Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қазақстанның көне қалалары.
. Қазақ тілі және әдебиет
пәнінің жоғары санатты
мұғалімі : Апенова
. БейнегүлТлеужанқызы
Астана қаласы
№15 мектеп-лицейі.

Сабақтың тақырыбы : Қазақстанның көне қалалары./ Қазақстан астаналары./
Сабақтың мақсаты :
1.Білімділік: Оқушыларды зерттеу жұмысына баулу, оқушылардың лексикасын байыту, өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
2.Дамытулық: Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой - өрістерін арттыру, Қазақстанның қалалары туралы мәлімет беру, берілген мәтінді дұрыс оқуға, түсінуге дағдыландыру, модуль бойынша алған білімдерін кеңейту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге үйрету, өз Отанын, халқын, жерін сүюге, өз жеріне мақтаныш ету тәрбиелеу. Ұжымдық шығармашылыққа , ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : дәстүрлі емес, зерттеу сабағы.
Сабақтың типі : аралас сабақ.
Сабақтың әдіс – тәсілдер : сұрақ – жауап , іздендіру, тестік әдіс, топтық жұмыс, ой ашар тәсілі, алгоритм , дұрыс – бұрыс жаттығу , сыни тұрғысынан ойлау (Венн диаграмма стратегиясы, рефлексия стратегиясы ).
Сабақтың формасы : топпен жұмыс , жалпысыныптық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі : Қазақстан картасы, қалалардың суреттері,кесте, оқулық,буклеттер кітаптар,тест тапсырмалары,карточкалар,эл.оқулық, бейнежазба,кластер,жетондар,Венн диаграммасы, зерттеу жұмысының кестесі.
Пәнаралық байланыс: жағрапия, орыс тілі, информатика,Қазақстан тарихы.
Сабақтың ұраны : « Еңбек етсең - Білім , өнер сенікі» ( С. Мұқанов )
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі .
1. Сәлемдесу2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.3. Сабақтың мақсатын айту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Буклет дайындап әкелу. (Алматы, Астана, Петропавл туралы)
ІІІ. Жаңа сабақ.
1 кезең. Фонетикалық жаттығу.
• Біз өткен сабақатарда қандай жұмыспен айналыстық ?
• Қазақстан қалалары туралы әңгімеледік.
-Дұрыс, бүгінгі сабақта осы тақырыпты жалғастырамыз және қорытындылаймыз
• Сабағымыздың басында «Әлем қалалары» туралы айтайық.Ол үшін үстелдің үстінде жатқан папакаларды ашайық. Бірінші бетінде өлең берілген. Өлеңнің бірінші қатарында қала аттары жазылу тұр. Екінші қатарда – несімен сол қала даңқты екенін көрсететін сөздер берілген. Сәйкестігін табыңдар. Дайын болған өлеңді хормен айтамыз.
2. кезең. Қазақстан картасымен жұмыс.

• Әлем қалаларын жақсы білесіңдер, бірақ біздің тақырыбымыз «Қазақстан қалалары». Оларды қалай білесіңдер қазір тексереміз
• Жерімізге бұлт төңбес үшін әр бұлтты ашып, сұрақтарға жауап береміз. Қай қала екенін анықтаймыз. Кім бірінші бастайды ?
Бұлттағы сұрақтар.
• Қазақстаның орталық аймағында орналасқан, алтын өндіретін, ауыл шаруашылығымен айналысатын қай өңір?
• Қазақстаның батысында орналасқан химия, машина жасау өндірістері дамыған аймақ?
• Оңтүстік шығыста орналасқан ауыл шаруашылығымен айналысады, жеміс – жидек мол жер?
• Батыста, Каспий маңында орналасқан, мұнай өндіреді?
• Шығыста орналасқан, полиметалл рудасын өндіреді?
• Оңтүстік орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, қызылша өсіреді?
• Батыстың солтүстік жағында орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, газ өндіреді ?
• Орталықта орналасқан, көмір, қара металды аймақ?
• Республиканың оңтүстігінде орналасқан күріш өсірумен айналасады?
• Батыста орналасқан, газ, мұнай өндіреді, бай өлке?
• Республиканың солтүстігінде орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, темір рудасын өндіреді?
• Солтүстік Шығыста орналасқан, трактор шығарады?
• Республикамыздың солтүстік аймағында орналасқан ауыл шаруашылығы астық бай өлке.
• Республиканың оңтүстігінде орналасқан мақта, қызылша өсіреді.
3. кезең. Бейнесюжетті көру.
Алматы,Астана,Қызылорда
- Неге бұл қалалар ерекше деп ойлайсындар ?
- Алматы – бұрынғы астанамыз.
- Қызылорда – екінші астанамыз.
- Астана – жаңа ел ордамыз.
- Астана туралы не білесңдер ? (оқушылардың жауаптары)
- Жарайсыңдар, енді Астана туралы бейнесюжетті көрейік.(бейнесюжетті көру). 4 кезең. Топпен жұмыс.
-Үш топ: А тобы – Алматы қаласын зерттейді.
Б тобы – Астана қаласын зерттейді
М тобы – Петропавл қаласын зерттейді.
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
1. Географтардың зерттеу жұмысы
- географиялық орналысуы
- қаланың көлемі
- халықтың саны
- су ресурстары
- қала мәртебесін алған жылы
2. Тарихшылардың зерттеу жұмыстары- қаланған жылы - бұрынғы аттары
- мәдени орындары - тарихы ескерткіштері
3. Лингвисттардың зерттеу жұмысы
- мәтінін ішінен екі жай сөйлемдерден құрмалас сөйлем құрастыру;
- құрмалас сөйлемге синтаксистік талдау жасау ;
- фонетикалық талдау жасау ;
- сөз құрамына талдау жасау ;
- морфологиялық талдау жасау ;
4. Жетекшінің зерттеу жұмысы
- топтарды басқару;
- түсініксіз, таныс емес, бұрын кездеспеген сөздерді , сөз тізбектерді түсіндіру;
- топтардың оқулық іскерліктерін ұйымдастыру;
- оқушылардың сөйлеу сапасына, сөздік құрамына, дыбыс ерекшеліктеріне басты назар аударып ,керекті жерлерін түзетіп , қайталатып, қажет сөзді табуға көмектеседі.
- Сендердің жұмыстарынды біздің қонақтар кесте бойынша бағалайды.
Жұмысқа кірісейік! (көмекші папкаларымыздың 2 – ші бет. ұранды оқу
Ұран
Бәріміз бір топпызЖалқаулыққа жоқпыз.
Аянбай еңбек етемізМұратымызға жетеміз.
Бір – бірімізге тірекпіз,
Бірге соққан жүрекпіз
Аламыз білім жақсы ғып,
Тілейміз бәрімізге сәттілік.
5 кезең. Зерттеу жұмысы
- компьютермен жұмыс
- мәтінмен жұмыс
- жоспар бойынша зерттеу жұмысы
6 кезең. Қорғау кезеңі.
1. Басшылар.- мәтіннің мазмұнын айту
2. Географтар. Жоспар бойынша кестені толтырып, қорғайды.
3. Тарихшылар. Жоспар бойынша кестені толтырып, қорғайды.
Бағалау –түсініктеме беру
Үй тапсырмасын беру – шағын әңгіме жазу

Источник: http://Көне қалалар
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: beyneapenova (2015-11-14) | Автор: Бейнегуль Тлеужановна Апенова E
Просмотров: 350 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 8:46 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1475]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1140]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3910]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [281]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru