Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Менің Қазақстаным. Синонимдер. Сабақтың мақсаты: Өткен сыныптардағы білімдерін тексеру. Негізгі тақырыптарды шолу. Ойлау қабілеттерін дамыту. Тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу. Сабақтың барысы: 1. Кіріспе бөлімі: Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін айқындау. Сөздік диктант. Тәуелсіз, егемен, қазақ, мекені, ақ бесік, халық, мейірбан, даналық, ынтымақ, асқар тау, ақкөңіл, батыр ел, ақ отау, ел, өнерлі, қадірлейді, мінезі, ән, би, күй, бала, мемлекет, ынтымақ, қонақжай, бабалар, түбір, азаттық, ежелден, бай, мол, берекелі, шалқар, Астана, мектеп. Сөздерді топтастыру. Оқушыларға сөздерді өзіндік топтастыруға тапсырма беру. Мұғалімнің нұсқасы: 1 2 3 4 5 6 Тәуелсіз Егемен Ел Мекені Мемлекет Астана Мейірбан Ақкөңіл Батыр ел Өнерлі Қонақжай Қазақ Халық Ынтымақ Отау Түбір Мектеп Бала Мінезі Бабалар даналық Бай Мол Берекелі Шалқар өнерлі Ақ отау Ақ бесік Ән Би күй 1- Қазақстан Республикасы мемлекетіне қатысты сөздер 2- Қазақ халқының қасиеттері 3- Зат есімдер 4- Сын есімдер 5- Күрделі сөздер 6- Өнерге қатысты сөздер, ұғымдар Сөздерді топтастырғаннан кейін бір тақырыпты атау. Әр сөз топтамасындағы бас сөзді белгілеу. Әр топтағы 1 сөзге сөз құрамына қарай талдау. 2. Негізгі бөлім • Оқулықпен жұмыс: Егемен, елім-ай. Мәтінді мәнерлеп оқу. Сұрақтар бойынша жұмыс: Қазақстан қандай ел? Асқар тау, шалқар көл кімдердің мекені? Қазақ жері кімнің мекені? Өлеңде қазақ еліне қандай тілектер айтылған? • Жаттығуларды орындау 2- тапсырма (ауызша) Алтын күн, ерліктің дастаны, менің елім, туған жерім, кең байтақ, Тәуелсіз ел, мәңгілік дос, бақытты ел. 3-тапсырма Фонетикалық талдау (жазбаша) Төмендегі сөздердің мағынасын терең түсініп алыңдар: 6 бет. 4-тапсырма (өзіндік дәптерге) 3. Қорытынды бөлімі. Сабақта жасалған жұмыстарды қорытындылау. Бағалау, үй тапсырмасы 7 бет сөздерді жаттау. Диктант. Тәуелсіздік ескерткіші. Ару Алматының төрінде ақ бас Алатауға қарап тұрған ескерткіш- елімізідің егемендігі мен тәуелсіздігінің көрінісі. Бұл монументті жасаған мүсінші ағаларың- Шот- Аман Уәлихан мен Әділет Жұмабай. Ескерткіш үшін ең алдымен қазақ халқының ою- өрнегімен безендірілген биік бағана тұрғызылды. Бағананың үстінде ұшқыр қанатты Барсы салынды. Барыстың үстінде Батыр жауынгер тұр. Ол Есік қорғанынан табылған «Алтын адамға» ұқсас. Басына дулыға киген. «Қолына бүркіт пен садақ ұстаған батырдың бет пішінін ғарышкео Тоқтар Әубәкіровке ұқсатып салдық»,- дейді мүсіншілер. Ал ескерткіштің жанында төрт бұрышқа әке мен шеше, ұл мен қыз мүсіндері қойылған. Ол- «мемлекет отбасынан құралады» дегенді білдіреді. Ескерткіш түбінде тас кіьап бар. Оның бір бетіне: «Таңда да қуан» деп жазылған. Екінші бетіне алақаннның суреті ойылған. Ескерткішке келген адамдар өз алақанын сол тас бетіндегі алақанға қойып, жақсы тілектер тілейді. Міне, еліміздің тәуелсіздігін бейнелейтін монумент осындай нышандардан тұрады. Грамматикалық тапсырма: 1. Сөздерді орыс тіліне аудару І нұсқа ІІ нұсқа Егемендік дулыға Бағана мүсінші Тәуелсіздік тәуелсіз 2. Сөз тіркестерімен сөйлем құрастырып жазыңдар. Ұшқыр қанатты, садақ ұстаған, батыр жауынгер, жақсы тілек[/i][/size] | |
Просмотров: 1416 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|