Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Бунақденелілердің дамуы
Бунақденелілердің дамуы
7сынып биология пәні
Сабақтың тақырыбы:
Бунақденелілер класы. Бунақденелілердің дамуы және пайда-зияны.
Сабақтың мақсаты:
Бунақденелілер класына жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктерін айқындау. Бунақденелілер туралы білімдерін тереңдету және кеңейту.
Оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тірі ағзаларға деген қамқорлық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ типі : аралас
Құрал –жабдықтар: Интерактив тақтасы, презентация
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
1-ші тапсырма :
Санмен тізбеленген белгілердің қай буынаяқтыларға тән екенін кестеге толтырыңдар:

Шаянтәріздестер Өрмекшітәріздестер

1.Зәршығару жүйесі –жасыл бездер
2.Ұзын және қысқа мұртшасы болады
3.Жүретін 8 аяғы бар
4.Зәршығару жүйесі -сатанбез және мальпигий тамырлары
5.Тыныс алу мүшесі-желбезек
6.Тыныс алу мүшесі- өкпе қапшығы және демтүтік
7.Астың ішектен тыс қорытылуы тән
8.Хитинде нәруыз көбірек болады
9.Хитинге әктенген заттар көбірек сіңеді
10.Көздері қарапайым құрылысты
11.Циклоп,дафния,таңқышаян
12.Кене, құршаян,бүйі
2-ші тапсырма : Сәйкестігін тап:
Мамықкене
Мөлшері 0,2-1,0 мм ,өрмек бездері болады

Қышыма кене
Түрлі өсімдіктердің шырынын сорады

Алма кенесі
Мал шаруашылығына зиян келтіреді

Тайгалық кене
Азық-түлік қорын бүлдіреді

Қамба кенесі
7-9 рет ұрпақ береді;алма,алхорыны зақымдайды

Нәзікбас кене
әкаяқ ауруын туғызады

Берішкене
адамда қышыма ауруын туғызады

Өрмеккене
энцефалит ауруын жұқтырады

ІІІ Жаңа тақырып бойынша жұмыс
Жоспары:
1. Бунақденелілер класының жалпы сипаттамасы
2. Бунақденелілердің даму жолдары
3. Бунақденелілердің маңызы
4. Зиянды бунақденелілер

ІV Тақырыпты бекіту
Сандық диктант 1 – “ иә” 0- “ жоқ”
1.Бунақденелілер буынаяқтылар типіне жатады
• 2.Дене бөлімдері: баскөкірек және құрсақ
• 3.Демтүтік арқылы тыныс алады
• 4.Масаның ауыз мүшесі-кеміріп-жалаушы.
• 5.Толық түрленіп даму 4 сатыдан тұрады.
• 6.Имаго-дернәсілдің бір түрі.
• 7.Инелік толық түрленіп дамиды.
• 8. Қанқыз –зиянды жәндік.
• 9.Жаяушегірткелер -қанатсыз дернәсілдер
• 10.Энтомология –бунақденелілерді зерттейді
• Диктант жауаптары:
• 1-1
2-0
3-1
4-0
5-1
6-0
7-0
8-0
9-1
10-1
V қорытынды бөлім
• 1.Сипаттаңыз
• 2.Салыстырыңыз
• 3.Ұсыныс жасаңыз
VІ Үйге тапсырма: § 47; тапсырмалар 1,2 / 223 бет/
Категория: Биология | Добавил: zhankairovna (2016-03-29) | Автор: Гульсара E
Просмотров: 509 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.3/3
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2018-02-17, 10:19 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1548]
Школьный психолог [530]
История [752]
Опыт [522]
Научная кафедра [225]
Воспитание души [249]
Мастер-класс [230]
Семья и школа [183]
Компьютер-бум [261]
Английский язык [830]
Великие открытия [25]
Университет здоровья [133]
Математика [1220]
Химия [391]
Классному руководителю [669]
Биология [598]
Думаем, размышляем, спорим [100]
Казахский язык и литература [1844]
Краеведение [98]
Начальная школа [4071]
Беседы у самовара [20]
Мировая художественная культура [44]
Новые технологии в обучении [389]
Сельская школа [79]
Профильное обучение [81]
Демократизация и школа [28]
Физика [309]
Экология [189]
Дошколенок [1633]
Особые дети [295]
Общество семи муз [61]
Школа и искусство
Уроки музыки [651]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [480]
Мой Казахстан [239]
Школьный театр [75]
Внеклассные мероприятия [1225]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [101]
ИЗО и черчение [224]
Физическая культура [558]
Немецкий язык [56]
Технология [307]
Самопознание [417]
Профессиональное образование [120]
Школьная библиотека [86]
Летний лагерь [19]
Дополнительное образование [47]
Педагогические программы [14]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru