Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі, 4 сынып Әлеуметтік – тұрмыстық ая. Менің сүйікті тағамым Сабақтың тақырыбы: Пайдалы тағамдар Сабақтың мақсаты: Коммуникативтік қарым-қатынас жасауға үйрету Міндеттері: І Білімділік Қажетті материалды толық игеру, практикалық түрде пайдалану арқылы сөйлеу тілін дамыту ІІ Дамытушылық Оқушыларды іздендіре отырып, оқу еңбегінің түрлері мен тәсілдерін үйрету арқылы оқушы бойындағы іскерлік пен дағдыны дамыта түсу. ІІІ Тәрбиелік Пәнге қызығушылықтарын арттыру. Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту. Әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру, баяндау Көрнекіліктері: интерактивті тақта, стикерлер, кеспе қағаздар Сабақтың өту барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: 1 қадам Оқушы назарын аударту : -Бүгін нешесі? -Қазір қай сабақ? -Қазір нешінші сабақ? -Сыныпта кім жоқ? Үй тапсырмасын сұрау: 1) Жаңа сөздерді «ыстық доп» әдісі арқылы сұрау. 2) «Менің сүйікті тағамым» тақырыбында құрастырған әңгімелерін тыңдау. 3 қадам. Тілдесім. Мотивация жасау. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын өздерінің табады.Тақырыпқа байланысты суреттерді көрсетіп оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. Балалар ,назар аударайық -Тақтада нелер бейнеленген? (алма, алмұрт, жүзім, сүт, айран) -Олар қандай тағамдар? (пайдалы) Сонымен,балалар біздің бүгінгі тақырыбымыз – пайдалы тағамдар. 4 қадам. Жаңа сөздермен жұмыс (бұл сөздер дыбысталу керек.Тыңдалым әрекеті) Сиқырлы аудармашы арқылы жаңа сөздермен таныстыру: дұрыс тамақтану-правильное питание Таңертеңгі ас-завтрак Түскі ас-обед Кешкі ас-ужин Денсаулық-здоровье Керек-нужно Бірнеше оқушыға мәнерлеп оқытамын.Сөз тіркестерін айтқызамын 5 қадам. Мәтінмен жұмыс. Ас –адамның арқауы. Адам дұрыс тамақтану керек. Таңертеңгі, түскі, кешкі асты бір мезгілде ішу керек. Ет тағамдары мен сүт тағамдары, сәбіз, қызанақ, қияр, алма, алмұрт, өрік, шие, қарақат сияқты көкөністер мен жемістер адамның денсаулығына пайдалы. А) Мәтінді өзім мәнерлеп ,айтылуын назар аудара оқимын. Ә) Оқушыларға оқыту Б) Мәтіннің мазмұнын түсіну 6 қадам .Топтық жұмыс 1 топ-Мәтінге сұрақтар қойыңдар. 2 топ- «тамақтану» сөзін жіктеу. Тақтадағы дұрыс жауаппен салыстыру. 3-топ -Жаңа сөздердің астын сызыңдар. (Бұл тапсырмаларды парақшада орындауға беремін. ) Сергіту сәті. Көрсетілген видеодан би қимылдарын қайталау. 7 қадам Тақтадағы суреттерді контейнерлерге қойыңдар. Пайдалы тағамдар Зиян тағамдар 8 қадам Сабақты бекіту жаттығулары Керекті сөздерді «сиқырлы сандықтан» алып, бос орындарға жазыңдар. 1. Адамның денсаулығына пайдалы тағамдар ..... 2. ..., ..., ... бір мезгілде ішу керек. 3. Адам ... ... керек. 9 .Үйге тапсырма: мәтінді мазмұндау,жаңа сөздерді жаттау (Бұл сабақта барлық сабақ кезеңдері слайд түрінде презентацияланды.) | |
Просмотров: 1350 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|