Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Бунақденелілердің дамуы
Бунақденелілердің дамуы
7сынып биология пәні
Сабақтың тақырыбы:
Бунақденелілер класы. Бунақденелілердің дамуы және пайда-зияны.
Сабақтың мақсаты:
Бунақденелілер класына жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктерін айқындау. Бунақденелілер туралы білімдерін тереңдету және кеңейту.
Оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тірі ағзаларға деген қамқорлық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ типі : аралас
Құрал –жабдықтар: Интерактив тақтасы, презентация
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
1-ші тапсырма :
Санмен тізбеленген белгілердің қай буынаяқтыларға тән екенін кестеге толтырыңдар:

Шаянтәріздестер Өрмекшітәріздестер

1.Зәршығару жүйесі –жасыл бездер
2.Ұзын және қысқа мұртшасы болады
3.Жүретін 8 аяғы бар
4.Зәршығару жүйесі -сатанбез және мальпигий тамырлары
5.Тыныс алу мүшесі-желбезек
6.Тыныс алу мүшесі- өкпе қапшығы және демтүтік
7.Астың ішектен тыс қорытылуы тән
8.Хитинде нәруыз көбірек болады
9.Хитинге әктенген заттар көбірек сіңеді
10.Көздері қарапайым құрылысты
11.Циклоп,дафния,таңқышаян
12.Кене, құршаян,бүйі
2-ші тапсырма : Сәйкестігін тап:
Мамықкене
Мөлшері 0,2-1,0 мм ,өрмек бездері болады

Қышыма кене
Түрлі өсімдіктердің шырынын сорады

Алма кенесі
Мал шаруашылығына зиян келтіреді

Тайгалық кене
Азық-түлік қорын бүлдіреді

Қамба кенесі
7-9 рет ұрпақ береді;алма,алхорыны зақымдайды

Нәзікбас кене
әкаяқ ауруын туғызады

Берішкене
адамда қышыма ауруын туғызады

Өрмеккене
энцефалит ауруын жұқтырады

ІІІ Жаңа тақырып бойынша жұмыс
Жоспары:
1. Бунақденелілер класының жалпы сипаттамасы
2. Бунақденелілердің даму жолдары
3. Бунақденелілердің маңызы
4. Зиянды бунақденелілер

ІV Тақырыпты бекіту
Сандық диктант 1 – “ иә” 0- “ жоқ”
1.Бунақденелілер буынаяқтылар типіне жатады
• 2.Дене бөлімдері: баскөкірек және құрсақ
• 3.Демтүтік арқылы тыныс алады
• 4.Масаның ауыз мүшесі-кеміріп-жалаушы.
• 5.Толық түрленіп даму 4 сатыдан тұрады.
• 6.Имаго-дернәсілдің бір түрі.
• 7.Инелік толық түрленіп дамиды.
• 8. Қанқыз –зиянды жәндік.
• 9.Жаяушегірткелер -қанатсыз дернәсілдер
• 10.Энтомология –бунақденелілерді зерттейді
• Диктант жауаптары:
• 1-1
2-0
3-1
4-0
5-1
6-0
7-0
8-0
9-1
10-1
V қорытынды бөлім
• 1.Сипаттаңыз
• 2.Салыстырыңыз
• 3.Ұсыныс жасаңыз
VІ Үйге тапсырма: § 47; тапсырмалар 1,2 / 223 бет/
Категория: Биология | Добавил: zhankairovna (2016-03-29) | Автор: Гульсара E
Просмотров: 152 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.3/3
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 10:58 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [697]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [627]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1764]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1494]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [518]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru