Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Ашық сабақ 3- сынып Тақырыбы: Сыйлықтар Мақсаты:1.Білімділік: берілген тақырып бойынша белсенді сөздік қорын молайту; ой-өрісін кеңейту; жіктік жалғаулардың жасалу жолымен таныстырып, қолдана білу. 2.Дамытушылық: жеке тұлғаны дамыту; жалпы қабілеттілікті дамыту; ауызекі сөйлеу, қисынды ойлау дағдысын дамыту; 3.Тәрбиелік: достық, мейірімділік, жомарттық қасиеттерін тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру, интерактивті сабақ Жұмыс түрлері: топтық, жұптық, жекеше, ұжымдық Әдістер-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, ойландыру, іздендіру, интерактивті, деңгейлік тапсырмалар, өздік бағалау әрекеті Көрнекілік: слайд презентация, интерактивті тақта, сөзжұмбақ, үлестірме материал, бағалау парақтары, ашықхат суреттері, жапсырма қағаздар Пәнаралық байланыс: дүниетану, орыс тілі, бейнелеу Сабақтың барысы І.Ұйымдастыру кезеңі 1.Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық: Бір-бірімізге тірекпіз, Бірге соққан жүрекпіз. Аянбай еңбек етеміз, Мақсатымызға жетеміз. ІІ.Жаңа сабақ 1.Сөйлесу: «Туған күн» суреті (слайд) -Балалар, біз қандай модульді өтіп жатырмыз? -Сенің туған күнің қашан? -Балалар, туған күнмен қалай құттықтаймыз? -Не тілейміз? -Олай болса, тақтада тілек жазылған 2 парақ ілулі тұр. Сабақ барысында біз оларды бағалау гүлдермен толтырамыз, ашық хат жасаймыз. «5»-қызыл , «4»-жасыл , «3»-сары гүлмен бағаланады. Латын алфавиті бойынша А-тобы, В-тобы, топтық жұмыс жүргіземіз. 1.Қызығушылықты ояту: «Сөзжұмбақты шеш» ойыны. Тапсырма: сөзжұмбақты берілген уақытта шешіңдер. (3мин.) Добро, кукла, дракон, летний месяц, игрушка, зимний месяц. Шешілген сөзжұмбақта «Сыйлықтар» - сабақтың тақырыбы шығады. Сабақтың тақырыбын, мақсатын , жоспарын жариялау. 2.Сөздік жұмысы: сыйлық беру – подарить подарок ізгі дәстүр – добрая традиция жомарттық - щедрость мінез – характер сыйлаймын – подарю Оқушылар сөздерді қайталайды, ретімен оқиды, сөздік дәптерлеріне жазады. Тапсырма: Сөздерді буындарға бөліп айт, жуан, жіңішкелігін анықта. 3.Ұлағатты сөздерді талдау. (слайд) а)Сыйлық беру – қай халықта да ізгі дәстүр. ә)Жомарттық – жақсы мінез. -Сөздерді қалай түсінесіңдер? -Біздің халқымыз қандай? -Сендер сыйлық кімге бересіңдер? -Сыйлықты қашан сыйлауға болады? 4.Суретпен жұмыс: Сыйлық түрлерін қарастыру, қайталап, сөздерді меңгеру: ашықхат, ойыншық, кітап, гүл. (слайд) 5.Дәптермен жұмыс: Бүгінгі күнді, тақырыпты жазады. Тапсырма: фонетикалық талдау жаса – сыйлық (интерактивтік тақта) 6.Кесте бойынша оқы: 93б. 2-тап.(слайд) ашық хат Мен ойыншық сыйлаймын. кітап гүл 7.Сөйлесуді оқы.93б.3-тап. (слайд) - Ертең Әйгерімнің туған күні. Мен ашықхат сыйлаймын. Ал сен не сыйлайсың? - Мен ойыншық сыйлаймын. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық! 8.Грамматикалық жұмыс: (слайд) І Мен сыйлаймын ІІ Сен сыйлайсың Сіз сыйлайсыз ІІІ Ол сыйлайды -мын, -мін -сың, -сің жіктік жалғаулар -сыз, -сіз -ды, -ді 9.Мәтінмен жұмыс: 94б.4-тап. (слайд) Тапсырма: Мәтінді ретімен оқыңдар, бір-біріне сұрақтар қойындар. Топтық жұмысы нәтижесін жиналған гүлдер бойынша шығару. ІҮ.Сабақты бекіту: Деңгейлік тапсырмалар: (слайд) Ідеңгей 1.Сыйлық түрлерін дәптерге жаз, буынға бөл, түрлерін ажырат. ІІдеңгей Сөзді жікте, жіктік жалғауларын белгіле: тіле ІІІдеңгей Диалогты толықтыр: -Бүгін кімнің туған күні? -Бүгін ... ... ... . -Анар не сыйлайды? -Анар ... ... . -Әлібек не сыйлайды? -Әлібек ... ... . Топтың спикері тапсырмаларды орындағанын бағалау парақтарға + немесе – қойып, белгілейді. Мұғалім тапсырмалардың бәрін орындаған оқушылардың дәптерлерін тексереді. ІҮ.Сабақты қорытындылау. 1.Үлгі бойынша сөйле: -Мен ашықхат сыйлаймын. 2.Рефлексия. -Біз қандай тақырырыпты өттік? -Сендер не білдіңдер, не үйрендіңдер? -Сендерге сабақ ұнады ма? 3.Оқушыларды бағалау. Ү.Үй жұмысы: Деңгейлік тапсырмаларды бітіру. | |
Просмотров: 1046 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|