Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Есімдіктен өткенді қайталау Сабақтың мақсаты:.Білімділік: оқушылардың есімдіктен алған білімдерін тиянақтау, теориялық білімдерін тереңдету; Дамытушылық: оқу іс-әрекетін ұйымдастыру арқылы ойлау қабілетін дамыту, талдау жасау барысында білім, білік, дағдыларын жетілдіру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорын байыту; Тәрбиелік: мәтінмен жұмыс жасай отырып туған жерге сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Сабақтың типі: қайталау-жинақтау. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау. Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысын және дайындығын тексеру. ІІ. Сабақ мақсатымен, барысымен таныстыру. Есімдік тақырыбын толық қайталап келу. 7 сөйлем құрау “Ашық журнал” сабағы 1. Қайталау — оқу анасы 2. Кітап – досың, ақылшың 3. Біліміңді байқап көр . ІІІ. «Қайталау — оқу анасы» Сөйлемдердегі есімдіктерді тауып мағыналық түрін, қызметін анықтау. Сен тұтас жер болып едің, Жер ана. (сен – жіктеу есімдігі, бастауыш ) Сол оқиғаны есіне алғысы келмейді. (сол – сілтеу есімдігі, анықтауыш) Алмат достарының қашан келетінін білмейді. (қашан – сұрау есімдігі, толықтауыш) Өзін Мадиярға аға тұтып жүр. (өзін – өздік есімдігі, толықтауыш) Енді ол үшін бүкіл дүние тас қараңғы. (бүкіл – жалпылау есімдігі, анықтауыш) Басқа ешкім дыбыс шығарып сөйлемейді. (ешкім – болымсыздық есімд., бастауыш) Кейбір жігіт жүреді мақтан сөйлеп. (белгісіздік есімдігі, анықтауыш) 1) Суреттеу Есімдік , оның түрлері жайында айтып беріңдер. 2) Салыстыру Жіктеу және сілтеу есімдіктерін салыстырыңдар (Венн диаграммасы) 3) Зерттеу 211-жаттығу . Мағыналық түрлерін анықтау. IV. «Кітап – досың, ақылшың» 212 – жаттығу. Мәтінді оқып шығып, құрамындағы есімдіктерді теріп жазып және оларды мағынасына қарай ажаратып талдаңдар. 213- жаттығу. Мағыналарын анықтау. 214- жаттығу.Кімнің баласы?-есімдіктерді көшіріп жазу. Кім шапшаң? 215 –жаттығу Кім тез? Ойын кезеңі. 218 – жаттығу. Әркім, әлдене, бәрі деген есімдіктерді септеңдер. А.с. әркім, әлдене, бәрі І.с әркімнің, әлдененің, бәрінің Б.с әркімге, әлденеге, бәріне Т.с әркімді, әлденені, бәрін Ж.с әркімде, әлденеде, бәрінде Ш.с әркімнен, әлденеден, бәрінен К.с әркіммен, әлденемен, бәрімен 220 – жаттығу. «Есімдіктің саны қанша?» (барлығы 34 есімдік) V. «Біліміңді байқап көр» Сематикалық карта. 219- жаттығу Шілдехана мәтінді оқып, мазмұндама етіп жазыңдар. 4. Үйге : 216,217-жаттығу. | |
Просмотров: 1074 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|