Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Оқу пәні: қазақ тілі Сынып: 4 Тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Оқыту мақсаты); «Қазақтың ұлттық ойындары» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыруды жалғастыруы. Оқылым, тыңдалым, айтылым,жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеуі. Күтілетін нәтиже: топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету. Оқушы: А: - мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын. В: - Мен жаңа сөздермен сөз тіркестер мен жай сөйлем құрастыра аламын. С: - Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, етістіктің шақтарын қолдана аламын. Кезең Ұйымдастыру кезеңі Интербелсенді тақта, тақырып бойынша суреттер, сөздіктер 1.Амандасу. 3 тілде. (қазақ, ағылшын, орыс) 2.Ынтымақтастық ортаны құру үшін «Жақсы тілектер» стратегияны ұсынды .Қайырлы таң достым! Қайырлы күн құрбым! Сейсенбінің сәті Сәттілікке толсын! Бүгінгі алған бағаң Кілең бестік болсын 3.Суреттер бойынша топ құрастырылады Амандасады.Сәлеметсіздер ме. .HEIIOO . Здравствуйте. Ойнайды. 3.Топқа бөлінеді (Оқушылар пазлдарды алады, соны жинап топ құрастырады. Топ ережесін еске түсіреді) 1 топ «Асық» тобы 2 топ « Қазақша күрес» тобы 3 топ «Арқан тарту» тобы Білу Кіріспе бөлімі Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа шығу 4. Балалар, суреттеріңде не бейнеленген? Бүгін сабақта біз не туралы әңгімелесеміз? 4. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, тақырыпты анықтайды. Түсіну ІІ мағнаны ашу кезеңі Интербелседі тақтада жаңа сөздер «Үздік аудармашы» стратегия Мұғалім тақтада жаңа сөздерді көрсетеді. Сөздік баға жетпес байлық - бесценное богатство асыл қазына – ценный вклад тәрбие құралы – средство воспитания ақыл-ойын толықтырады – расширяет кругозор қажет етеді - требует 2. Сөздікпен жұмыс Дауыстап оқиды Сөздік дәптеріне жазғызады. Әр топ екі жаңа сөздермен сөйлем құрастырады. Мәтіннен таныс емес сөздерді анықтайды, аудармасын сөздік дәптеріне жазады. Мұғалім көрсеткен сөздермен салыстырып, үздік аудармашыны тағайындайды. Жаңа сөздерді қолданып сөйлем құрастырады. Қолдану. 1.Мәтінмен жұмыс 91 бет Қазақтың ұлттық ойындары – баға жетпес байлық, асыл қазына.Бұл ойындардың үлкен мәні бар. Халық ойындары – тәрбие құралы. Олар денені шынықтырады, баланың ақыл- ойын толықтырады. Қазақтың ұлттық ойындары ерлікті, батылдықты, тапқырлықты қажет етеді. Түсініп оқу Білемін Білдім Білгім келеді Бірінші, екінші бағанды толтыру үшін 4 мин беріледі. Әр топқа жазған мәліметтерді оқып шығуын сұрайды және дұрыстығын интербелсенді тақтада тексеріледі. Әр топ жазған мәліметтерді оқып шығуын сұрайды. Мәтінді түсініп оқиды, кестенің бірінші бағанын толтырады. /2мин/ Кестенің екінші бағанын толтырады. /2 мин/ Спикерлер өз топ мүшелерін бағалайды Сергіту сәті «Қара жорға» биі Билейді Талдау Етістіктердің дұрыс жауабы интербелсенді тақтада Берілген етістіктермен сөйлем құрастырыңдар, етістіктер өткен және нақ осы шақта болуы қажет. Шынықтыру, толықтыру. Берілген етістіктермен сөйлем құрастырады, етістіктерді дұрыс жазу үшін «Етістік шақтары» тақырыбын еске түсіреді, кестемен жұмыс жасайды. Әр топтан бір- бірден шығып жазған сөйлемдерін оқиды, шақ жұрнақтарын анықтайды, жауаптарын дәлелдейді. Дұрыс берілген жауптарын спикерлер бағалау парағына енгізеді. Синтез: Постер, фломастер, ватман, желім, түрлі түсті қағаз. Смайликтер 1. Тақырып бойынша постер құрастырады. Бағалау критериясын еске түсіреді. 2. Балалардан кестенің 3-ші бағанын толтыруларын сұрайды. Келесі сабаққа осы сұрақтарға жауап беремін. Сабақта көңіл-күйлері қандай болғанын смайлик арқылы көрсетеді, әр топтан оқушылар шығып өз пікірлерін айтады. Жаңа сөздерді пайдаланып постер құрастырады. Ортаға екі оқушы шығып постерді қорғайды. Әр топ бағалайды. Үй жұмысы: Жаңа сөздерді жаттау, 4жаттығу, 91 бет, мәтінді әңгімелеу. | |
Просмотров: 1695 | Комментарии: 10 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|