Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Амирсейтова Қырмызының қысқа мерзімді жоспары 9сынып Сабақ тақырыбы: Менің болашақтағы мамандығым Жалпы мақсаты: 1.Болашақтағы мамандықтуралы алған білімдерін,толықтыру,шыңдау. 2.Топпен, жеке дара нәтижелі жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, шығармашылық қабілетін арттыру, зерттеушілік қабілетін дамыту. 3.Өзара сыйластыққа бірін бірі тыңдай білуге,өз білімдерін бағалауға, бірін-бірі бағалай білуге тәрбиелеу. Сілтеме: «Қазақ тілі» дидактикалық материалдар кітабы «Қазақ тілі» 9 сынып оқулығы Оқушылар үшін оқу нәтижелері: - Мамандықтың түрлері туралы білу. - Менің болашақтағы мамандығым мәтінін оқып түсіну. Негізгі идеялар: Мәтіннің мағынасын аша білу. Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар: Интербелсенді тақта,суреттер,стикер,кеспе қағаздар,бағалау парақтары,ноутбук,оқулық Оқыту әдістері: Топқа бөлу Диалог 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс Дерек көздері: Тақырыпқа қатысты материалдар(9-сынып,қазақ тілі150-152 беттер,) «Қазақ тілінен дидактикалық материалдар» Алматы «Атамұра». Тапсырмалар: Тапсырмалар орындау. 150-151-бет,Тапсырмалармен жұмыс. Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: Сабақ: 45 минут І. Сыныпты топқа бөлу (2 мин) Мамандықтар атауы арқылы топқа бөлу. Топқа бөліну.Мұғалім,Дәрігер,Заңгер ІІ. Үй тапсырмасын сұрау(8 мин) Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды топтар бір – бірін тексереді. Бір бірін тексеру. ІІІ. Топпен жұмыс(10 мин) Тапсымалардың қатесіз, жүйелі орындалуын қадағалау. 150-бет,2-тапсырма. «Бауыржанның әңгімесі» мәтінін оқып,түсінгендерін тізбектеп мазмұндау. 1-топ 1-тапсырма1-2-ші абзацқа дейін мазмұндау. 2- топ 1-тапсырма.2-3-ші абзацқа дейін мазмұндау. 3-топ1-тапсырма.3-ші абзацты мазмұндау. 152-бет,8-тапсырма.Суретте көрсетілген мамандықтар туралы топтар сахналық көрініс қою. ІV Шығармашылық тапсырмалар (7 мин) Топ жұмыстарын бақылап, бағалау. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.Барлық тапсырмалардан себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып,түсіндіріңдер . (7 мин) 1-топ.151-бет,5-тапсырма.Алдыңғы тапсырмадағы сөздермен сөйлем құраңдар. 2-топ.151-бет,4-тапсырма.Берілген сөздерді тәуелдеңдер,кейінді ықпалды көрсетіңдер.Берілген сөздер: Жаңалық,мамандық,мектеп Менің мамандығым,... . Сенің ... . Сіздің ... . Оның ... . 3-топ.152-бет,7-тапсырма.Мына сөйлемдерден себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдер жасап жазыңдар. Бала кезімнен дәрігер мамандығын ұнатқандықтан,.... Мектептің қабырға газетінде аудармашы болғандықтан,... ..., ..., ..., ..., ..., ...,айлық жолақы билетін сатып алдым. Интернет-кафеде ойын ойнаймын деп ..., ..., ..., ..., ....,бүгін сабаққа бара алмадым. V. Қорытындылау:(4 мин) Сұрақтар қою, жауаптардың дұрыстығын және жүйелігін қадағалау. 1. «Менің болашақтағы мамандығым» атты эссе жазу. 2. «Кір жаятын жіп» ойынын оқушыларға ойнау шартын түсіндіру. Жіпке киімдерді сұрақтарға жауап беру арқылы ілу. Сұрақтары : 1.мамандық сөзінің аудармасы 2.құрмалас сөйлемнің неше түрі бар? 3.Абай Құнанбаев кім? 4.Ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемнің жалғаулықтары? 5.тілек сөзінін тәуелде 6.Мамандықтар туралы қысқаша әңгіме құра 7.себеп бағыныңқылы сабақтас құрмаласқа бір сөйлем құра 8.Бауыржанның әңгімесі мәтінінен не түсіндің? 9.Кім болуды армандайсың? 10.Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің сұрақтары? 11.Жаңалық сөзіне сөйлем құра 12.Ыбырай Алтынсарин кім? 13.Қию ,бару сөзін қалау райға айналдыр 14.Суретші сөзінен әріптердің орнын ауыстырып,жаңа сөздер жаса 15.Қазақ тілінде неше сөз табы бар? VI.Келесі оқылым: (2 мин) Үйге тапсырма. 153-бет, «Қорытынды сабақ» дайындалыпкелу. VII.Бағалау:(3 мин) Өзін-өзі бағалау Формативті бағалау Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды Бағалаушының бағалау парағы № Критерийлер 1 топ 2 топ 3 топ 1 Тақырыптың ашылуы 2 Кейіпкерді сомдай білуі 3 Әртістік қабілеті 4 Сөздік қоры 5 Ой толғауы 6 Постермен жұмыс 7 Сабаққа қатысуы 8 Топтың әрекеті (жұмыс) 9 Уақытты үнемдеуі VIII.Рефлексия (2 мин) Бүгінгі сабақ ұнады ма, ұнамады ма ? Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіру. | |
Просмотров: 3571 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|