Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі 4- сынып Мерзімі: Сабақтың тақырыбы: Тасбақа . Жіктік жалғауы көпше түрі Сабақтың мақсаты: білімділік: лексикалық тақырыпты меңгерту, жіктік жалғауының көпше түрі туралы түсінік беру; дамытушылық: есте сақтау қабілеттерін дамыту, жекелей- ұжыммен жұмыс жүргізе отырып, оқушыларды ғылыми ізденімпаздықты дамыту; тәрбиелік : жануарларға қамқорлық танытуға тәрбиелеу. Құрал-жабдық: қалам, бор, тақта, дәптер Көрнекілік: таблица, сурет Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ Пайдаланатын әдебиеттер: оқулық, дидактикалық материал, әдістемелік нұсқау Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі А) сәлемдесу Ә) түгендеу Б) назарларын сабаққа аудару ІІ.Тіл дамыту жұмысын жүргізу. ІІІ.Өткен материалды еске түсіру, пысықтау. ІҮ.Жаңа сабақ 1.Рефлексия (қызығущылығын ояту) Камень Сад Бірінші әріп 2. Сөздікпен танысу: Құм- песок Серуендеу- прогуливаться Көтеру- поднять Ұнатады- любти лакомиться А) сөздер мен сөз тіркестерін сөздік дәптерге жазып алу; Ә) оларды дұрыс айту; Б) берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстыра отырып, сөйлемдер құрау. 3. Сөйлесім. 1-тапсырмадағы суретті пайдалана отырып, «Тасбақа» мәтінін құрау. ҮЛГІ: Бұл- тасбақа. Оның түсі- қоңыр. Ол көкөністер мен жидектерді жейді.т.б. 4.Оқылым- 2-тапсырмадағы диалогті досыңмен оқы. 5. Тасбақа өлеңін мәнерлеп оқу, көркем етіп дәптерге жазып алу.Жекелей, топпен мәнерлеп оқу. Тасбақа Жайбасармын, сылбырмын, Жүрісім бір өнбейді. Мыртық аяқ құрғырың Жүгіруге көнбейді. Ү. Жаңа білімді пысықтау. 1. «Алып тасбақа» мәтініні оқу, аудару. 2. Жіктік жалғауы туралы түсінік беру, мысалдармен дәлелдеу. І жақ- біз- ымыз,-іміз,-мыз,-міз ІІ жақ- сендер- сыңдар , -сіңдер Сыпайы түрі- Сіздер- сыздар-сіздер ІІІ жақ- Олар- Біз мұғалімбіз, оқушымыз Сендер мұғалімсіңдер, оқушысыңдар Сіздер мұғалімсіздер, оқушысыздар Олар мұғалім, оқушы ҮІ. Сабақты қорыту: 1. Ой толғаныс –«Тасбақа» кластерін толтыру. 2.Пысықтау сұрақтарын қоямын:-Ең ірі тасбақа қайда мекендейді? - Оның салмағы қандай? -Олар жұмыртқасын қайда салады? - Алматының хайуанаттар бағында салмағы қанша тартатын тасбақа бар? - Алып тасбақа нені ұнатады?т.б. ҮІІ. Үйге тапсырма беру: 182-бет 5-тапсырма –жазылым- үлгі бойынша жазу: Тасбақа ма?- Бұл ірі тасбақа ма? Т.б. 181-бет 3-тапсырмадағы «Тасбақа» өлеңін жаттап алу. ҮІІІ. Оқушыларды бағалау: А) әділ бағалау, мадақтау, ынталандыру Ә) қоштасу. | |
Просмотров: 3083 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|