Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қысқа мерзімді жоспар "Менің досым", 5-сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің досым

Жұмыс құралдары
Мультфильмдер, әуендер, «Достар» әні, плакаттар, маркерлер, қайшы, желім

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
А) Жайлы психологиялық орта қалыптастырады (оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне тілектер айтады)
Ә) Ағаш гүлінің түсіне қарай топқа бөліну
-Қараңдаршы, далада қандай керемет, көктем келіп, күн жылынып, құстар ән салуда, ағаштар да бүршік жарып, алма ағашы бүгінгі сабағымызға гүлдеп қалыпты. Ерте гүлдеген себебі, бұл жай ағаш емес, мынау «Сиқырлы ағаш». Балалар, келіңіздер, «Сиқырлы алма ағашының» гүлін алып, түсіне қарай партаға орналасуларыңызды сұраймын.
Оқушылар мен мұғалім бір-біріне тілектер айтады.Гүл түстеріне байланысты топ-топқа бөлініп отырады

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау А) Мұғалім оқушылардың назарына мультфильмді ұсынады.
Ә)Мультфильм бойынша сұрақтар қояды:
-Мынау қандай мультфильм?
-Басты кейіпкерлері кімдер?
-Мультфильм қандай сөздермен аяқталады?
-Қалай ойлайсыңдар, неліктен мультфильм «Ребята, давайте жить дружно!» деп аяқталады?
-Мультфильм не жайлы?
-Балалар, сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы ...
Б) Оқушылар "БББ" кестесі арқылы сабақтың мақсат-міндеттерін анықтайды.

Білу-Тақырып бойынша білетін сөдерін еске түсіру, сөздік қорын байыту
Мұғалім балаларға түрткі тапсырма береді.

Ассоциация «Менің досым». Мұғалім жетелеу сұрақтарын қояды.

*Парақтағы тапсырманы береді
-Балалар, мына сөздердің орысша қазақшасын сәйкестендіру керексіздер, 5 минут уақыт беремін.
Ал білмейтін сөздерді жеке белгілеп қою керек.
* Сөздікпен жұмыс жасайды.
-Ал енді таныс емес сөздерді сөздікке жазып қояйық.
* Зат есімнің жалғауларын қайталау
- Сөздерде қате жоқ па? -Қай сөзде қате жіберілген?
-Неліктен бұл сөзді қате жазылған деп ойлайсыз?
«Менің досым» тақырыбы бойынша сөздерді естеріне түсіріп айтады

Жаңа сөздерді сөздікке жазады

З.е. жалғауларын қайталау арқылы жіберілген қателерді анықтап, дәлелдейді. «Менің досым» ассоциация

Сөдерді хормен қайталап сөздікке жазу

«Қатесін тап» тапсырмасы Достарының портреті жасалады

Түсіну
Достық жайлы мәтінді оқып аударуға және өзіндік пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Сыныптастарын бақылау арқылы ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту.
-Топтық жұмыс жасамас бұрын, мен бақылаушыларды тағайындап алуым керек. Кім бақылаушы болады?
-Мынау бағалау (бақылау) парағы. Соны толтыра отырыңыз.
-Қазір мен әр топқа мәтін таратамын, сол мәтін бойынша жұмыс жасаңыздар, одан кейін қонаққа барып достарыңызға әңгімелейсіздер. 10 минут уақыт беремін.
-Уақыттарыңыз аяқталды.
Әр топтан бағалаушыны тағайындайды.
Бақылаушылар бақылау парағы бойынша жұмыс жасайды.

Топпен мәтінді оқиды, аударады, негізгісін белгілейді, әңгімелейді.
Өз сыныптастарының топтағы жұмыстарын бақылау

«Менің досым» мәтіні бойынша жұмыс Топ мүшелерінің жұмыстарын бақылап, бағалау парағын толтыру

Мәтінді оқу, аудару, негізгісін белгілеу, әңгімелеу, 10 минут Жеке

топтық Сыныптастарын бағалайды, өз ойын білдіреді

Оқушы өз досының мектебі, үйі, отбасы, мінезі, түрі, ермегі, жақсы қасиеттері жайлы біліп әңгмелейді Өзара бағалау

Сергіту сәті
- Балалар шаршаған боларсыздар. Олай болса, барлығымыз орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық.
«Қызыл өрік» Теледидарға қарап, балалардың қимылдарын қайталайды.
Қолдану
Түрлі деңгейдегі сұрақтар қою арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. -Әңгімелеп болсаңыздар, «Ыстық орындық» ойынын ойнайық. Ойнаймыз ба? Ыстық орындыққа кімді шақырамыз?

