Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Кіріктірілген сабақ "Достық туралы"
Астана қаласы Білім басқармасы
№ 22 мектеп-гимназиясы

Кіріктірілген ашық сабақ
«Достық туралы»
тіл дамыту сабағы
пәні: Қазақ тілі. Өзін-өзі тану
сынып: 9 «Б»

Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: М. Нурова

Астана-2016 жыл
Өткізілген күні: 09.02.2016ж
Мұғалімі: Нурова Мая Құрманәліқызы
Сыныбы: 9 «Б» оқушылар саны-14
Сабақтың тақырыбы: Достық туралы. Тіл дамыту сабағы
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адам бойындағы бес құндылықтар туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:1. Адам қарым-қатынастағы достық ұғымы туралы түсінік беру
2. Оқушылардың арасында достық сезімдерін дамытуға ықпал ету.
3.Оқушылардың сөздік қорын дамыту, сауатты сөйлеуге баулу, сыйластыққа, әдептілікке, шынайылыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: тіл дамыту сабағы
Пәнаралық байланыс: өзін-өзі тану
Сабақтың әдіс-тәсілдері: мәтінмен жұмыс, сұрақ-жауап, ойын, әңгімелесу, шығармашылық жұмыс.
Көрнекі құралдар: үнтаспа, интербелсенді тақта, ұлағатты сөздер, түрлі-түсті қағаз, плакат, түрлі-түсті фломастерлер, стикерлер.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
Шаттық шеңбері
- Балалар, бәріміз шаттық шеңберге жиналайық. Енді бір-бірімізге бүгінгі күннің тамаша өтуіне және бір-бірімізге жақсы тілектер айтайық.
- Танысу тренингісі. Өз есіміңізге сын есім қосып танысайық.
( мысалы: Ернур-ержүрек, Айдана-ақылды, Кристина-мейірімді, т.б.)
Мұғалім: Қайырлы күн балалар, қонақтар. Мен бүгін сіздермен кездесіп тұрғаныма қуаныштымын.Бір-бірлеріңе бір сәт көз жүгіртіп қараңдаршы... Бүгін бәрің сондай әдемі, қуаныштысыңдар. Сендердің көздеріңнен мейірімділіктің, жақсылықтың, қамқорлықтың, достықтың белгісін көріп тұрмын.
2. Үй тапсырмасын тексеру. ( «Достық туралы» эссе жазу) және екі видео презентацияларын қорғау.
Оқушылар өздерінің үйлерінен жазып әкелген эсселерін оқиды.
Интербелсенді тақтаға назар аударамыз.



Дайындап келген презентацияларын көрсетеді, мәліметтер береді.
- Жарайсыңдар, көп рахмет.
3.Әңгімелесу:
-Балалар «Достық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
-Достар қандай болу керек?
-Нағыз достар қандай болады?
- «Жалған достық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
-Достары көп болу үшін адам қандай болуы қажет?
(оқушылар өз ойларын кластер арқылы жеткізеді)

До

Адамдар бір-біріне адал сезім, сенім, өзара тілеулес ортақ көзқарастары достыққа ұластырады. Достық дегеніміз адамдардың өзара жауапкершілігі, сыйластығы мен бір-біріне қамқорлығы. Достық қарым-қатынас адамдарға өзара сенім жүктейді. Достар бір-біріне қуанышта да, қиыншылықта да қамқор болады. Достық-сыйластықтың, мейірбандықтың мөлдір көзі.
4.Дәйексөз.
Достық қатынасқа нәзіктікпен қарап, берік сақтау керек. Өйткені ол да баптауды қажет ететін нәзік өсімдік сияқты.
(Халық даналығы)
-осы дәйек сөз туралы өз пікірлеріңді ортаға салып айтыңдар.
-Нағыз достық нәзік өсімдік секілді ме?
5.Мәтінмен жұмыс: Мәтінді мәнерлеп, пайымдап оқу, мазмұнын айту, тірек сөздерді табу.
Шығармашылық жұмыс: (жұптық жұмыс) мәтін желісіне байланысты плакатқа түрлі-түсті бояулармен, фломастерлермен сурет салыңдар.


-Әр топ суреттерін салып болған соң жарнамалау.
- Ән-шашу. Ернурдың орындауында «Жан досым» әні.


- суреттерін жарнамалау (бұл топ қызығушылықпен сурет салуда)


6.Тапсырма. Жарыс ойыны: «Кім тез және жылдам». Қазір мен осы бүгінгі сабаққа байланысты мақал-мәтелдердің басын, яғни бірінші сөздерін оқимын сендер ары қарай жалғастырасыңдар.
1.Досы көпті...........
2. Досың көзіңде болғанша,......................................
3. Жүз теңгең болғанша,....................................................
4.Досы көппен сырлас,......................................................
5.Досың мың болса да-аз,.................................................
6. Ақылсыз достан,...........................................................
7. Досыңмен дос болғанға шаттан,.................................
8. Дос басқа қарайды, .....................................................
9.Өрге жүзген өнегелі ісіңмен,.......................................
10. Күлме досқа,..............................................................
7.Қорытынды. Бүгінгі сабақтан өздеріңе не алдыңдар?
Не білемін? Не үйрендім?


«Жүректен жүрекке» айдары. Балалар бәріміз бірігіп әр түрлі жүрекшелерге жақсы сөздерді, жылы сөздерді жазайық.(жүрекшелердің артына). Бір-бірлеріңізге сыйлаңдар, қонақтарға да жүрекке жылы сөздер жазып тарату.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: aidka_93 (2016-05-08) | Автор: Достық туралы E
Просмотров: 111 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 3:30 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru