Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Тақырыбы : «Алтын сақа».Мазмұндама Мақсаты: Оқушылардың көру,есте сақтау, қисынды ойлау қабілеттері арқылы өткен тақырып бойынша алған білімдерін бағалай алады * сөздердің аудармасын қайталайды, еске түсіреді; * ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді * ертегіге жоспар құрады; * сынып ішіндегі өзара қарым- қатынас жағдайын, ынтымақтастығын қалыптастыру; Сабаққа кіріктірілген модульдер: оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары,диалогтік оқыту. Дереккөздер: тақырыпқа қатысты суреттер, сөздер жазылған парақ қағаздар. Күтілетін нәтиже : мазмұндама жазу ережелерін сақтайды, өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін бағалайды. Сабақтың түрі: тексеру Оқытудың әдістері- тәсілдері : жұппен ,жеке жұмыстар,диалог, ойын. Сабақтың барысы: Кезеңдері, уақыты Жұмыс түрлерінің мазмұны Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті 1.кіріспе бөлімі Ұйымдастыру кезеңі 2мин 2 мин Психологиялық көңіл-күйлерін реттеу. Ынтымақтастық орта құру. Сәттілік тілейміз. Диалог. Мұғалім- оқушы. «Қар домалату » ойыны Сөздікті еске түсіру Сәлемдеседі Жағымды ахуал қалыптастырады Сұрақ қояды Сұрақтарға жауап береді.Белгі арқылы көрсетеді, бір- біріне сәттілік тілейді. Допты қағып алып, сөздің аудармасын айтады Белсенді оқыту, білімді бекіту, қайталау 3 мин 4мин 2.Негізгі бөлім 2 мин 30мин Кері байланыс 2 мин Сабақтың мақсаты, барысымен танысу. Үй тапсырмасын тексеру. Мақсаты: «Толағай» тақырыбы туралы досымен өзара әрекеттесе алады(диалогқа түсу),шағын диалог құрай алады. .Критерийлер бойынша өзара тексеру. Өткен сабақтарға қайталау жүргізу. «Кубизм» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап беру. 1.Анықтау.Ауыз әдебиетінің шығармалары бізге қалай жеткен?Алтын сақа ертегісі қай түріне жатады? 2. Сәйкестендіру. тай,перзент,дәуір сөздерінің синонимін табыңдар.. 3.Толықтыру.Ертегіде қандай кейіпкерлер бар? 4.Сипаттау. Ертегідегі ең жағымды,мейірімді қай кейіпкер деп санайсың? 5.Салыстыру.Ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетін салыстыр. 6.Қорытындылау.. Алтын сақа ертегісі-синкретті өнер Сергіту сәті. Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасау. Өткен тақырыптың бүгінгі сабақпен байланысы. «Миға шабуыл» әдісі Балалар, сонымен біз өткен сабақта не туралы айттық? Иә, балалар , Толағай ертегісі туралы айттық,ертегіде ерлік жайлы айтылған. .Қазір өздеріңе белгілі «Алтын сақа»ертегісіне мазмұндама жазамыз. Ертегі мазмұнына жоспар құру. Бағдаршам арқылы көңіл-күйлерін байқау,сабақты тұжырымдау. Үйге тапсырма.қайталау, Толағай тауын оқып келу.. Геометриялық фигуралар арқылы жұпқа бөледі, бағалайды, бақыл Сұрақтарды түсіндіріп тұрады оқушыларды мазмұндама жазуға дайындайды Формативті бағалау айды Оқушылар жұптасады, өз орындарына отырады. Бірін- бірі тыңдайды, тексереді, бағалайды Сұрақтарға жауап береді анықтайды сәйкестендіреді толықтырады сипаттайды салыстырады қорытынды жасау Жаттығулар арқылы қимыл-қозғалыста болады Сұраққа жауап іздейді, ойланады БАҒДАРШАМ КӨРСЕТЕДІ Күнделікке үй тапсырмасын жазып алады | |
Просмотров: 1291 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|