Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Хат жазамын
Қарағанды қаласы № 63 ЖОМ
Өткізетін: Өтелбаева Р.У.
Сабақ тақырыбы Хат жазамын
Сынып 7 "А"
Сабақтың мақсаты Салыстырмалы шырай туралы алған білімдерін саралап, жаңадан меңгерген сөздерді хат жазуда дұрыс пайдалана білулерін байқау. Жүйелі түрде өз пікірлерін айта білуге дағдыландыру.
Білімділік
Дамытушылық
Тәрбиелік Салыстырмалы шырайы туралы алған білімдерін талдауға, жинақтай білуге дағдыландыру;
Шығармашылық және қисынды ойлау қабілеттерін арттыру, сөздерді байланыстырып сөйлеуін дамыту;
Сөйлеу мәдениетін арттыру, өзін-өзі бағалай білуге, басқалардың көзқарасын тыңдап, сыйлай білуге тәрбиелеу;
Жетістік критерийлері Оқушының төменгі жетістігі: жаңа сөздерді меңгереді, салыстырмалы шырайдың жасалу жолдарын үйренеді.
Оқушының орташа жетістігі: сұрақтарға жауап береді, сын есімдерге морфологиялық талдау жасауға машықтанады.
Оқушының жоғарғы жетістігі: сыныптастарымен тақырып аясында өз ойын айтады, елбасына ашықхат жазады, өлең шумақтарын толықтырады.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, флипчарттар, "Хат жазу" туралы бейнеролик, А.Құнанбаевтың, Ы.Алтынсариннің, Ш.Уәлихановтың портреттері, үлестірмелі материалдар, А4 парағы, парақшалар, жұлдызшалар.
Оқыту әдістері: "Жылулық шеңбері", «Миға шабуыл», "Сиқырлы аудармашы", ."Адасқан жұрнақтар", "Хат қоржыны", "Жұлдызды сәт", "Алты ойшыл қалпақ"
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма, уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
2 мин Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Жылулық шеңбері» әдісі қолданылады.
Оқушылардың тілек айтуы:
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық!
Бір жадырап қалайық!
Қызыл, сары, жасыл түсті фигуралар арқылы үш топқа бөледі.
Жақсы сөз жанды жандырар. Оқушылар тілек айтады:
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық!
Бір жадырап қалайық!
Қызыл, сары, жасыл түсті фигураларға байланысты үш топқа бөлінеді. Мұғалімнің
ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы бағалау

Өткен сабақты тексеру
5 мин Өткен сабақ бойынша берілген тапсырманы тексереді.
Хаттар туралы өлеңдерді жатқа сұрайды. Үй тапсырмасы бойынша жауап береді.
Хаттар туралы өлеңдерді жатқа айтады. Мұғалімнің
ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы бағалау

Қызығушылықты ояту
2 мин «Миға шабуыл»әдісі. Оқушыларға интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған бейнероликті көрсетеді, сұрақтар қояды:
- Балалар, бейнероликтен не көрдіңдер?
- Бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар?
- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың тақырыбы қандай? Слайдтарды көреді,
сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбын табады. Мұғалімнің
ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы бағалау

Білу
7 мин Жаңа сөздермен жұмыс. Мұғалім жаңа сөздерді оқиды.
1."Сиқырлы аудармашы" арқылы интерактивті тақтадан жаңа сөздермен таныстырады, оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.( келген хаттар-входящие письма, жолданған хаттар-отправленные письма, жою-удалить, сақтау-сохранить)
2."Адасқан жұрнақтар" әдісі бойынша салыстырмалы шырайдың жұрнақтарын мағынасына сәйкес жалғатады: биігірек, ұзынырақ, тереңдеу, қымбаттау, сарғылт, көкшілтім, қоңырқай, сұрша, бозаң. 1.Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерлеріне жазады. Сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырады.

