Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Фариза Оңғарсынова «Оюлар» Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Ф.Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылы- ғы жайлы мәлімет беру.Өлеңнің мазмұнын меңгерту ар- қылы халықтың асыл қасиетін өзіне жинақтаған ұлттық қолөнері бұйымдарын, ою-өрнегін,халықтық дәстүрді, өнерді дәріптеу арқылы оны бағалап, қастерлеуге баулу. Олардың ұшқыр ой,әсемдік талғам,және белсенді білікті- лік,шеберліктерін дамытуға ықпал ету. Дамытушылығы: Оқушыларды ауызша және жазбаша сөйлеуде өз ойларын әдеби тілмен өрнектей білуге төселдіру,ой өрісін дамы- ту.Өлеңді түсініп,мәнерлеп,көркем оқи білуге дағды- ландыру. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды әсемдікке,шеберлікке,шапшаңдыққа,ең- бекке баулу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Сабақтың көрнекілігі: Кітап көрмесі,интерактивті тақта,слайд, оюдың түрлері. Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу.Сынып тазалығын,сабаққа дайындықтарын тексеру. 2)Үй тапсырмасын сұрау. Қ.Жұмаділовтың «Қозыкүрең» шығармасына байланысты «Бәріміз де туыспыз» деген тақырыпта жазып келген шығармаларын оқытып,бағалау. 3)Жаңа тақырыпты меңгерту. 1) Ф.Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы жайында түсінік беру.( Интерактивті тақтадан көрсету) 2)Ассосация «Ою»деген сөзді естігенде,ойларыңа не келеді? Ою 3) Өлеңді мәнерлеп оқу. Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқиды. Содан кейін оқушылар тізбектей мәнерлеп оқиды. Қысқаша өлеңнің мазмұны сұралады. 4) Сөздік жұмыс ( интерактивті тақтадан көрсету) Басқұр-киіз үйдің ішін сәндеу үшін керегелерінің басын айналдыра орап ( байлайтын) таңатын өрнектелген жалпақ бау. Желбау-киіз үйдің шаңырағын қатты жел аударып кетпес үшін шаңырақтан төмен бастыруға пайданалатын өрнектелген төгілме шашақты бау. (Интерактивті тақтадан киіз үйдің суреттері мен жабдықтары арқылы түсіндіру) 5) Әдебиет теориясы бойынша өлеңнің бір шумағын өлең құрылысына қарай талдау. Түрін-ай\\ текеметтің!\\Асыл қандай!\\ А Үңілдім\\ үнсіз ғана\\ басымды алмай.\\ А «Келе ғой,\\қошақаным,\\өзіме!»деп,\\ Б Әжем кеп\\ сипағандай \\шашымнан жай.\\ А 4тармақты 1шумақ,3 бунақты, 11 буынды, қара өлең ұйқасы. Бекіту: Оқулықпен жұмыс. Балалар,өлеңде оюдың қандай түрі кездесті?. Қошқармүйіз.Дұрыс айтасыңдар.Бейнелеу өнерінде оюды төрт түрге бөлген екен.1)Жануарлар тектес.2)Өсімдіктер тектес.3)Аспан тектес.4)Геометриялық фигуралар тектес.Яғни,қошқармүйіз оюы жануарлар тектес түріне жатады екен.Ол-байлықтың,молшылықтың,тоқтықтың белгісі. Қошқармүйіз оюын ойдырту.Оны өлең тілімен суреттеп жазу. ( Күй ойнап тұрады,оқушылар ойған оюларына байланысты1 шумақ өлең шығарады. Интерактивті тақтадан әр түрлі оюлар көрсетіліп жатады.) Сабақты қорытындылау: Міне, балалар Фариза апаларын: Шебер көп бұл заманда кілең керім, Болмайтын ажыратып түр-өңдерін. Сүрінбей өте алар ма ғасырлардан Әжемнің оюындай,жыр-өрнегім....-деген өлең жолдарында әжелеріміздің қолдарынан шыққан сан қилы оюлары,қолөнер бұйымдары жұртты таң қалдырса,Фариза апамыз өзінің өлеңдерімен жұртты сүйсіндіріп,халқының аяулы қызына айналып отыр. Сонымен «Оюлар» өлеңінен оюлардың шығу тарихынан көптеген мағлұматтар алдық. Айтайын деген ойын оюмен жеткізген бабаларымыз қандай ойшыл,шебер болған десеңші.Бабалардан қалған осындай өнерді қастерлеп,өзіміз үйреніп,әрі дамыту біздің міндетіміз. Бағалау: Сабаққа қатысқан оқушылардың білімдерін бағалау. Үйге тапсырма беру: 1.Өлеңді жаттау. 2.Ф.Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы жайында қосымша деректер жинап келу. | |
Просмотров: 1198 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|