Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
. Қазақ тілі және әдебиет пәнінің жоғары санатты мұғалімі : Апенова . БейнегүлТлеужанқызы Астана қаласы №15 мектеп-лицейі. Сабақтың тақырыбы : Қазақстанның көне қалалары./ Қазақстан астаналары./ Сабақтың мақсаты : 1.Білімділік: Оқушыларды зерттеу жұмысына баулу, оқушылардың лексикасын байыту, өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру 2.Дамытулық: Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой - өрістерін арттыру, Қазақстанның қалалары туралы мәлімет беру, берілген мәтінді дұрыс оқуға, түсінуге дағдыландыру, модуль бойынша алған білімдерін кеңейту. 3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге үйрету, өз Отанын, халқын, жерін сүюге, өз жеріне мақтаныш ету тәрбиелеу. Ұжымдық шығармашылыққа , ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі : дәстүрлі емес, зерттеу сабағы. Сабақтың типі : аралас сабақ. Сабақтың әдіс – тәсілдер : сұрақ – жауап , іздендіру, тестік әдіс, топтық жұмыс, ой ашар тәсілі, алгоритм , дұрыс – бұрыс жаттығу , сыни тұрғысынан ойлау (Венн диаграмма стратегиясы, рефлексия стратегиясы ). Сабақтың формасы : топпен жұмыс , жалпысыныптық жұмыс. Сабақтың көрнекілігі : Қазақстан картасы, қалалардың суреттері,кесте, оқулық,буклеттер кітаптар,тест тапсырмалары,карточкалар,эл.оқулық, бейнежазба,кластер,жетондар,Венн диаграммасы, зерттеу жұмысының кестесі. Пәнаралық байланыс: жағрапия, орыс тілі, информатика,Қазақстан тарихы. Сабақтың ұраны : « Еңбек етсең - Білім , өнер сенікі» ( С. Мұқанов ) Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі . 1. Сәлемдесу2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.3. Сабақтың мақсатын айту. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Буклет дайындап әкелу. (Алматы, Астана, Петропавл туралы) ІІІ. Жаңа сабақ. 1 кезең. Фонетикалық жаттығу. • Біз өткен сабақатарда қандай жұмыспен айналыстық ? • Қазақстан қалалары туралы әңгімеледік. -Дұрыс, бүгінгі сабақта осы тақырыпты жалғастырамыз және қорытындылаймыз • Сабағымыздың басында «Әлем қалалары» туралы айтайық.Ол үшін үстелдің үстінде жатқан папакаларды ашайық. Бірінші бетінде өлең берілген. Өлеңнің бірінші қатарында қала аттары жазылу тұр. Екінші қатарда – несімен сол қала даңқты екенін көрсететін сөздер берілген. Сәйкестігін табыңдар. Дайын болған өлеңді хормен айтамыз. 2. кезең. Қазақстан картасымен жұмыс. • Әлем қалаларын жақсы білесіңдер, бірақ біздің тақырыбымыз «Қазақстан қалалары». Оларды қалай білесіңдер қазір тексереміз • Жерімізге бұлт төңбес үшін әр бұлтты ашып, сұрақтарға жауап береміз. Қай қала екенін анықтаймыз. Кім бірінші бастайды ? Бұлттағы сұрақтар. • Қазақстаның орталық аймағында орналасқан, алтын өндіретін, ауыл шаруашылығымен айналысатын қай өңір? • Қазақстаның батысында орналасқан химия, машина жасау өндірістері дамыған аймақ? • Оңтүстік шығыста орналасқан ауыл шаруашылығымен айналысады, жеміс – жидек мол жер? • Батыста, Каспий маңында орналасқан, мұнай өндіреді? • Шығыста орналасқан, полиметалл рудасын өндіреді? • Оңтүстік орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, қызылша өсіреді? • Батыстың солтүстік жағында орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, газ өндіреді ? • Орталықта орналасқан, көмір, қара металды аймақ? • Республиканың оңтүстігінде орналасқан күріш өсірумен айналасады? • Батыста орналасқан, газ, мұнай өндіреді, бай өлке? • Республиканың солтүстігінде орналасқан, ауыл шаруашылығымен айналасады, темір рудасын өндіреді? • Солтүстік Шығыста орналасқан, трактор шығарады? • Республикамыздың солтүстік аймағында орналасқан ауыл шаруашылығы астық бай өлке. • Республиканың оңтүстігінде орналасқан мақта, қызылша өсіреді. 3. кезең. Бейнесюжетті көру. Алматы,Астана,Қызылорда - Неге бұл қалалар ерекше деп ойлайсындар ? - Алматы – бұрынғы астанамыз. - Қызылорда – екінші астанамыз. - Астана – жаңа ел ордамыз. - Астана туралы не білесңдер ? (оқушылардың жауаптары) - Жарайсыңдар, енді Астана туралы бейнесюжетті көрейік.(бейнесюжетті көру). 4 кезең. Топпен жұмыс. -Үш топ: А тобы – Алматы қаласын зерттейді. Б тобы – Астана қаласын зерттейді М тобы – Петропавл қаласын зерттейді. ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ 1. Географтардың зерттеу жұмысы - географиялық орналысуы - қаланың көлемі - халықтың саны - су ресурстары - қала мәртебесін алған жылы 2. Тарихшылардың зерттеу жұмыстары- қаланған жылы - бұрынғы аттары - мәдени орындары - тарихы ескерткіштері 3. Лингвисттардың зерттеу жұмысы - мәтінін ішінен екі жай сөйлемдерден құрмалас сөйлем құрастыру; - құрмалас сөйлемге синтаксистік талдау жасау ; - фонетикалық талдау жасау ; - сөз құрамына талдау жасау ; - морфологиялық талдау жасау ; 4. Жетекшінің зерттеу жұмысы - топтарды басқару; - түсініксіз, таныс емес, бұрын кездеспеген сөздерді , сөз тізбектерді түсіндіру; - топтардың оқулық іскерліктерін ұйымдастыру; - оқушылардың сөйлеу сапасына, сөздік құрамына, дыбыс ерекшеліктеріне басты назар аударып ,керекті жерлерін түзетіп , қайталатып, қажет сөзді табуға көмектеседі. - Сендердің жұмыстарынды біздің қонақтар кесте бойынша бағалайды. Жұмысқа кірісейік! (көмекші папкаларымыздың 2 – ші бет. ұранды оқу Ұран Бәріміз бір топпызЖалқаулыққа жоқпыз. Аянбай еңбек етемізМұратымызға жетеміз. Бір – бірімізге тірекпіз, Бірге соққан жүрекпіз Аламыз білім жақсы ғып, Тілейміз бәрімізге сәттілік. 5 кезең. Зерттеу жұмысы - компьютермен жұмыс - мәтінмен жұмыс - жоспар бойынша зерттеу жұмысы 6 кезең. Қорғау кезеңі. 1. Басшылар.- мәтіннің мазмұнын айту 2. Географтар. Жоспар бойынша кестені толтырып, қорғайды. 3. Тарихшылар. Жоспар бойынша кестені толтырып, қорғайды. Бағалау –түсініктеме беру Үй тапсырмасын беру – шағын әңгіме жазу Источник: http://Көне қалалар | |
Просмотров: 1379 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|