2. Оқушылар "Адасқан жұрнақтарды" мағынасына сәйкес жалғайды. Мұғалімнің
ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы бағалау

Жұптық бағалау
«5» - қате жоқ
«4» - 1-2 қате
«3» - 3-тен көп қате
Түсіну
5 мин "Хат қоржыны" әдісі. Әр топқа хаттар таратады, хаттардан сын есімді теріп жазғызып, морфологиялық талдау жасатады.
1 топ: Абайдың інісі Халиоллаға жазған хатын оқиды.
2 топ: Достаевскийдің Ш.Уәлихановқа жазған хатын оқиды.
3 топ: Ы.Алтынсариннің Н.И.Ильминскийге жазған хатын оқиды. Әр топ хаттардан сын есімді теріп жазып, морфологиялық талдау жасайды.
Топтық бағалау
«5» - қате жоқ
«4» - 1-2 қате
«3» - 3-тен көп қате
Қолдану
5 мин Сын есімдерді пайдаланып, хат жаздыртады.
- Балалар, келесі аптада қандай мереке болады?
(Тұңғыш Президент күні)
- Ендеше тұңғыш президентімізге қандай тілек тілейсіңдер? Елбасымызға арнап құттықтау немесе ашықхат жазыңдар. Сын есімдерді пайдаланып, тұңғыш президентке ашықхат жазады. Топтық бағалау
Сын есімдерді пайдалануы-1 ұпай
Тақырыптың ашылуы – 1 ұпай
Логикалық байланыс – 1 ұпай
Сөз байлығы – 1 ұпай
Сауатты сөйлеуі – 1 ұпай
Талдау
6 мин "Жұлдызды сәт" әдісі. Блиц сұрақтарына жауап беріңдер.
10 - Салыстырмалы шырайды қай кезде
қолданамыз?
20 - Салыстырмалы шырай қандай жұрнақтар арқылы
жасалады?
30 - Салыстырмалы шырайдың қандай өнімсіз
жұрнақтары бар?
40 - Салыстырмалы шырайдың өнімсіз
жұрнақтары қандай сөздерге ғана
жалғанады?
50 - Бейнесұрақ. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жеке бағалау
Әр дұрыс жауап - 1 ұпай

Жинақтау
4 мин Салыстырмалы шырайды қатыстырып, өлең шумақтарын құрастыруға тапсырма береді.
1 топ
............................ ойладым,
........................... бойладым.
.......................... мен балаң,
........................... ойнадым.
2 топ
............................ көркем едің
........................ есейгенмін.
........................ туған елім
........................ көркейтемін.
3 топ
......................... жайнаған,
........................ қайнаған.
........................ қызымын/ұлымын
........................ ойнаған. Әр топ салыстырмалы шырайды қатыстырып, өлең шумақтарын құрайды.
Топтық бағалау
Салыстырмалы шырайдың қамтылуы – 1 ұпай
Логикалық байланыс – 1 ұпай
Тақырыптың ашылуы – 1 ұпай
Сөз байлығы – 1 ұпай
Сауатты сөйлеуі – 1 ұпай

Бағалау
5 мин "Алты ойшыл қалпақ" әдісімен хат жазу туралы, бүгінгі сабақ туралы ойларын айтуды сұрайды.
Ақ қалпақ- хаттағы негізгі ойды анықтайды.
Сары қалпақ- хат жазудың жақсы жақтарын, пайдасын айтады.
Қара қалпақ- хат жазып жіберудегі кері әсер беретін жақтарын дәлелдейді.
Қызыл қалпақ-хат жазып отырған баланың сағыныш сезімін суреттейді.
Жасыл қалпақ-хат жазудың дамыған, жылдамдатылған түрлерін атау.
Көк қалпақ әр топтың айтқан ойларын таразылап, дұрыс бұрыстығын дәлелдейді. Әр топ қалпақтың түстеріне байланысты өз ойларын айтады. Топтық бағалау
Салыстырмалы шырайдың қамтылуы – 1 ұпай
Тақырыптың ашылуы – 1 ұпай
Түсіндіре алуы – 1 ұпай
Сөз байлығы – 1 ұпай
Сауатты сөйлеуі – 1 ұпай
Үйге тапсырма
2 мин Салыстырмалы шырайларды пайдаланып, досына хат жазу
Рефлексия
2 мин Бүгін сабаққа сенің сыныптастарың қалай қатысты?
Оқушылар салыстырмалы шырайды қатыстырып, сұраққа жауап береді. Мұғалімнің
ынталандырушы, қолдау сөздері арқылы бағалау
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Raushan555 (2016-05-23) | Автор: Утельбаева Раушан Уалихановна E
Просмотров: 136 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 1:07 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru