Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ жоспары «Табиғат құбылыстары» Сынып: 4 Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Манабова Айнур Камильджановна КММ ЖОББМ №17 Семей қаласы Сабақ мақсаты: Қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дерексөздерді (сөздіктер, анықтамалықтар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу Сабақ міндеттері: Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді оқу арқылы табиғаттағы өзгерістердің барлығын табиғат құбылыстары екенін түсінеді.Сурет бойынша атауларды, заттарды атайды,анықтамалық сөздікті пайдаланып жаңа сөздермен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: Жыл мезгілдеріне байланысты табиғат құбылыстарын ажырата алады, түсінеді, оқылған мәтін бойынша толық жауап береді, сұрақтар құрастырады, диологтік қарым-қатынасқа түседі, өз ойын қысқаша жеткізеді. Кейбір оқушылар: оқылған мәтін бойынша өз ойын толық сөйлем арқылы білдіріп, дәлел келтіреді, суреттерге сүйене отырып мәтінді мазмұндап береді, табигат құбылыстарының ерекшеліктерін бақылап зерттейді. Алдыңғы оқу Жыл мезгілдері туралы қайталаймыз. «Попкорн» әдісін пайдалана отырып, сұрақ қойып, балалардан өткен тақырыпты сұраймын: 1. Бір жылда неше мезгіл бар? 2. Жыл мезгілінде неше ай бар? 3. Бір айда неше күн бар? 4. Қазан айы қай жыл мезгіліне жатады? 5. Қай мезгілде суық болады? 6. Қай кезде ыстық болады?... Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесемін. 2. Туған күніне сай қыс,көктем, жаз, күз боп төрт топқа бөлемін. Сабақтың ортасы 1 тапсырма. Дыбыс арқылы қандай табиғат құбылыстарын естіп тұрғандарын табады. Жауабын тапқандарға смайликтер беріледі,дұрыс жауабы тақтада шығады. -Қандай дыбыс естіп отырсыңдар? -Бұл дыбыстардың табиғатпен қандай байланысы бар? -Жаңбыр жауған дыбысымен бірге ненің дыбысын естңіп отырсыңдар? -Бұның бәрі ненің өзгерістері, құбылыстары? -Бұл табиғат құбылыстары, яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз дәл осындай Сабағымызда табиғат құбылыстарымен танысып, жаңа сөздер үйренеміз, сөздіктер, энциклопедиялармен жұмыс істейміз. 2 тапсырма «Қазына іздеу» әдісі -балалар, үстелде жатқан анықтамалықтарды ашып, тақтадағы сөздерді анықтамалықтардан іздеп тауып, оқып беріңдер. Таныс емес сөздермен жұмыс істейміз. Найзағай- молния, бұршақ-град, боран-буран, дауыл-буря, кемпірқосақ-радуга, жауын-шашын - ливень, көктайғақ – гололед. Берілген сөздерді энциклопедиялардан тапқан соң, берілген суреттерді(жеке -жеке) жаңа сөзге сай қасына орналастырады. 3 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Таратылған мәтінді тізбектеп оқытамын. Мәтіннің мағынасын оқушылардың санасына жеткіземін. Мәтін бойынша сұрақтар қоямын. -бұршақ қай мезгілде жауады? -қандай табиғат құбылыстарын білесіңдер? -жазда не жауады, не соғады?.. -жаңа сөздерді сын есіммен қосып сөз тіркесін жазады. Дискрип торлар 1. Мәтінді дұрыс оқиды. 2. Мағынасын түсінеді. 3. Мәтін бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді. Сергіту сәті «Табиғат құбылысы» жаңбырдың жауғанын барлық оқушылармен бірге жасаймыз 4 тапсырма. Топпен Венн диаграммасы арқылы оқылған мәтіннен топта отырған өз жыл мезіліндегі табиғат құбылыстарымен таңдаған екінші бір жыл мезгілінің табиғат құбылыстарын салыстырады. Дискрип торлар 1. Мезгіл құбылыстарын анықтай алады 2. Ұқсастығын таба алады 3. Түсіндіріп бере алады «Синквейн» әдісі арқылы оқушылардың алған білімдерін қорытындылаймын. Әр топқа оқылған мәтін бойынша бір сөз беремін. Сол сөзге «Синквейн» әдісі бойынша тапсырма беремін. Мысалы: 1. Атау - Табиғат құбылыстары. 2. 2сын есім-қауіпті, қауіпсіз 3. 3 етістік- жауады, күркірейді, соғады 4. 1 сөйлем /4 сөзден/ 5. Синоним немесе мағынасын ашатын сөз - өзгеріс, ауа райының өзгерісі. Дискрип торлар 1. Ойлана алады, Сын есім мен етістікті жазады. 2. Сөйлем құрастыра алады. 3. Мағыналы сөзді таба алады. Аяқталуы Жинаған смайликтері арқылы топтық жұмыс жасап отыргандармен қоса, сабақта белсенді қатысып отырган оқушыларды мақтап бағалаймын. Қорытынды бағалау 1. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) Жаңа сабақ откен тақырыппен үйлесу арқылы басталып сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталды.«Попкорн» әдісі арқылы топқа бөлінген балалардың үй тапсырмасын толыгымен сұрастырылып қаралды. Таспага жазылган дыбыстарды есту арқылы балалардың визуалды ой орісін дамытуга пайдалы болды деп есептеймін. Венн диаграммасы арқылы оқушылартабигат құбылыстарының ортақ қасиеттері мен ерекшеліктерін анықтады. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) Менің ойымша, әр мұгалім әртүрлі әдіс –тәсілдер қолдана отырып, бір нәтижені көздейді, ол-жаңа тақырыпты оқушының сана сезіміне жеткізу.Сабагым жогары деңгейде өтті деп санагандыгымнан, мен қолданган тәсілдер- мен үшін, оқушылар үшін тиімді болды деп есептеймін. | |
Просмотров: 3712 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|