- Ал, енді сұрақтарыңыз болмаса, бақылаушыларға сөз береміз. «Ыстық орындық» ойынын ойнайды,
Ярославна мен Ленаға төмен және жоғары деңгейлі сұрақтар қояды.

-Бақылаушылар көргендерін баяндап, өз бағаларын қояды.
Ыстық орындық» ойыны

Өз сыныптастарының топтағы жұмыстарын бақылау «Менің досым» тақырыбы төңірегінде төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар қою

Топ мүшелерінің жұмыстарын бағалау Жеке

жеке Оқушылардың жоғары, төмен дәрежелі сұрақтарды қою, жауап беру дағдылары қалыптасады

Басқаларды бақылау арқылы ауызекі сөйлеу дағдысы қалыптасады, өзгелерге ескертулер жасау арқылы, өзі де үйренеді Бірін-бірі бағалау

Бірін-бірі бағалау
Талдау.
Оқушылардың талдау, зерделеу, талқылау дағдыларын қалыптастыру мақсатында
проблемалық ситуациялар, ереже құру, ерекшеліктерін айту сияқты тапсырмалар беру. Мұғалім үш топқа тапсырмалар береді:
1-топ:
-Балалар, достар арасында проблемалық ситуациялар бола ма?
Қазір топпен сондай проблемалық ситуацияларды шешу жолдарын қарастыру керексіздер.
2-топ:
-Достықтың қандай түрлері болады? Сіздер адал достық пен амал достықтың айырмашылықтарын көрсету керексіздер.
3-топ:
-Сіздер Достасу ережесін жасаңыздар.
7-8 минут уақыт беремін.
Бақылайды. Түрткі береді. Әр топ бірлесіп берілген тапсырманы орындайды. Өз ойларын ортаға салады. Топтық жұмыс:
1-топ:
Проблемалық ситуацияны шешу жолдарын қарастырады;
2-топ:
Адал достық пен амал достықтың ерекшеліктерін сипаттайды;
3-топ:
Достасу ережесін жасайды. 7-8 миинут ішінде тапсырманы орындап, өз пікірлерімен бөлісу топтық Оқушылардың талдау, талқылау дағдылары қалыптасады, тапсырманы орысша орындауы мүмкін Өзара бағалау
Жинақтау.
Жоғары деңгейлі сұрақтар қою арқылы алған білімін жинақтау
Мұғалім сұрақтар қояды:
-Өздеріңіз осы ережені ұстанасыздар ма?
Қалай ойлайсыздар, бұлардың қайсысы жеңіл? Қайсысы ауыр?
-Кімнің достары бар, қолдарыңызды көтеріңіздер.
-Ал сыныпта кімнің достары бар?
-Керемет!
-Я желаю вам оставаться такими же замечательными, какие вы есть! Пусть всегда с вами рядом будут настоящие друзья!

-Сабағымыздың мақсат-міндеттеріне оралайық.
-Сабақтың басында біз нені білгіміз келіп еді?
-Нені білдік?
-Сонымен сабағымыздың мақсатына жеттік пе? Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Жоғары дәрежелі сұрақтар:
-Өздеріңіз осы ережені ұстанасыздар ма?
Қалай ойлайсыздар, бұлардың қайсысы жеңіл? Қайсысы ауыр?
-Кімнің достары бар, қолдарыңызды көтеріңіздер.
-Ал сыныпта кімнің достары бар?
Бірден сұрақтарға жауап беру Жеке-дара Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдысы дами түседі. Оқушылар шамасына қарай кейбір сұрақтарға орысша жауап береді. Өзін өзі бағалау
Бағалау
Өзін-өзі және әріптесін бағалай білуге баулу Мұғалім өзін-өзі бағалау парағын таратады:
-Мен сіздерге өзін-өзі бағалау парағын беремін, соны толтырып жіберіңіздер

Кері байланыс
-Алдарыңызда жатқан алмаларға не ұнады, нені білгендеріңіз жөнінде жазып, «Сиқырлы алма ағашын» жеміске толтырып жіберейік. Өзін-өзі бағалау парағын толтырады.

Оқушылар сабаққа қатысты өздерінің ой пікірлерін жазады, оқиды, алма ағашына жабыстырады жеке Кері байланыс Өзін-өзі бағалау
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Нур6641 (2014-12-02) | Автор: Кайдарова Нургуль Нурлыбайкызы E
Просмотров: 619 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 3:46 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [472]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1137]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1484]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1155]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru