Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Бунақденелілердің дамуы
Бунақденелілердің дамуы
7сынып биология пәні
Сабақтың тақырыбы:
Бунақденелілер класы. Бунақденелілердің дамуы және пайда-зияны.
Сабақтың мақсаты:
Бунақденелілер класына жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктерін айқындау. Бунақденелілер туралы білімдерін тереңдету және кеңейту.
Оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тірі ағзаларға деген қамқорлық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ типі : аралас
Құрал –жабдықтар: Интерактив тақтасы, презентация
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
1-ші тапсырма :
Санмен тізбеленген белгілердің қай буынаяқтыларға тән екенін кестеге толтырыңдар:

Шаянтәріздестер Өрмекшітәріздестер

1.Зәршығару жүйесі –жасыл бездер
2.Ұзын және қысқа мұртшасы болады
3.Жүретін 8 аяғы бар
4.Зәршығару жүйесі -сатанбез және мальпигий тамырлары
5.Тыныс алу мүшесі-желбезек
6.Тыныс алу мүшесі- өкпе қапшығы және демтүтік
7.Астың ішектен тыс қорытылуы тән
8.Хитинде нәруыз көбірек болады
9.Хитинге әктенген заттар көбірек сіңеді
10.Көздері қарапайым құрылысты
11.Циклоп,дафния,таңқышаян
12.Кене, құршаян,бүйі
2-ші тапсырма : Сәйкестігін тап:
Мамықкене
Мөлшері 0,2-1,0 мм ,өрмек бездері болады

Қышыма кене
Түрлі өсімдіктердің шырынын сорады

Алма кенесі
Мал шаруашылығына зиян келтіреді

Тайгалық кене
Азық-түлік қорын бүлдіреді

Қамба кенесі
7-9 рет ұрпақ береді;алма,алхорыны зақымдайды

Нәзікбас кене
әкаяқ ауруын туғызады

Берішкене
адамда қышыма ауруын туғызады

Өрмеккене
энцефалит ауруын жұқтырады

ІІІ Жаңа тақырып бойынша жұмыс
Жоспары:
1. Бунақденелілер класының жалпы сипаттамасы
2. Бунақденелілердің даму жолдары
3. Бунақденелілердің маңызы
4. Зиянды бунақденелілер

ІV Тақырыпты бекіту
Сандық диктант 1 – “ иә” 0- “ жоқ”
1.Бунақденелілер буынаяқтылар типіне жатады
• 2.Дене бөлімдері: баскөкірек және құрсақ
• 3.Демтүтік арқылы тыныс алады
• 4.Масаның ауыз мүшесі-кеміріп-жалаушы.
• 5.Толық түрленіп даму 4 сатыдан тұрады.
• 6.Имаго-дернәсілдің бір түрі.
• 7.Инелік толық түрленіп дамиды.
• 8. Қанқыз –зиянды жәндік.
• 9.Жаяушегірткелер -қанатсыз дернәсілдер
• 10.Энтомология –бунақденелілерді зерттейді
• Диктант жауаптары:
• 1-1
2-0
3-1
4-0
5-1
6-0
7-0
8-0
9-1
10-1
V қорытынды бөлім
• 1.Сипаттаңыз
• 2.Салыстырыңыз
• 3.Ұсыныс жасаңыз
VІ Үйге тапсырма: § 47; тапсырмалар 1,2 / 223 бет/
Категория: Биология | Добавил: zhankairovna (2016-03-29) | Автор: Гульсара E
Просмотров: 478 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.3/3
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-12-12, 10:46 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1533]
Школьный психолог [528]
История [745]
Опыт [517]
Научная кафедра [222]
Воспитание души [238]
Мастер-класс [223]
Семья и школа [182]
Компьютер-бум [258]
Английский язык [820]
Великие открытия [24]
Университет здоровья [132]
Математика [1206]
Химия [389]
Классному руководителю [665]
Биология [597]
Думаем, размышляем, спорим [98]
Казахский язык и литература [1831]
Краеведение [96]
Начальная школа [4037]
Беседы у самовара [19]
Мировая художественная культура [42]
Новые технологии в обучении [388]
Сельская школа [77]
Профильное обучение [74]
Демократизация и школа [27]
Физика [306]
Экология [188]
Дошколенок [1608]
Особые дети [291]
Общество семи муз [60]
Школа и искусство
Уроки музыки [647]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [474]
Мой Казахстан [237]
Школьный театр [74]
Внеклассные мероприятия [1214]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [93]
ИЗО и черчение [221]
Физическая культура [548]
Немецкий язык [55]
Технология [305]
Самопознание [410]
Профессиональное образование [114]
Школьная библиотека [85]
Летний лагерь [18]
Дополнительное образование [43]
Педагогические программы [13]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru