Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

Бақылау жұмыстар жинағы. 7 сынып
НАТУРАЛ КӨРСЕТКІШТІ ДӘРЕЖЕ

№ 1 бақылау жұмысы

А

I нұсқа

1. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:
а) a∙a∙a∙a∙a; ә) -x(-x)(-x)(-x);

б) -32-32-32;

в) b∙b2∙b3; г) m3∙m∙m4; ғ) 3∙9∙27.

2. 0, 04; 12425сандарын қандай да бір санның квадраты түрінде жазыңдар.

3. Бөліндіні дәреже түрінде жазыңдар:
а) n8:n5; ә) p16:p12; б) 37:27.

4. Амалды орындаңдар:
а) a∙a25; ә) c53:c26.

IIнұсқа

1. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:
а) b∙b∙b∙b; ә) -y(-y)(-y)(-y)(-y);

б) -34-34-34-34;

в) x4∙x2∙x; г) n5∙n∙n6; ғ) 2∙8∙16.

2. 0, 25; 13249сандарын қандай да бір санның квадраты түрінде жазыңдар.

3. Бөліндіні дәреже түрінде жазыңдар:
а) a7:a4; ә) q18:q16; б) 27:32.

4. Амалды орындаңдар:
а) x2∙x3; ә) b73:b54.


B

I нұсқа

1. 0,125; 343 сандарын қандай да бір санның кубы түрінде жазыңдар.

2. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:
а)x2x2x2x2; ә) -3mn-3mn-3mn;

б) x-yx-y;x-y;x-y;x-y;;

в) m∙m3∙m2m5; г) a∙a5∙(a2)3; ғ) b32∙b24∙b.

3. m-нің қандай мәнінде a5∙am=a15теңдігі орындалады?

4. Ықшамдаңдар:

а) 9n+1:9n; ә) 21m+1:211-m; б) x7∙x6x24

IIнұсқа

1. 0,027; 216 сандарын қандай да бір санның кубы түрінде жазыңдар.
2. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:
а)-y2-y2-y2; ә) 2ax2ax2ax2ax;

б) a+ba+ba+ba+b;

в) p∙p2∙p3∙p4; г) b6∙b∙(b3)2; ғ) c52∙c24∙c.

3. n-нің қандай мәнінде xn∙x11=x17теңдігі орындалады?
4. Ықшамдаңдар:

а) 7m+1:7m-1; ә) 132-m∙13m; б) a12∙a36.


C

Iнұсқа
1. Ықшамдаңдар:

а) 2a3b2c2∙(0,5∙abc2)2;
ә) (3a3b:(8cx))2∙(64c2x3:9∙b).

2. x4-7x3+x2-5x+1=0 теңдеуінің теріс түбірлері болмайтынын көрсетіңдер.
3.
4. 716-110өрнегінің мәне бүтін сан болатынын дәлелдеңдер.
5.
6. a10санын бір көбейткіші a3 болатындай етіп, екі көбейткішке жіктеңдер.
7.
8. 12717саны қандай цифрмен аяқталады?
9.
10. IIнұсқа
1. Ықшамдаңдар:
11.
12. а) 3x2y∙z32∙(13xz2)2;
13. ә) 3∙(3x3y2)2∙(0,5∙a3b2)3(1,5a2x)3∙(b3∙y)2.
14.
2. x3+3x2+x+7+1=0 теңдеуінің оң түбірлері болмайтынын дәлелдіңдер.
3.
4. 426-610өрнегінің мәне бүтін сан болатынын дәлелдеңдер.
5.
6. a24өрнегін негізі a8 болатындай етіп, дәреже түрінде жазыңдар.
7.
8. 124125саны қандай цифрмен аяқталады?



Бүтін көрсеткішті дәреже
№ 2 бақылау жұмысы

А

I нұсқа

1. Дәрежені бөлшек түрінде жазыңдар:

а) a-7; ә)5-3; б) (-2)-5; в) (зax)-2.

2. Бөлшекті теріс көрсеткішті дәреже түрінде жазыңдар:

а) 135; ә) 172; б) 1x5; в) 1a2b2.

3. Бөлшекті көбейтінді

а) 6x2; ә) 2a2b3; б) x16; в) 2xy33a2.

4. 18; 12; 16 сандарын 2-нің дәрежесі түрінде жазыңдар.
5. Дәрежені көбейтінді түрінде жазыңдар:
а) (32х-2∙у3)2; ә) (5а-3b3m2n-2)-3.
6. 18 729 000 000 және 0,000127 сандарын стандарт түрде жазыңдар.
6. ІІ нұсқа
1. Дәрежені бөлшек түрінде жазыңдар:
а) m-4; ә) 7-2; б) (-3)-3; в) (-2 bу)-5.

2. Бөлшекті теріс көрсеткішті дәреже түрінде жазыңдар:
а) 153; ә) 165; б) 1b4; в) 1m3х3.
3. Бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:
а) 5х3; ә) 3m2n5; б) 7y; в) 3p2q4m3.
4. 127; 19; 9 сандарын 3-тің дәрежесі түрінде жазыңдар.
5. Дәрежені көпбейтінді түрінде жазыңдар:
а) (34a3∙b-2)3; ә) 7m2n-16xy-3-2.
6. 299 000 000 және 0, 0000208 сандарын стандарт түрде жазыңдар.

B

I нұсқа

Бөлшекті теріс көрсеткішті дәреже түрінде жазыңдар:

а) 1(2by)3; ә) 116∙m2n2; б) 19x4y2; в) 1125(a-b)3.
Бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:
а) 5x33y2; ә) 2mna-b; б) x+y25a3b4; в) (p+q)37(p-q)2.
3. Есептеңдер:
а)(0,2)-3:25; ә) 8-1∙0,5-4.
4. (0,2)-3; (0,5)-3; (0,3)-3 сандарын өсу тәртібімен орналастырыңдар.
5. Ықшамдаңдар:
а) x-36y4k2-2:(3x2y2k)3; ә) (0,04m-3n-2)-3.
6. 25 м2 –ге тең ауданды мм2 есебімен анықтап, жауабын стандарт түрде жазыңдар.
ІІ нұсқа
Бөлшікті теріс көрсеткішті дәреже жазыңдар:
а) 1(3xy)4; ә) 19a2b2; б) 149m4n2; в) 164(p-q)3.
Бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:
а) 7p44q3; ә) 3aca+c; б) m+n36x3y2; в) (x-y)28(x+y)3.
3. Есетеңдер:
а) (0,25)-2∙16-1; ә) 125-1:0,24.
4. (0,1)3 ;(-3)-3 ; (-0,5)-3 сандарын өсу тәртібімен орналастырыңдар.
5. Ықшамдаңдар:
а) a-2∙b5m3x2-3:0,2-1m3b-2a-2x-32; ә)(8p-4q-2)2∙(2q2p-3)-3.
6. 125 мм2-ге тең ауданды м2 есебімен анықтап, жауабын стандарт түрде жазыңдар.

С

I нұсқа

Өрнектің мәнін табыңдар:
а) 12∙(-6)-1+3:(13)2; ә) (13)-2∙0,25:2-4+0,9970.
2. n-нің қандай мәнінде yn∙(y3)5=(y-2)2теңдігі орындалады?
3. x16өрнегін негізі:
а)x-4; ә)x4болатындай етіп, дәреже түрінде жазыңдар.
4. Тендеуді шешіңдер: 5x-1=7.
5. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) 0,0452n-1-n; ә)702n∙251-n49n∙22n.
6.0,5 тоннаны грамм есебімен анықтап, жауабын стандарт түрде жазыңдар.
ІІ нұсқа
Өрнектің мәнін табыңдар:
а) 32∙(-4)-2+1,2:(-0,5)2;
ә) (57)2∙25:(37))2+4∙(0,098)0.
2. n-нің қандай мәнінде (x2)4:x-n=(x3)-2 теңдігі орындалады?
3. y15өрнегін негізі:
а)y5; ә)y-3болатындай етіп, дәреже түрінде жазыңдар.
4. Тендеуді шешіңдер: 4∙x-1+3=(0,5)-3.
5. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) (0,25)-n22n-2; ә)422n∙91-n22n+1∙49n.
6.27центнерді грамм есебімен анықтап, жауабын стандарт түрде жазыңдар.

№ 3бақылау жұмысы

А
I нұсқа

Бірмүшіне стандарт түрде жазыңдар:
а) 0,3a∙(-5∙x2a); ә) 4a∙ (-0,5b); б) 34x∙215y∙5.
2. Амалды орындаңдар:
а) (2x2)3; ә) (-12a3b2)3; б) (34m2∙n)2∙(-0,75∙mx2)3;
в) 2x-3y-x+y; г) -2ax-x2-a2+2x2+2ax-a2.
3. Ұқсас мүшелерін біріктіріп,көпмүшені стандарт түрде жазыңдар:
а) 8ab+b2-x2+4b2-7ab;
ә) 2x3-3a2b2+a3-2ab-x3+4a2b2-ab.
4. Бірмүшенің квадраты түрінде жазыңдар:

а) 0,01a4b2; ә) 214x6∙y4; б) 144m2n10; в) 4964p2q8.

ІІ нұсқа
Бірмүшені стандарт түрде жазыңдар:
а) 0,4x∙0,5ax2; ә) 5m∙(-0,2n2); б) 113a∙-94∙by.
2. Амалды орындаңдар:
а) (3a3)2; ә) (-32x2y)3; б) (114pq2)2∙(-1,25∙pu2)3;
в) 5a-6b+2a+4b; г) -3xy-2y2+x2+2xy-y2.
3. Ұқсас мүшелерін біріктіріп,көпмүшені стандарт түрде жазыңдар:
а) 7xy+x2-y2-2x2-3ab+y;
ә) a3-b3b2+2ab3-2a3b-2a3+3a2b2+b3.
4. Бірмүшенің квадраты түрінде жазыңдар:

а) 0,04x2y4; ә) 12425a6b2; б) 625p4q12; в) 12164u8v10.

B

I нұсқа

Бірмүшіне стандарт түрде жазыңдар:
а) 3xy(-2x2)(-0,5y2);
ә) (-5mn2)0,4mp2∙3nq;
б) 23ab2∙34a2b(-8ab).
2. Амалды орындаңдар:
а) (0,2a3b)3(-25ab3)2; ә) (-74xy2)2∙(6xy)3∙(-2x2y)2.
3.fx=2x2-x2+3x-7 жәнеgx=x3-x2-2x+3көпмүшелері үшін:
а)fx+g(x);ә) fx-g(x) амалдарын орындап, нәтижесін стандарт көпмүші түрінде жазыңдар.

4. Бірмүшенің квадраты түрінде жазыңдар:

а) 0,008a3b6; ә) 5427x6y9;
б) -125m9∙n12; в) 52p3x2∙(-25qx2)∙(-0,5qxp3)2.

ІІ нұсқа
Бірмүшені стандарт түрде жазыңдар:
а) 2ab2(-34a2)(-6b);
ә) 8x2y∙-0,5xy27px;
б) 25m2n∙-7m2.
2. Амалды орындаңдар:
а) (-0,8x3y2)2(2,5xy2)3; ә) (-35pq2)3∙(23p2q)3∙(-12,5pq)2.
3.fx=3x3-4x2+2x-5және gx=8-x+x2-2x-3x3көпмүшелері үшін:
а)fx+g(x); ә) fx-g(x) амалдарын орындап, нәтижесін стандарт көпмүші түрінде жазыңдар.
4. Бірмүшенің кубы түрінде жазыңдар:

а) 0,027x6y3; ә) 16164a3b9;
б) -27m12∙n9; в) 272∙m3c2∙(-92cn3)2∙9c2.

С
Iнұсқа

1. 500∙a4∙b3cxбірмүшесін алу үшін:
а) 25a2c; ә) -125a2b3x3; б) 503∙b2cx.
бірмүшесін қандай бірмүшеге көбейту қажет?
а) x6y8; ә) -0,027a12b9
бірмүшесін алу үшін бірмүшені квадраттау керек кубтау керек?
3x3-x2+4көпмүшесін бір қосылғышы:
а)x3-5; ә) 2x3+3xекімүшесіне тең болатындай етіп, екі қосылғышқа жіктеңдер.
4. Теңдеуді шешіңдер:
x-2+3x2-x+7-2x2-x3+x-3=x3+x2.
ІІ нұсқа
-144a2b6x3y2бірмүшесін алу үшін:
а) 12ab3x2y2; ә) -36a2b6y; б) 185ab3x3бірмүшесін қандай бірмүшеге көбейту қажет?
2. а) a4n12; ә) -0,064m2x18бірмүшесін алу үшінқандай бірмүшені квадраттау керек немесе кубтау керек?
3. 2x3-3x+5көпмүшесін біпр қосылғышы:
а) x+5; ә) x3+x2екімүшесіне тең болатындай етіп, екі қосылғышқа жіктеңдер.
4. Теңдеуді шешіңдер:
x2-x3x∙2x-2x3+3x2-x+7=4x3-2x2.


№ 4бақылау жұмысы

А

I нұсқа
1. Көбейтуді орындаңдар:
а) -4a(3a2-5a-2); ә) 2a(x-3y2+x2);
б) (2a+1)(7a-4); в) p-qp2+pq+q2.

Көпмүші түрінде жазыңдар:
а) 7x(4x-y)+4x(x-7y); ә) 2ab-a+b3a-b.
3. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарыңдар:
а) 3a2y-6ay2+9y; ә) 10m3n-15m2n3.
4.Теңдеуді шешіңдер:
a) 3x-4+2x+3=8; ә) x-1x+3=x(x-2).

ІІ нұсқа
1. Көбейтуді орындаңдар:
а) 2m(5m2-3m+7); ә) -3a(a2-2ab+5b2);
б)3x-24x+1; в) u+vu2-uv+v2.
2. Көпмүші түрінде жазыңдар:
а) 3aa-5b-5b(b-5a); ә) 2xy-(x-y)(2x-3y).
3. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарыңдар:
а) 7x2y2-14xy3+28x2y4; ә) 24p2q2-16pq3.
4.Теңдеуді шешіңдер:
a) x+2+3x-8=10; ә) 2x+1x-3=x(3+2x).

В
I нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (а2- 3аb)(a2- 7ab +2b2);
ә)4у – 2(у-3)-3(у-3(4-2у) +8);
б) (х-у+2)(3х+2у-1);
в)(m +2n)2.
2. Өрнектіғң мәнін табыңдар:
(р-2)(р+3) – (р+1)(р – 6), р=123.
3.Теңдеуді шешіңдер:
а) 7+2х2 = 2(х+1)(х+3); ә) у2-7у=0.
4. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 3х4-6х3у-15х2у2+9ху3; ә) 15рq3-10 р2q2+5 р3q .
II нұсқа

1. Көпмүше түрінде жазыңдар:
а) (2m2-nm)(m2-3mn+4n2);
ә)3(х+4)-5х-2(х-5(3-4х)+7);
б) (2а+ b-3)(а-2b+1);
в)(3р-1)2.
2. Өрнектіғң мәнін табыңдар:
(а+1)(а-3) – (а-2)(а+1), а=-1,27.
3.Теңдеуді шешіңдер:
а) 5-2у2+(у+1)(2у-1)=7; ә) 2х2-6х=0.

4. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 2а4+6а 3b -6а2b2 +8аb3; ә) 7р5q-21р4q2-14 р2q3 .
С
I нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (х- m)(х-n)(х-k); ә) аb(а- b)(а+b-с).
2. m-нің әрбір бүтін мәндерінде (m+5 )( m+4)-m(m-1) өрнегі 10-ға бөлінетінін дәлелдеңдер.
3. Теңдеуді шешіңдер ( көбейткіштерге жіктеу тәсілімен):
а) (х-1)(2х-3) – (х-1)(х+2) =0; ә) х2-4х+3=0.
4. Тізбектес екі натурал санның көбейтіндісі келесі тізбектес екі натурал
санның көбейтіндісінен 26-ға кем. Осы сандарды табыңдар.
II нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (х+а)(х+ b)(х-с); ә) mn(m+n)(m-n-k).
2. n-нің әрбір бүтін мәндерінде (n+3 )( n+7)-n(n-4) өрнегі 7-ғе бөлінетінін дәлелдеңдер.
3. Теңдеуді көбейткіштерге жіктеу тәсілімен шешіңдер:
а) (у+1)(3у-2) + (у+1)(2-у) =0; ә) х2-5х+6=0.
4. Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен екі есе артық. Егер оның 3метрге арттырып, ұзындығын 4 метрге кемітсек, онда тік төртбұрыш ауданы 4 м2-ге кемиді. Берілген тік төртбұрыш өлшемдерін табыңдар.

№ 5 бақылау жұмысы
А
I нұсқа
1. А(1;-2), В(-1;2), С(2;8) нүктелері у= 2х2 функциясының графигінде жата ма?
2. М(2;8), N(1;3),P (-1;1) нуктелерінің қайсысы у=х2 функциясының графигінде жатады?
3. у=х2 функциясының графигін қолдана отырып, у=-2х2 функциясының графигін салыңдар.
4. Өрнекті көпмүше түрінде жазыңдар:
а) 2х(3у-х)+5у(2х-у); ә) (а+b)(m-n+k).
5. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 3а2х -15 ах2 + 9а2х2; ә) (х+2у)(х-у)-(2у+х)(2х-3у).
6. Теңдеуді шешіңдер:
2х(1-3х) +(2х+1)(3х-1) =0.
II нұсқа
1. P(1;3), Q (-2;12), R(-1;-3) нүктелері у= 3х2 функциясының графигінде жата ма?
2. A(-1;-1), B(2;-8),C (3;27) нуктелерінің қайсысы у=-х3 функциясының графигінде жатады?
3. у=х3 функциясының графигін қолдана отырып, у=-х3 функциясының графигін салыңдар.
4. Өрнекті көпмүше түрінде жазыңдар:
а) 3a(4a-2b)- 2b(3a-b); ә) (m-n)(a+b-c).
5. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 8a2b2 -12 a3 b+ 20ab3; ә) (m+3n)(m+n)-(3n+m)(2m-n).
6. Теңдеуді шешіңдер:
3х(2-х) =(3+х)(4-3х) .

В
I нұсқа
1. А(-2;4), В(3;-1), С(3;3) нүктелерінің қайсысы:
а) у= х23; ә) у = - х3 2 функциясының графигінде жатады?
2. Абсциссасы 3-ке тең А нүктесі:
а) у=- х22 ; ә) у= 2х3 функциясының графигінде жататыны белгілі, оның ординатасы неге тең?
3. а) у= х22 ; ә) у=- 2х3 функциясының графигін салыңдар.
4. а) х= 0,5; а=1; ә) х=- 15; а =2 деп алып, 5х(х-0,2а) – (х-2а)(5х-а) өрнегінің мәнін табыңдар.
5. а) 2113 - 2112 саны 420- ға; ә) 1919 + 1920 саны 20-ға бөлінетінін көрсетіңдер
6. Теңдеуді шешіңдер: (2х-1)(3х+2) = (5х-2)(х+1).
II нұсқа
1. М (-2;2), N (-1;- 13), Р (1;- 12) нүктелерінің қайсысы:
а) у= - х23; ә) у = х3 2 функциясының графигінде жатады?
2. Абсциссасы 2-ге тең В нүктесі:
а) у=- х22 ; ә) у= 2х3 функциясының графигінде жататыны белгілі, оның ординатасы неге тең?
3. а) у=- 2х2 ; ә) у= х34 функциясының графигін салыңдар.
4. а) х= -3; ә) х=2 деп алып, (х+5)(х2 – 5х +25) -125 өрнегінің мәнін табыңдар.
5. а) 2030 - 2030 саны 30- ға; ә) 1119 + 1118 саны 110-ға бөлінетінін көрсетіңдер
6. Теңдеуді шешіңдер: (2у-1)(5у+1) = (3у -1)(3х+1).

С
I нұсқа
1. Теңдеудің графигін салыңдар:
а) 4у-х2х2-1 = 0; ә) у=2х2х.
2. Ординатасы – 2- ге тең нүкте:
а) у=2х2; ә) у=- х34 функциясының графигіндежатуы мүмкін бе? Егер бұл нүктефукция графигінде жатса онда оның оординаталарынын табыңдар
3. (х+у -3)2 = х2 + у2 +9 +2ху -6х-6у теңбе теңдігін дәлелдеңдер.
4. Көбейткіштерге жіктеңдер:
(х -2у)(х2 + ху + 2у2) + (2у – х)(2х2 -2ху +2у2).
5. Теңдеуді шешіңдер:
(х-1)(1-х) + (2х -1)(х+1) =2.
6. Компьютер операторы бірдей екі қолжазбаны 9 сағатта теріп бітірді. Ол бірінші қолжазбаны сағатына 10 беттен тергені, ал екінші қолжазбаны сағатына 8 беттен тергені белгілі. Әрбір қолжазбада неше бет болған?
II нұсқа
1. Теңдеудің графигін салыңдар:
а) 4у+х3х2-4 = 0; ә) у=2хх.
2. Ординатасы 4- ке тең нүкте:
а) у=-2х2; ә) у= х32 функциясының графигіндежатуы мүмкін бе? Егер бұл нүкте фукция графигінде жатса онда оның оординаталарынын табыңдар
3. (а- b +2)2 = a2 + b2 +4 -2ab + 4a-4b теңбе теңдігін дәлелдеңдер.
4. Көбейткіштерге жіктеңдер:
(a -3b)(a2- ab+ b2) - (3b – a)(2a2 -ab -3b2).
5. Теңдеуді шешіңдер:
2(х-1)(х-2) + 4 = (х+1)2.
6. Үш күнде 25 метр мата сатылды. Бірінші күні екінші күнмен салыстырғанда 3 метр мата кем ал, үшінші күні бірінші және екінші күндері
сатылған матаның 23 бөлігіндейі сатылды. Әрбір күні неше метр мата сатылған?
№ 6 бақылау жұмысы
А
I нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (2а – b)(2а + b); ә) (х+5)2; б) (m-3)2;
в) (у-2)3; г)( n+3)3 ; ғ) (х-1)(х2+х+1);
д)(с+2)(с2-2с+4).
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 81-4а2; ә) 25m2 - 10mn+n2; б) 16с2+8с +1;
в) p3- q3; г) х3-3х2у+3ху2-х3; ғ) b3+8;
д) 8+12а+6а2+а3.
3. Есептеңдер:
а) 352 – 252; ә) 299∙301.
4. Теңдеуді шешіңдер:
(х-2)(х+2)-(х-3)2=-1.
II нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (а –3b)(а +3b); ә) (у-4)2; б) (х+3)2;
в) (х+2)3; г)( m-3)3 ; ғ) (а+1)(а2-а+1);
д)( n-3)( n2+3n+9).
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 49-9b2; ә) 16а2 – 8аb + b 2; б) х2-10х +25;
в) m3+ n3; г) с3-27; ғ) у3+3у2х+3ух2+х3;
д) с3 - 6с2+12с-8.
3. Есептеңдер:
а) 552 – 452; ә) 199∙201.
4. Теңдеуді шешіңдер:
(х+1)2-(х-2)(х+2)=7.

В
I нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (2аb-1)(2аb+1); ә) (35 ху2 +23 х2у)2;
б) (0,5-2 mn)2 ; в) (p- 13 )3;
г)(2 bс+1)3; ғ) (3х+1)(9х2-3х+1);
д) (12а-2)(14а2+а+4).
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 50p2q4-72; ә) 3а2-6аb+3b2;
б) 0,04х2+4у2+0,8ху;
в) 0,027m3-0,54m2 n+3,6mn2-8 n3;
г) a3b38+3a2b24+3ab2+1;
ғ) с3125 -64d3; д) д)8u327+27v38.

3. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) 4(х+3у)2+3(4х-у)2-52(х+у)(х-у);
ә) а3+125b3-(а+5b)3.
4. Теңдеуді шешіңдер:
3х2-0,6х+0,03-3(х-0,1)(х+0,1)=0,6.



II нұсқа
1. Көпмүше түрінде жазындар:
а) (3х-2у)(3х+2у); ә) ( 34 d2 - 43 c)2;
б) (0,1+10pq)2 ; в) ( m2 -3n )3;
г)(0,2с+5а)3; ғ) (4а-3)(16а2+12а+9);
д) ( х3 -3)( х29+х+9).
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 128а4-72b2; ә) 9х2-132ху+44у2;
б) 0,09m4+4,2m2n+49n2;
в) 0,064х3+0,96х2 у+4,8ху2+8 у3;
г) р3125-9р2q50+27pq220- q38;
ғ) 27c3- d38 ; д) д)0,08а6- b3;
3. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) -(2m+5n)(2m-5n)-6(2n-5m)2+6(5m+2n)2-4m(60n-m);
ә) (2а-3b)3- 8а3 +27b3.
4. Теңдеуді шешіңдер:
(х-3)(5+2х)=2(х-1)2.
С
I нұсқа
1. Амалды орындаңдар:
а) ( аm- b)( b+ аm); ә)(2+а)(2-а)(4+а2);
б) ( хn+2 +у22)2; в)(а-b-с-d)(а-b+с+d);
г) ( 10m3-13 n2)3+( 10m3+13 n2)3.
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) х2+6х+9-у2; ә) (2а-b)3 -4а2+4аb-b2;
б) 27m6k – p9n; в) с9m125 + 64d18n.
3. у=- 13 деп алып, 3(у-1)2+(у+2)(у2-2у+4)-(у+1)3 өрнегінің мәнін анықтаңдар
4. Теңдеуді шешіңдер:
5х(х-3)2-5(х-1)3+15(х+2)(х-2)=5.
С
I нұсқа
1. Амалды орындаңдар:
а) ( х2n-2у)( х2n+2у ); ә)(с+3)(3-с)(9+с2);
б) ( аn+1 - b22)2; в)(х+у+z-u)( х+у-z+u );
г) ( 5с2- d34 )3-(5с2+ d34)3.
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) а2+4b2-25с2 -4аb; ә) (3х-у)3 +у2-6ху+9х2;
б) 125а9m +b27n; в) 8с6m - d18n27.
3. у=- 2 деп алып, (х-1)3-4х(х+1)(х-1)+3(х-1)(х2+х+1) өрнегінің мәнін анықтаңдар.
4. Теңдеуді шешіңдер:
6(х+1)2+2(х-1)(х2+х+1)-2(х+1)3=32.
№ 7 Бақылау жұмысы
А
І нұсқа
1. Көбейткіштерге жіктеңдер:
А) 6а2-6b2; Ә) 5x3y-5xy3;
Б) 3m2-12n2; В) 2a(x+y)+x+y;
Г) 3m(p-2q)-p+2q; Ғ) 3a(m-n)-2b(n-m);
Д) 2xy+x2+y2-3x-3y; Е) (2x-y3)2-(x+y)2;
Ж) (5х-3)3+(3-5х)2

2. Есептеңдер:
1352-352

ІІ нұсқа
1. Көбейткіштерге жіктеңдер:
А) 8х2-8у2; Ә) 3ab3-3a3b;
Б) 6u2-54v2; В) 3c(p+q)+p+q;
Г) 4p(m-3n)+3n-m; Ғ) 2x(m+2n)-y(2n+m);
Д) a2+b2+2ab+5a+5b; Е) (0.1a-b)2-(a+0.1b)2;
Ж) (7х+2)3-(2+7х)2

2. Есептеңдер: 772-232

В
І нұсқа
1. Көбейткіштерге жіктеңдер:
А) 1,21х2-0,36у6; Ә) 214a4-49b2;
Б) -9+1,69m8n8; В) 49(n-2)2-16(3n+1)2;
Г) a2+4b2-4ab-ax+2bx; Ғ) 2x(m+2n)-y(2n+m);
Д) 338m15+n12; Е) y2-7y+7c-с2;

2. Есептеңдер: 39,52-3,5257,52-14,52 .
3. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер:
(x-3)(x2-8x+5)-(x-8)(x2-3x+5)=25
ІІ нұсқа
1. Көбейткіштерге жіктеңдер:
А) 2,25a2-0,49b2; Ә) 179m2-11336n4;
Б) -1.44x6y8+25; В) 36(u+1)2-25(2u-1)2;
Г) 9x2+y2+6xy-6cx-2cy; Ғ) -p158+1;
Д) 21027a12+b9; Е) m2+5m+5n-n2;

2. Есептеңдер: 17,52-9,52131,52-3,52 .

3. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер:
(2a+5)(a2-3a+2)+(4-a)(2a2+7a+17)=78

C
І нұсқа
1. Көбейткіштерге жіктеңдер:
А) a2-b2-34(a-b); Ә) 2(x+y)2+5x2-5y2;
Б) m3+n3+3m(m2-mn+n2); В) 8c3+6c2+3c+1;

2. Айырманың кубы формуласын қосындының кубы формуласы көмегімен дәлелдеңдер.
3. Натурал n-нің әрбір мәнінде (6n+1)2-(n-4)2 өрнегінің мәні 5-ке бөлінетінін көрсетіңдер.
4. Теңдеуді шешіңдер: x3-5x2+5-x=0
5. a) x2-14x+50; Ә) (x+100)2-0.01 өрнегі теріс мәндер қабылдауы мүмкін бе? Жауаптарыңды негіздеңдер.
ІІ нұсқа

1. Көбейткіштерге жіктеңдер:
А) x2-y2-32(x+y); Ә) 3(a-b)2-4a2+4b2;
Б) p3-q3-5q(p2+pq+q2); В) 27m3+9m2-3m-1;

2. Қосындының кубы формуласын айырманың кубы формуласы көмегімен дәлелдеңдер.
3. Натурал n-нің әрбір мәнінде (7n+1)2-(n-1)2 өрнегінің мәні 16-ға бөлінетінін көрсетіңдер.
4. Теңдеуді шешіңдер: x3+7x2=7+х
5. a) 16у-у2-65; Ә) 0,01-(у+10)2 өрнегі оң мәндерге болуы мүмкін бе? Жауаптарыңды негіздеңдер.
№ 8 Бақылау жұмысы
А
І нұсқа
1. Бөлшекті қысқартыңдар:
А) 14a3 b70a2b2; Ә) 7a3a2-ax; Б) m2-n27m+7n .
2. Бөлшек түрінде жазыңдар:
А) 5-6xx2+2x+6x+2 Ә) 2b-1b2-4-3b2b; Б) x423y5 • 69y5x3;
В) 3a+3a2b-a; Г) m+1m2-4 : m+13m+6;

3. Бөлшекті қысқартып, оның мәнін табыңдар:
a3b-ab3ab2-a2b, мұнда a=-0.5; b=13 .

ІІ нұсқа
1. Бөлшекті қысқартыңдар:
А) 17x4y234x5y; Ә) 6bbc-7b2; Б) p2-q26p-6q ;

2. Бөлшек түрінде жазыңдар:
А) 9y+3-9y-7y2+3y; Ә) a-105a+2a-1a2; Б) 6x2x-y- 6x;
В) 12nmx : 48nm2;; Г) b+5b2-4 • 3b-6b+5 .

3. Бөлшекті қысқартып, оның мәнін табыңдар:
x3y-xy3xy2+x2y, мұндағы x=13; y=14 .
B
І нұсқа
1. Бөлшекті қысқартыңдар:
А) 5x2-5y2(5x-5y)2; Ә) ab-c-b(a-c)ab-c2-b(a-c)2 .

2. Өрнекті бөлшек түрінде жазыңдар:
А) 5a-3+1a+3+4a+18a2-9; Ә) c2+x2c2x5-c+xc3x3;

Б) 4y4y2-1-2y+16y-3+2y-14y+2;
В) a-a2+b2a+b-m•1b+2a-b;

Г) 4m2-m-m:2+m2+4m-2 .


3. xy=1 деп алып: А) x2-4y2x2+4y2; Ә) 4x2-12xy+9y2x2+y2; өрнегінің мәнін табыңдар.
ІІ нұсқа
1. Бөлшекті қысқартыңдар:
А) 7a2-7b2(7a-7b)2; Ә) m2-n(2m-n)mn-n(2m-n) .
2. Өрнекті бөлшек түрінде жазыңдар:
А) 2a-1a2-1+32a2+2a-2a; Ә) 53-2x+2x2x+3-4x2+94x2-9;

Б) b2-b+1b3c-c2-1bc3;
В) mm+1+1•1-m24m2-1;

Г) 11-p-p:p2-p+1p2-2p+1 .
3. yx=3 деп алып: А) 9x2-4y2x2+y2 ; Ә) 2x2-4xy+y2x2+y2 өрнегінің мәнін табыңдар.

C
І нұсқа
1. Өрнекті ықшамдаңдар:
А) ab+b25a2-5ab+ab+b25aa+b-ba-b;
Ә) 4m2(m-2)4:1(m+2)2+1(m-2)2+2m2-4.
2. x4+4x2-2x+2 бөлшегін қысқартыңдар.
3. a12-1(a4+a2+1)(a3-a2+a-1) өрнегін ықшамдап, оның мәнін: a) a=2, Ә) a=3 деп алып, анықтаңдар.
4. Натурал n-нің қандай мәндерінде 360-10n2n2 өрнегінің мәні натурал сан болады?
ІІ нұсқа
1. Өрнекті ықшамдаңдар:
А) 3a+b-3a-3b2a-3b•2a-3ba2-b2-2a+3b;
Ә) m+nmn2:1m2+1n2+2m+n1m+1n.
2. x2-x+1x4+x2+1 бөлшегін қысқартыңдар.
3. a8-b8(a4+b4)(a3+a2b+ab2+b3) өрнегін ықшамдап, оның мәнін: a) a=2, b=1; Ә) a=-2, b=1 деп алып, анықтаңдар.
4. Натурал n-нің қандай мәндерінде 100n2-1440n2 өрнегінің мәні натурал сан болады?

№ 9 қорытынды бақылау жұмысы
А
I нұсқа
1. Амалды орындаңдар:
а) 2а2b∙(-3аb2)2; ә) (2ху-1)4 ∙ 4х-3у-2;
б)(- 12аb2)-3∙(4а2b3)2; в) 5х(х-2у)-2х(х+3у);
г) х3-3х2+1-2(х2-х+0,5х3-2).
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 4х2-у2 ; ә) 9а2+6аb+b2;
б) (2m-1)(х-у)+у(1-2m); в) (m+2n)2+ m+2n;
г) 8х3-27у3.
3. Көпмүше түрінде жазыңдар:
а) (1+2х2); ә) (а+2)(а2-2а+4);
б) (3аb-1)(3аb+1); в) -2х3у3(5х3у3-4х2у-3ху2);
г) (3а+7b)(2а-5b).
4. Бөлшек түрінде жазыңдар:
а) 2р+5р2+2р- 2р ; ә) 52х-1 + 3-х1-2х ;
б) х2-4х+у ∙ 3х+3ух2+2х ; в) a2-9a+2 : 3a+92a+4 .
5. А(1;2), В(12; 14 ), С(-2;8) нүктелерінің қайсысы:
а) у=х2; ә) у=-х3; б) у=2х функциясы графигінде жатады?


II нұсқа
1. Амалды орындаңдар:
а) (-3ху2)∙ 2х3у; ә) (-3a-2b)-3 ∙ 9a-5b2;
б)(0,3m2n)2∙(- mn2)-3; в) 2у(а-3у)-4а(у-2а);
г) 2ху + у2- х2-2(3х2+2у2 +ху).
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) m2-9n2 ; ә) 25х – 10ху+у2;
б) (а+2b)(p-q)-2q(2b+а); в) (а-2b)2+ а-2b;
г) 125х3+у3.
3. Көпмүше түрінде жазыңдар:
а) (2-а2)2; ә) (х-3)(х2+3х+9);
б) (2ах-1)(2ах+1); в) -3bу2(4bу2-у3+2b2у);
г) (5m-4n)(2m+3n).
4. Бөлшек түрінде жазыңдар:
а) 3-2mm2+3m+ 2m ; ә) 42a-3b + a-13b-2a ;
б) 9b2-c2b+c ∙ 5b+5c3b2+bc ; в) x2-25x+4 : 2x+103x+12 .
5. P(1;-2), Q(2;-4), R(1;1) нүктелерінің қайсысы:
а) у=-х2; ә) у=х3; б) у=-2х функциясы графигінде жатады?
В
I нұсқа
1. Амалды орындаңдар:
a-3b5cx2-3: 0,2-1с3b-2a-2 x-32; ә) ( 0,2х-3у-2)2∙ x-35y2-3;
б) (m2-3mn)(m2-7mn+2n2).
2. Бөлшекті қысқартыңдар:
а) 21a3b263a5b ; ә) 27х3-у318х2+6ху+2у2 ; б) х2-4х+43х-63 .
3. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 2516 а6-1,69b2 ; ә) 0,008х6+8у3;
б) m2+n2-k2-2mn; в) (х-3у)3-х2+6ху-9у2.
4. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) a+1a2-a - a+22a2-2 ; ә) (х+13х-3 + 63х2-3 - х+33х+3 ) ∙ 3х24 .
5. у=- х22 функциясының графигін салыңдар. Осы функция графигінде жататып және ординатасы (-2)-ге тең нүктелердің координаталарын табыңдар.
II нұсқа
1. Амалды орындаңдар:
ху-23ab2-3: 9ay-3x-2 b-32; ә) ( 0,5a-2b-3)2∙ a-22b2-3;
б) (p2-2pq)(3p2-7pq-4q2).
2. Бөлшекті қысқартыңдар:
а) 12x2yz18x2y3z ; ә) 2ac-4bc5a3c-20ab2c ; б) (5m+5n)32m2+4mn+2n2 .
3. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) 49x8-1,44y2 ; ә) 8a3-0,027b6;
б) p2+4q2- 9r2-4pq; в) (m+2n)3-m2-4mn-4n2.
4. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) 12a+2 - a-13a2+6a+3 ;
ә) (2xx+2 + 2x6-3x + 8xx2-4 ) : x-4x-2 .
5. у= 12 x2 функциясының графигін салыңдар. Осы функция графигінде жататып және ординатасы (-4)-ге тең нүктелердің координаталарын табыңдар.


С
I нұсқа
1. (3х-1)(3х+1)-4у(3х-у) өрнегінің ең кіші мәнін анықтаңдар.

2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) х4-2х3+х2-1; ә) а3+b3 -2а2-2ab +2b2 .
3. x+yy = 5 деп алып: а) ху ; ә) х-ух бөлшегінің мәнін табыңдар.
4. Құрамындағы айнымалылардың барлық мәндерінде 3a2-3a + a2a-3 және a+3+9a+3a2-3a өрнектері теңбе-тең болатынын көрсетіңдер.
5. Өрнекті ықшамдаңдар:
(m-nm2+mn - mn2+mn ) : (n2m3-mn2 + 1m+n ).
II нұсқа
1. (1-2х)(1+2х)+3у(4х-3у) өрнегінің ең үлкен мәнін анықтаңдар.
2. Көбейткіштерге жіктеңдер:
а) а2b2-4ab -а2-b2+1; ә) х3-y3+5х2 +5xy+5y2.
3. x+yy = 3 деп алып: а) ух ; ә) х-уу бөлшегінің мәнін табыңдар.
4. Құрамындағы айнымалылардың барлық мәндерінде х3х2-4 - хх-2 - 2х+2 және х-1 өрнектері теңбе-тең болатынын көрсетіңдер.
5. Өрнекті ықшамдаңдар:
(a+1a-1 - 1-a1+a - 4a2a2-1 ) : (2-2aa2 - 2a3+a2 - 2).
Категория: Математика | Добавил: altynbibi (2012-10-31) | Автор: Хаметова Алтынбиби E
Просмотров: 40253 | Комментарии: 3 | Теги: бақылау жумысы, математика | Рейтинг: 3.8/37
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2024-05-04, 4:47 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru