Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Менің сүйікті кітабым
Сабақтың тақырыбы Менің сүйікті кітабым.
Жалпы мақсаттар Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылықтары арта түседі және қаншалықты кітап оқитындары анықталады.Оқушы бойында өз бетімен білім алу,өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Білімнің кітапта екендігін ұғынады.
Оқыту нәтижесі • Сынып оқушыларының ой-өрісі жетіледі.
• Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді;
• Ұжымдық жауапкершілікке үйренеді;
• Берілген материалдарға байланысты түсініктерін тереңдетуге;
• Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Дереккөздер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;
АКТ;
Оқытуды басқару және көшбасшылық;
Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту және оқу.
Тапсырмалар 1.Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбері «Сағат тілімен достар».
2. Топ құрамын ауыстыру үшін топқа бөлу: сыныптағы оқушылардың санына қарай бөлу, I, II, III топтарға бөлу.
3. Топ ережелерін еске түсіру.
4. Үй жұмысын тексеру. «Ыстық орындық» стратегиясы.
5. Жаңа сабақ. Ребус шешу.
6. Жаңа сөздермен жұмыс.
7. Жадыны дамытуға арналған ойын.
8.«Кітап» сөзіне класстер құру.
9. Сергіту сәті.
10. Топ ішінде жұптық тапсырма. Рөлдік ойын.
11.«Крестиктер- нөлдіктер» ойыны.
12. Бекіту сұрақтары.

Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі
1. Шаттық шеңбері.
Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу. Тренинг өткізу. Шаттық шеңбері. «Сағат тілімен достар». (Әр түрлі кәмпит тарату арқылы топқа бөлу.)
2. Топ құрамын ауыстыру үшін топқа бөлу: Сыныптағы оқушылардың құрамына қарай бөлу, қағаздың түстеріне байланысты бөлу, әр топта спикер тағайындау (бағалау парағын беру)
4. Топ ережелерін еске түсіру.
II. Үй жұмысын тексеру.
«Ыстық орындық» стратегиясы.
Шығарған бес жолды өлеңдерін оқып келу.
Кітап туралы мақал –мәтелдер айту.
ІІІ. Жаңа сабақ
1. «Қызығушылықты ояту» сатысы. Ребус шешу.
Кітап деген сөз шығатын ребус шешу.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Алдын ала бағалау парағын үлестіріп қоямын. Көшбасшы бағалау парағын толтырып отырады.
Бағалау парағының параметрлері:
• Мәнерлеп оқу – 1 балл
• Сұраққа жауап беру -2 балл
• Сөздік жұмыс -3 балл
• Диалог құрастыру-4 балл
• Диалогтық өзара сөйлесу-5 балл
• Көрші топтың жауабын толықтыру-(1,2,3)
(Әр топтың жауаптары тыңдалады да, тапсырмаларға коррекция жасалып, бағалау парақтары толтырылады.)
2. Жаңа сөздермен жұмыс.
Берілген сөздерді оқимын, оқушылармен қайталаймыз.
Ұқыпты - керекті-
ұста - оқу залы-
жыртпа- ертегі-
сүйікті-
Сөз тіркестерін, жеңіл сөйлемдер құрап үйренеміз.
Сөздерді қаншалықты есте сақтап қалғандарын тексеру үшін ойын өткіземіз.
Жадыны дамытуға арналған ойын.
Сөздердің ретін есте сақтап қалу үшін уақыт беріледі.
Топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске түсіру қажет. Сөздерді дұрыс ретпен бірінші болып атаған топқа ұпай беріледі.
3. «Кітап» деген сөзге класстер құрайды.
Қандай? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді.
4. Сергіту сәті. Би билеу.
5. Топтың ішінде жұптық тапсырма беру.
Рөлдік ойын. Кітапханашы мен оқушы.
Мысалы:
- Сәлеметсізбе!
- Сәлеметсізбе!
- Бұл кітапхана ма?
- Иә кітапхана.
- Маған А.С.Пушкиннің ертегілері керек еді.
- Бізде бар, міне.
- Рақмет. Сау болыңыз!
- Сау болыңыз.
6. «Крестиктер- нөлдіктер» ойынын ойнау.
Ойынның ережесі.
1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
3. Жауап толық болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.
4. Жауап толық болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.
1. Сенің қандай кітаптарың бар?
2. Ертегілер қандай болады?
3. Саған кім ертегі айтады?
4. Сен қай жазушының ертегісін жақсы көресің?
5. Қандай жазушыларды білесің?
6. Сенің сүйікті кітабың қандай?
7. Қандай басты кейіпкерлерді білесің?
8. Сен кітапты қайдан аласың?
9 Кітапхана нешінші қабатта орналасқан?
Қорытынды: Бекіту сұрақтары.
Бағалау: Берілген тапсырмалардың орындалуы бойынша бағалау . Жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: «Менің сүйікті кітабым» тақырыбына әңгіме жазып келу.
Рефлексия. Стикер жазу.
Бүгін саған не ұнады?
Көңіл күйің қалай болды?
Кімнің ойы ерекше болды?
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: zheka_85 (2016-12-04) | Автор: Айдарханова Асель Сериковна E
Просмотров: 415 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-11-21, 1:17 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1530]
Школьный психолог [528]
История [744]
Опыт [516]
Научная кафедра [221]
Воспитание души [238]
Мастер-класс [223]
Семья и школа [182]
Компьютер-бум [258]
Английский язык [816]
Великие открытия [23]
Университет здоровья [132]
Математика [1203]
Химия [389]
Классному руководителю [662]
Биология [597]
Думаем, размышляем, спорим [98]
Казахский язык и литература [1818]
Краеведение [96]
Начальная школа [4028]
Беседы у самовара [19]
Мировая художественная культура [42]
Новые технологии в обучении [387]
Сельская школа [77]
Профильное обучение [74]
Демократизация и школа [27]
Физика [306]
Экология [188]
Дошколенок [1600]
Особые дети [291]
Общество семи муз [60]
Школа и искусство
Уроки музыки [647]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [469]
Мой Казахстан [237]
Школьный театр [74]
Внеклассные мероприятия [1208]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [93]
ИЗО и черчение [222]
Физическая культура [547]
Немецкий язык [55]
Технология [305]
Самопознание [411]
Профессиональное образование [114]
Школьная библиотека [84]
Летний лагерь [18]
Дополнительное образование [41]
Педагогические программы [13]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru