Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Кітап. Біздің кітапхана.
Уақыты: 12.03.2015ж.
Сыныбы: 4 «В» сыныбы
Сабақтың тақырыбы: Кітап. Біздің кітапхана.
Мақсаты: Оқушылар сабақ соңында осы тақырып бойынша 10 жаңа сөзді меңгереді,жаңа сөздермен сөйлемдер құрай алады,7-8 сөйлемнен тұратын диалог құрады, тақырып туралы түсінік қалыптастырады.
Оқыту нәтижелері: Оқушылар сабақ соңында осы тақырып бойынша 10 жаңа сөзді меңгерді,сөздерден жаңа сөйлемдер құрады,7-8 сөйлемнен тұратын диалог құрды, тақырып туралы түсінік алды.
Әдіс- тәсілдері: Қызығушылықты ояту, топпен жұмыс,сұрақ – жауап, жұптас талқыла, рөлдік ойын, кері байланыс.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгеру және алған білімді қолдану
Көрнекі құралдар: АКТ, постерлер, таратпа қағаздар, карточкалар
Негізгі ресурстар: Қазақ тілі оқулығы,4 сынып, презентациялар
Негізгі идеялар: Кітап – білім бұлағы, Білім – өмір шырағы.
Қамтылған модульдер Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ, ОүБ, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық
Сабақтың барысы
Кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер мен модульдер
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин Амандасу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Оқушылар амандасады.
Қызығушы-лықты ояту 5мин 1.Қазір қандай жыл мезгілі?
2.Бүгін аптаның қай күні?
3.Бүгін қай ай, қай күн?
4.Бүгін ауа райы қандай?
- Балалар, өткен сабақтың жалпы тақырыбы қандай болды? Еске түсірейк.

Үй жұмысын тексеру. Шығарма «Ұстаз».

Топқа бөліну: 3топқа бөлемін.
Тақырыпты айқындап, мақсат қоямыз.
Кітап. Біздің кітапхана. -Балалар, бүгін біз өзіміздің ең жақын досымыз кітап туралы сөз қозғамақпыз.
Оқусыз, білімсіз дүниенің қыр-сырын ұғып, түсіну мүмкін емес. Сондықтан да ерте кезден бастап-ақ адамзат баласы білімге, ғылымға аса мән берген. Өз білгенін, көргенін кейінгі ұрпаққа мұра ретінде кітап қып жазбаша түрде қалдырып отырған. 1.Қазір көктем мезгілі.
2.Бүгін аптаның сейсенбі күні.
3.Бүгін наурыздың он үші.
4.Ауа райы бүгін ашық, жылы.
Өткен сабақтың тақырыбы: «Ұстаз»
Оқушылар «Ұстаз» тақырыбына жазған шығармаларын оқиды.
Оқушыларды мозайка әдісі бойынша топқа бөлемін.
Сұрақ -жауап арқылы тақырыпты айқындау. Мазайка

Ой сергек

Диалог.

Мағынаны тану. Жаңа тақырыпты меңгеру 23мин.

Сабақтың эпиграфы: (Слайд)
1.Қабат-қабат қатталған,
Асыл сөзбен апталған
Парағы бар сөйлейтін,
Ол қазына өлмейтін. (кітап)
Мәтінмен жұмыс.
1. Сөздік жұмыс.
Жаңа сөздер
- Мәтінмен танысу алдында біз сендермен жаңа сөздермен жұмыс жүргіземіз.
Мұғалім жаңа сөздерді оқиды.
2. Мәтінді оқып, аудару.
3. Мәтін бойынша сұрақ-жауап.
«Жедел жауап аялдамасы»
Сұрақ-жауап:
1.Кітапхана нешінші қабатта?
2.Онда қандай кітаптар бар?
3.Біздің кітапханада кім жұмыс істейді?
4.Кітапханада не істеуге болады?
5.Кітапхана қорының негізгі кілті не?

Тапсырмалар:
1.Мәтіннен сөйлемнің аудармасын тап:
1.В библиотеке много разных газет и журналов.Там созданы хорошие условия для подготовки к уроку. Он является основным ключом библиотечного фонда.
БІЛЕГІҢЕ СЕНБЕ, БІЛІМІҢЕ СЕН.
1.Мақал-мәтелдерді аяқтап жазыңыз.
Кітап пен ғылым – тілсіз ...(учитель)
Кітап (золото) қазына.
Күш – білімде,
Білім ...(в книге).
Кітап - білім бұлағы,
(Знание)... - өнер шырағы.
Кітап көзі жұмыққа (дешево),
көзі ашыққа маржан.
(Книга)... - қаймақ, білім - оймақ. Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді теріп жазады. Сұрақ –жауап арқылы мәтін не туралы екенін талқылайды.
Диалогті толықтырады
Оқушылар хормен қайталайды.

Кілт-ключ
Кітапхана қоры-библиотечный фонд
инабатты-вежливый
өз істерін- свои обязанности
келіп тұрамын-прихожу
жүйелі-системный
анықтама- справка
дайындалуға-готовиться
пайдалануға-пользоваться
керекті- нужные

Оқушылар берілген сөйлемдердің дұрыс аудармасын тауып жазады.

Оқушылар жақшаның ішіндегі сөздерді дұрыс аударып, мақалдарды толықтырады.
Топпен жұмыс. СТО
Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Жалпы сыныптық,
Ой сергек

Ой толғаныс 10мин Бүгін үйренген білімдерін қолдана отырып, «Кітаптың оқушыға пайдасы» тақырыбында өз ойларын бейнелеу. Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын бейнелейді. Постер жасау
СТО
Бағалау 3мин Мұғалім оқушыларды сумативті бағалайды
Кері байланыс орнату Оқушылар өз-өздерін бағалайды. ОүБ
Үйге тапсырма 2мин Жаңа сөздермен
6-8 сөйлем құрастыру Сөйлем құрастырады
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: rauan (2015-03-20) | Автор: Демеубаева Рауан
Просмотров: 283 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 3:10 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1137]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1484]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru