Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қазақстанның көне қалалары.
. Қазақ тілі және әдебиет
пәнінің жоғары санатты
мұғалімі : Апенова
. БейнегүлТлеужанқызы
Астана қаласы
№15 мектеп-лицейі.

Сабақтың тақырыбы : Қазақстанның көне қалалары./ Қазақстан астаналары./
Сабақтың мақсаты :
1.Білімділік: Оқушыларды зерттеу жұмысына баулу, оқушылардың лексикасын байыту, өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
2.Дамытулық: Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой - өрістерін арттыру, Қазақстанның қалалары туралы мәлімет беру, берілген мәтінді дұрыс оқуға, түсінуге дағдыландыру, модуль бойынша алған білімдерін кеңейту.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге үйрету, өз Отанын, халқын, жерін сүюге, өз жеріне мақтаныш ету тәрбиелеу. Ұжымдық шығармашылыққа , ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : дәстүрлі емес, зерттеу сабағы.
Сабақтың типі : аралас сабақ.
Сабақтың әдіс – тәсілдер : сұрақ – жауап , іздендіру, тестік әдіс, топтық жұмыс, ой ашар тәсілі, алгоритм , дұрыс – бұрыс жаттығу , сыни тұрғысынан ойлау (Венн диаграмма стратегиясы, рефлексия стратегиясы ).
Сабақтың формасы : топпен жұмыс , жалпысыныптық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі : Қазақстан картасы, қалалардың суреттері,кесте, оқулық,буклеттер кітаптар,тест тапсырмалары,карточкалар,эл.оқулық, бейнежазба,кластер,жетондар,Венн диаграммасы, зерттеу жұмысының кестесі.
Пәнаралық байланыс: жағрапия, орыс тілі, информатика,Қазақстан тарихы.
Сабақтың ұраны : « Еңбек етсең - Білім , өнер сенікі» ( С. Мұқанов )
Сабақтың барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі .
1. Сәлемдесу2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.3. Сабақтың мақсатын айту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Буклет дайындап әкелу. (Алматы, Астана, Петропавл туралы)
ІІІ. Жаңа сабақ.
1 кезең. Фонетикалық жаттығу.
• Біз өткен сабақатарда қандай жұмыспен айналыстық ?
• Қазақстан қалалары туралы әңгімеледік.
-Дұрыс, бүгінгі сабақта осы тақырыпты жалғастырамыз және қорытындылаймыз
• Сабағымыздың басында «Әлем қалалары» туралы айтайық.Ол үшін үстелдің үстінде жатқан папакаларды ашайық. Бірінші бетінде өлең берілген. Өлеңнің бірінші қатарында қала аттары жазылу тұр. Екінші қатарда – несімен сол қала даңқты екенін көрсететін сөздер берілген. Сәйкестігін табыңдар. Дайын болған өлеңді хормен айтамыз.
2. кезең. Қазақстан картасымен жұмыс.

• Әлем қалаларын жақсы білесіңдер, бірақ біздің тақырыбымыз «Қазақстан қалалары». Оларды қалай білесіңдер қазір тексереміз
• Жерімізге бұлт төңбес үшін әр бұлтты ашып, сұрақтарға жауап береміз. Қай қала екенін анықтаймыз. Кім бірінші бастайды ?
Бұлттағы сұрақтар.
• Қазақстаның орталық аймағында орналасқан, алтын өндіретін, ауыл шаруашылығымен айналысатын қай өңір?
• Қазақстаның батысында орналасқан химия, машина жасау өндірістері дамыған аймақ?
• Оңтүстік шығыста орналасқан ауыл шаруашылығымен айналысады, жеміс – жидек мол жер?
• Батыста, Каспий маңында орналасқан, мұнай өндіреді?
• Шығыста орналасқан, полиметалл рудасын өндіреді?
• Оңтүстік орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, қызылша өсіреді?
• Батыстың солтүстік жағында орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, газ өндіреді ?
• Орталықта орналасқан, көмір, қара металды аймақ?
• Республиканың оңтүстігінде орналасқан күріш өсірумен айналасады?
• Батыста орналасқан, газ, мұнай өндіреді, бай өлке?
• Республиканың солтүстігінде орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, темір рудасын өндіреді?
• Солтүстік Шығыста орналасқан, трактор шығарады?
• Республикамыздың солтүстік аймағында орналасқан ауыл шаруашылығы астық бай өлке.
• Республиканың оңтүстігінде орналасқан мақта, қызылша өсіреді.
3. кезең. Бейнесюжетті көру.
Алматы,Астана,Қызылорда
- Неге бұл қалалар ерекше деп ойлайсындар ?
- Алматы – бұрынғы астанамыз.
- Қызылорда – екінші астанамыз.
- Астана – жаңа ел ордамыз.
- Астана туралы не білесңдер ? (оқушылардың жауаптары)
- Жарайсыңдар, енді Астана туралы бейнесюжетті көрейік.(бейнесюжетті көру). 4 кезең. Топпен жұмыс.
-Үш топ: А тобы – Алматы қаласын зерттейді.
Б тобы – Астана қаласын зерттейді
М тобы – Петропавл қаласын зерттейді.
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
1. Географтардың зерттеу жұмысы
- географиялық орналысуы
- қаланың көлемі
- халықтың саны
- су ресурстары
- қала мәртебесін алған жылы
2. Тарихшылардың зерттеу жұмыстары- қаланған жылы - бұрынғы аттары
- мәдени орындары - тарихы ескерткіштері
3. Лингвисттардың зерттеу жұмысы
- мәтінін ішінен екі жай сөйлемдерден құрмалас сөйлем құрастыру;
- құрмалас сөйлемге синтаксистік талдау жасау ;
- фонетикалық талдау жасау ;
- сөз құрамына талдау жасау ;
- морфологиялық талдау жасау ;
4. Жетекшінің зерттеу жұмысы
- топтарды басқару;
- түсініксіз, таныс емес, бұрын кездеспеген сөздерді , сөз тізбектерді түсіндіру;
- топтардың оқулық іскерліктерін ұйымдастыру;
- оқушылардың сөйлеу сапасына, сөздік құрамына, дыбыс ерекшеліктеріне басты назар аударып ,керекті жерлерін түзетіп , қайталатып, қажет сөзді табуға көмектеседі.
- Сендердің жұмыстарынды біздің қонақтар кесте бойынша бағалайды.
Жұмысқа кірісейік! (көмекші папкаларымыздың 2 – ші бет. ұранды оқу
Ұран
Бәріміз бір топпызЖалқаулыққа жоқпыз.
Аянбай еңбек етемізМұратымызға жетеміз.
Бір – бірімізге тірекпіз,
Бірге соққан жүрекпіз
Аламыз білім жақсы ғып,
Тілейміз бәрімізге сәттілік.
5 кезең. Зерттеу жұмысы
- компьютермен жұмыс
- мәтінмен жұмыс
- жоспар бойынша зерттеу жұмысы
6 кезең. Қорғау кезеңі.
1. Басшылар.- мәтіннің мазмұнын айту
2. Географтар. Жоспар бойынша кестені толтырып, қорғайды.
3. Тарихшылар. Жоспар бойынша кестені толтырып, қорғайды.
Бағалау –түсініктеме беру
Үй тапсырмасын беру – шағын әңгіме жазу

Источник: http://Көне қалалар
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: beyneapenova (2015-11-14) | Автор: Бейнегуль Тлеужановна Апенова E
Просмотров: 1379 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-26, 2:58 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru