Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Cабақтың тақырыбы: Ұлы ғұлама Әл-Фараби Сабақтың мақсаты: 1. Әл-Фараби туралы бар түсініктерін,ой-өрісін кеңейту,білім дағдысын қалыптастыру. 2. Ой-пікірлерін айта білуге,ойлау,түсіну,қабылдау қабілеттерін дамыту,грамматикалық ерекшіліктерін қалыптастыру. 3. Ұлы тұлғаларды қадірлей,қастерлей білуге тәрбиелеу,адамгершілікке ізденушілікке баулу. Сабақтың түрі: пысықтау, білім жинақтау сабағы Сабақтың әдісі: СТО стратегиясы, интерактивті әдіс, деңгейлік тапсырмалар Сабақтың құрылымы: 1.Ой қозғау 2.Мағынаны ашу 3.Қолдану 4.Жинақтау 5.Қорытындау Сабақтың барысы: Сабақтың мақсатымен таныстыру 1.Ой қозғау. Сұраққа жауап беру. 1.Үндестік заңының неше түрі бар? 2.Ілгерінді, кейінді ықпал дегеніміз не? 3.Біріккен сөздер дегеніміз не? 4.Септеу дегеніміз не? 5.Жай септеу дегеніміз не? 6.Тәуелді септеу дегеніміз не?. 7.Сөйлемнің қандай мүшелері бар? 2.Мағынаны ашу 1.Сөздерді мағыналық жағынан сәйкестендіріп оқындар 1. Қыр өңді 2. Кең көзді 3. Бидай маңдайлы 4. Ат жігіт 5. Ашаң жақты 6. Ас мұрынды 7. Өткір үй Кімнің бейнесін жаздық? Әл-Фараби кім? Ассосияция құру. 3. Қолдану. Өткен сабағымызды байланыстыра отырып, сұрақтарға-жауап берейік. 1.Әбунасыр Әл-Фараби қай жылы,қай жерде дүниеге келген? 2.Ол қай жерде білім алған? 3.Отырар қаласының кітапханасы қандай? 4.Әл-Фарабидің өмірінде қандай оқиға болды? 5.Әл-Фарабидің қандай еңбектері бар? 6.Әл-Фараби ғылымнан басқа тағы неге көңіл бөлген? 7.Әл-Фарабиді кім деп атаған? 8.Оқулықпен жұмыс. 1-топ . «Араб музыкасының тарихы» деген екі томдық кітабы қайда басылып шықты? 2-3 сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құраңдар. 2-топ. Әл-Фараби қандай дәрігер болған? 2-3 сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құраңдар. 4. Жинақтау. Деңгейлік тапсырмалар орындау. 1-деңгей 1. Септік жалғауларына қарай орналастыру А.с шежіренің І.с кітапхананы Б.с ғалым Т.с данышпанға Ж.с өнермен Ш.с ұстазда К.с тарихынан 2. Шәкірт, қобыз сөздерін тәуелді түрде септеңдер. 2-деңгей 1. Мына сөздердің синонимдерін тауып, сөз тіркестер құраңдар. Мейман.... зарлы күй.... данышпан...... Түгел.... айналасы........ түсініктеме...... Қуанады.... ұмытпаңдар..... көзқарасы....... 2. Берілген сөйлемдердің дұрыс па, бұрыс па? екенін анықтаңдар А) Әл-Фараби тартқан күйі отырғандарды мәз-мейрам қылады Ә) Бір күні Әл-Фараби келеді,бірақ кім екенін білдірмейді. Б) Гректер Отырарды Фараб деп атаған. В) Әл-Фараби керуендерге ілесіп,Қазақстанға тартты. 3-деңгей 1.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып жазыңдар,біріккен сөздерді анықтаңдар. А) Әл-Фараби ..... аттанарда бір ғана мақсат қойды. Ә) Оның мақсаты ...... бар саласын меңгеру. Б) Бар өмірімді .....сарп еттім. В) ..... кейінгі заман берер. Г) Ғалым өз ..... әрдайым сүйген,қадірлеген екен. Д) Әл-Фараби туралы ......бірталай мақалалар жарияланды. (Керекті сөздер: ғылым мен өнердің, атамекенің,ғылым жолына,Сыр бойынан,бағаны,баспасөзде) 2.Сөйлем мүшелеріне қарай талдау жасаңдар. 1.Бағдат шаһарында тарихи шежірелер көптеп сақталған. 2.Ұлы ғалым музыкалық аспаптарды қолдан жасайтын. 3.Ұлы ұстаз Отырарлық кітапханадан қызық кітап алды. 4.Әл-Фараби музыкалық аспаптарда шебер орындаушы болды. 5.Қорытындау: Сабағымызды қорыта келе,Әл-Фараби бабамыздың аты мың жылдан асса да өшкен жоқ. Себебі, оның артында қалдырған білімі, үлкен ғылыми мұрасы бар,Сонымен, балалар, адамның байлығы да, атақ- даңықы да, ол-білім. Білім- таусылмайтын байлық. Кәне, балалар, кім өнер-білім туралы мақал-мәтел біледі? 6.Үйге тапсырма: 86 бет, 7-8 тапсырма орындау 7.Оқушыларды бағалау. | |
Просмотров: 600 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|