Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Степногорск қаласы КММ ОДБММИ №4 «Болашақ» мектеп-интернаты Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі: Қайдарова Сара Ермекқызы Сабақтың тақырыбы: Қаныш Сәтбаев 10 сынып Лексикалық тақырыбы: Техника ғылымы саласындағы белгілі тұлғалар. Қаныш Сәтбаев-Қазақ Ғылым академиясының тұңғыш президенті Грамматикалық тақырыбы: Құрмалас сөйлемді, сөз құрамын қайталау Сыныбы: 10 сынып Оқушы саны: 16 оқушы Сабақтың мақсаты: Ғалым, Қазақстан Ғылым академиясының академигі, тұңғыш президенті Қ.И.Сәтбаев туралы түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауы арқылы танымдық, білімділік деңгейін көтеру, ақпараттық-коммуникациялық технологиямен қолдануды жетілдіру. Әдіс –тәсілдері: Топқа бөлу, диалогтық әдісі, Венн диаграммасы, Ментальды карта, талдау-жинақтау. Қолданылған модуль: «Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету. Эпиграф: Қазақ ғылым академиясындағы президнттік қасиеттерінің ең зоры – ол аса талантты және қажырлы, еңбекке төзімді ұйымдастырушысы Мұхтар Әуезов Сабақтың барысы: Уақыты Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Ресурстар 2 мин 1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты тізім бойынша түгелдеу. 2.Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру 1.Оқушыларды сабаққа ұйымдастырады. 2.Оқушыларға 1-2-ге санауды ұсынып, төрт шағын топқа бөледі. 1.Санау арқылы төрт шағын топқа бөлінеді. 1-топ А тобы, 2-топ Ә тобы, 3-топ Б тобы, 4-топ В тобы. Сабаққа белсенді қатысып отырады. 5 мин Мотивациялық кезеңі. 1.Өткен модульдар бойынша сөзжұмбақ шешу. 2. Мұғалім өткен тақырыптар бойынша сұрақ қояды. Қорытындысын жасап, жаңа тақырыпқа шығады. Сөзжұмбақты интерактивті тақтада толтырады. 1.Киіз үйдің ағаш элементтерінің бірі. 2. Отырар қаласында туған, өзі ғалым, философты ата 3. Ұлдың баласы 4.Шоқанның әкесі 5. Әнұранның музыкасын жазған композитордың аты 6. Шоқанның туған жері 7. Зере Абай ақынның кімі? 8.Тұңғыш қазақ мектебін ашқан кім? 9. Абайдың шын аты кім? 10. Ірі ғалым, саяхатшы, суретші, тарихшы, кемеңгер ойшыл азаматтың аты? 11.«Қырық мысал» аударма жинағының авторы. 12. «Абай жолы» романын жазған жазушы. Сөзжұмбақ интер активті тақта. (флипчарт) 5 мин 5 мин 6 мин 5 мин 6 мин Операциялық орындау кезеңі. 1. Жаңа тақырып «Қаныш Сәтбаев» өмірбаянын түсіндіру. 2. Мәтінді аудару 3. Диалогпен жұмыс 4.Сөздерді құрамына қарай талдау 5.Венн диаграмасын құрау Ой қозғау. Сөзжұмбақта қандай азаматтың аты-жөні шықты? Интерактивті тақтада Қ.Сәтбаевтың өмірбаянын түсіндіреді. 1-тапсырма. 51 -52 бб. Мәтіннің аудармасын тексереді. 2-тапсырма. Мәтін бойынша диалог құрау. Грамматикалық тапсырма. 3-тапсырма. Ұйымдастырушы, мектебінің, техникалық-сөздерін құрамына қарай талдатып, жаздырту. 4- тапсырма Салалас және құрмалас сөйлемді салыстыру, Венн диаграммасымен қорғатады. ҚАНЫШ СӘТБАЕВ. 1.Тақтадан өмірбаянын оқиды, аударады. 2.Жаңа сөздерді сөздіктен іздеп тауып, меңгереді. Мәтінді орыс тіліне аударады. 3.Топпен пікірлесіп, мәтін бойынша диалог құрастырып, оқиды. 4. Тақтада жазылған сөздерді құрамына қарай талдап, дәптерге жазып алады. 5.Сабақтас құрмалас пен Салалас құрмалас сөйлемдерді салыстырады Венн диаграммасы түрінде ватман бетіне түсіріп, түсіндіреді. интерактивті тақта (флипчарт), Қ.Сәтбаев туралы слайд. сөздік, , оқулық, дәптер дәптер, қалам, сөздік. Тақтада жазылған сөздер ватман, түрлі түсті маркерлер 3 мин Қорытындылау . Қаныш Сәтбаев жөнінде сұрақтар қою Оқушыларға сұрақтар қояды Ментальды картаны ұсынады.. Қайда туды? Қай жылы туды? Қай жылы дүние салды? т.б. қорытындысын шығарады. Мәтін бойынша алған білімдеріне байланысты сұрақтарға жауап беріп, топтастырып, тақтаға жазып отырады. интерактивті тақта (флипчарт) 2 мин Үй тапсырмасы. 1.Қ.Сәтбаев туралы әңгімелеу. 2. 2 сөйлемге синтаксистік талдау. 3. Сөзжұмбақ құрастыру Қ. Сәтбаев туралы. Үй тапсырмасын жазып алады күнделік 4 мин Бағалау. Топтар бағалау парағы бойынша бірінші топ екінші топты бағалайды, үшінші топ төртінші топты бағалайды. Әр тапсырмаға баға қойып, ортақ бағасын хабарлайды. Топ мүшелері бағалау парағы бойынша қойылған бағаларын алады. бағалау парағы. 2 мин Рефлексия кезеңі. оқушылар суреттегі қай адам бейнесімен өзінді салыстырар едің? сабақтан кейінгі көңіл-күйін бейнеде көрсету. сабақтан кейінгі көңіл-күйін бейнеде көрсетеді. интерактивті тақта. Әр түрлі бейнедегі адамдар суреті, стике Источник: https://yadi.sk/i/TaX-yhsniecvF | |
Просмотров: 961 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|