинг: 2.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 11:27 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru