Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
«АМАНКЕЛДІ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КММ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ: Идришева Кымбат Аманбековна. Сабақтың тақырыбы: «Алғадай туралы әрбір ой». Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Жамбыл шығармашылығына тоқтала отырып , өлеңнің мағынасын ашып түсіндіру, өлең мазмұны бойынша әртүрлі тапсырмалар орындату. 2. Дамытушылық: Өлеңге жан-жақты талдау жасату арқылы ой белсенділігін арттыру, сөйлеу, жазу мәдениетін дамыту, ізденуге тәрбиелеу. 3. Тәрбиелік: Оқушылырды Отанды сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу, поэзия құдіретін сезіндіру. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: Мәнерлеп оқу, сандар сөйлейді, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс. Көрнекілігі: ақын суреті, тақырып бойынша слайдтар. Пәнаралықбайланыс: тарих, математика, қазақтілі, музыка. Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.(Ақырын сазды әуен ойнап тұрады). -Балалар ортаға келейік.Менің қолымдағы әр түсті ленталардан өздеріне ұнаған түстеріңді таңдап алыңдар да, тартыңдар. Енді ненің бейнесін көрдіңдер. Иә , балалар, сендер шаңырақтың бейнесін көріп тұрсыңдар. Ендеше біздің, тәуелсіз мемлекетіміздің, шаңырағы әрқашан биік болсын деп елімізге тілек айтайық. Оқушыларды осы ленталар арқылы топқа бөліп алу. Топтың басшыларын анықтау. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 1. Топтастыру 2. Математикалық ойын «Сандар сөйлейді». І-ІІ топ 1000+800+23*2= 1916 жыл 1000+800+(9*9)= 500*2+936= 500*2+900+(90*2)= 900*2+138= 3. Төмендегі сан мен суреттен нені байқадыңдар? (Оқушылардың Ұлы Отан соғысы туралы не білетіндерін тексеру. Ұлы Жеңіске биыл 70 жыл екенін , Жеңістің қалай келгенін түсіндіріп кету). І топ 1941-1945 4. Жамбылдың қандай шығармаларын білесіңдер? ІІ топ Топтастыру. 5. «Аттандыру» өлеңін мәнерлеп оқу. І-ІІ топ ІІІ . Жаңа сабақ . 1. Оқушыларға «Алғадай туралы әрбір ой» өлеңін мәнерлеп оқыту. 2. Өлеңді құрылысына сатылай талдау. Өлеңнің авторы: Тақырыбы: Идеясы: Шумақ – Тармақ – Буын – Бунақ – Тармақ – Ұйқас – 3. Салыстыра отырып көркем айтылған өлең жолдарын табу. «Аттандыру» І топ «Алғадай туралы әрбір ой» ІІ топ 4. Сөздікпен жұмыс. І топ Мүрде –өлген адамның денесі Жабы –жылқының нашар тұқымы ІІ топ Кәріп –жалғыздықтан жапа шеккен жан Көзел –көпті көрген, сұңғыла 5. Өлең жолдарынан ауыз әдебиетінің түрлерін табу. Ой қозғау сұрақтары. І топ -Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар? - Тұрмыс –салт жырлары дегеніміз не? -Түрлерін ата. ІІ топ - Мұң –шер өлеңдерді іздеп көр. ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. Ал енді ,оқушылар, Жамбыл шығармашылығына ойларыңды , білімдеріңді жинақтап моделін жасап шығарыңдар және оны қорғандар. І-ІІ топ мүшелері Ү. Бағалау. Оқушыларды бағалау алдын ала топ басшыларына берген бағалау парағы арқылы бағаланады. Оқушының аты -жөні Жамбыл менің жай атым... Математикалық ойын Ұлы Жеңіске 70 жыл Сатылай талдау Кесте толтыру ҮІ. Сабақты қорытындылау. - Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев « Егер біз Жамбыл даналығын тәу етіп, ұлылығын ұлағат тұтып жатсақ, оның басты себебі Жамбыл арманының адамзаттық арман аңсарымен ұласып жатқандығында. Сондықтан да қазақтың Жамбылына адамзаттың Жамбылы ретінде құрмет көрсетіп, өлмес рухының алдында басымызды иеміз» деген екен. Суырып салма ақынның шығармаларын оқып, көңілімзге түю біздің басты міндетіміз деп білейік. ҮІІ. Үйге : 1. Өлеңді жаттау. 2. «Жыр алыбы Жамбыл» тақырыбында эссе жазу. | |
Просмотров: 926 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|