Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Ақмола облысы Бурабай ауданы Щучинск қаласы №8 мектеп-гимназиясы Мұғалім: Ахмеджанова Ардак Маратовна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сынып: 8В Сабақтың тақырыбы: Уақыттың күші Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушылардың морфология саласы туралы алған білімдерін кеңейте отырып, сауатты жазу және сөйлеу мәнерін жетілдіру. Дамытушылық: оқушылардың өздігінен жұмыс істеу дағдыларын арттыру, ізденушілікке, өзіне қажетті білімді өзі алып, нақты да дәл, анық сөйлеу машықтарына баулу. Тәрбиелік: оқушыларды тілдік- эстетикалық сезімге тәрбиелеу Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: әңгімелесу, түсіндірме, аудару, мәнерлеп оқу. Сабақтың әдісі: әңгімелесу, түсіндірме, сұрақ - жауап Сабақтың көрнекілігі:Сөздік, оқулық, суреттер,бағалау парағы Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету. Оқушыларды қарым-қатынасқа психологиялық дайындау -Сәлеметсіңдер ме, балалар! -Бүгін кім кезекші? -Сыныпта кім жоқ? -Қазір қай жыл мезгілі? -Бүгін ауа райы қандай? -Бүгін нешесі? ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Модуль бойынша әңгіме құрстыру. Гимназ.сынып: Сызбамен жұмыс III. Жаңа сабақ. Сабақтың мақсатын, барысын айту. 1- тапсырма. Уақыттың күші. 255 бет.Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сөздік жұмысы 1. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру, сөздік дәптерлеріне жазу. 2. Сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру: а) мұғалімнің мәнерлеп оқуы; ә) оқушылардың дауыстап қайталауы; б) оқушылардың тізбектеп оқуы. 3. Сөздерден сөз тіркестерін құрау. 4. Сөйлем құрау. Сөздік заңдылығы бар — здесь: есть закономерность өтеді, кетеді — проходит, оказывается в прошлом үлгеруүшін — чтобы успеть бәрінен де қымбат — дороже всего жаттықтырулар — тренировки босқаөткізу — зря, без пользы проводить 2- тапсырма.Сұрақтарға жауап беру. Күнде үй тапсырмасын орындауға қанша уақытың кетеді? Үй тапсырмасына дайындалуды қалай үйымдастырасың? Пәндерді қалай бөлесің, тапсырмаларды қалай орындайсың, неден бастайсың? Өз бойыңды тәртіпке үйрету қажет пе? Оның жолы қандай? 3 – тапсырмаӨзің үшін маңызды/маңызды емес істер (бір күн көлемінде немесе бір апта ішінде) тізімін жасап, кестені толтырындар. “Егер менің уақытым жеткілікті болса, мен...” деген тақырыпта монолог дайындаңдар. Маңыздыістер Маңыздыемесістер 1 1 2 2 3 3 4 4 4 - тапсырма. Уақыт мағынасында қолданылатын тұрақты сөз тіркестерін толықтырып жазындар. Олармен модаль сөздерді қолдана отырып сөйлем құраңдар. Сүт пісірім .... Қас пен көздің .... Көзді ашып .... 5- тапсырма. Қазақшаға аударыңдар. Незаконченныедела... опасныдлявашего здоровья! Надо все доводить до конца. Возможно, сейчас вы подумаете: “Но у меня же нет време¬ни, чтобы полностью завершать дела!” Хорошо, давайте же посмотрим на некоторые последствия незавершенной работы. Незавершенная работа наносит смертельный удар по: Вашему времени. Вашей энергии. Вашему здоровью. Клаус Хилгерс 6- тапсырма. Өздерің сияқты оқушының күнделігін оқып шығыңдар да, сүрақтарға жауап беріңцер. (258 бет) 14 наурыз 7.30. Таңғы ас 13.30. Түскітамақ 19.00. Сабақоқу 8.30. Мектепкежиналу 15.00. Мұражайға бару 21.00. Теледидар, демалу 9.00. Мектеп, сабақ 18.00. Кешкі ас 22.00. Ұйықтау 7-тапсырма.Сұрақтарғажауапберу Олқашантамақтанады? Ал сен ше? Оныңсабағықашанбасталады? Ал сендеше? Олмұражайғақашанбарады? Олқашандемалады? Ал сен ше? IV. Бекіту V. Сабақты қорытындылау.-Нені өттік? -Нені үйрендік? -Нені білдік? VI. Үй тапсырмасы. Өздерінің күн тәртібін құрау және оны мазмұндау. Гимназ.сынып:диалог VIII. Рефлексия. Оқушылардың көңіл – күй жағдайын, әрекетін оқушы мен мұғалімнің өзара қатынасына жағдай жасау. | |
Просмотров: 3366 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|