Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

"Латын қарпін үйренейік"
Мектеп: «№1 Қашар орта мектебі» КММ
Сынып: 3 Мұғалімнің аты-жөні: Муратова Ақзира Байдуллақызы
Сабақ тақырыбы Латын қарпін үйренейік
Сабақ мақсаттары Латын әліпбиін таныстыру. Рухани жаңғыруда, латын әліпбиіне көшу – табысты ел болуымыздың кепілі екенін ұғындыру. Оқушылардың бойында ұлттық сананы ояту, жас ұрпақтың санасына, туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін ұялату, ұлттық рухты сіңіру.Латын әліпбиіне үйренуге дағдыландыру.
Бағалау критерийлері - тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді;
- тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша тірек сөздер негізінде сөйлемдегі сөздерді орын ретімен қойып жазады; сөйлейді;
- жіктік жалғауларын дұрыс қолданады.
Тілдік мақсат Жіктік жалғау формасы
Мен білімді+мін
Оқыту нәтижесі Латын әліпбиін үйренудің маңызын түсінеді.
Пәнаралық байланыстар Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдылары Таныстырылым
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
(5 мин)

Ұйымдастыру кезеңі

Жaңa caбaққa кiрicпе
(5–7 минут)

Жaңa caбaққa кiрicпе
(5–7 минут)

Ертеңгілік шеңбер «Көңілді шеңбер»
Сабақты көтеріңкі, жақсы көңіл күймен ұйымдастырылады. Оқушылар құрған шеңберде бір-бірімен еркін қарым-қатынас жасайды, жақсы тілектер айтады.
Танымдық сұрақтар:
 Біз қандай мемлекетте тұрамыз?
 ҚР-халқы қай тілде сөйлеу керек?
 Қазақ тілінде неше әріп (дыбыс)бар?
 Біз әріптерді қай графикада жазамыз?
 Ал, сендер латын графикасын білесіңдер ме?
 Ол қай пәнде қолданылады?
 Ендеше оқушылар біз бүгін сабақта не үйренеміз?
(Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.)
Мұғалім оқушыларға латын әліпбейі турасында қысқаша айтып өтеді.
ҚР тұңғыш елбасымыз өзінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы «Қазақстан – 2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында:2025 жылдан бастап әліпбиімізді латын қарпіне көшіруге кірісуіміз керек деген болатын. Міне оқушылар сол үшін де «Әлемді өзгерткің келсе – өзіңнен» баста! дегендей біз бүгінен бастап латын әіліпбиін үйренейік.

1. Оқушылар тақтаға назар аударды.
2. Мұғалім қазақ әліпбиі, латын әліпбиі, төл дыбыстарды қайталап өтеді.
3. Оқушылар бірге қайталайды.

Дескриптор:
1) Латын әліпбиімен танысады;
2) Төл дыбыстарының латын қарпінде жазылуын үйренеді ;

Сергіту сәті (жіктік жалғаудың жекеше түрі)
Мен білімдімін
Сен білімдісің
Сіз білімдісіз
Ол білімді

Таныстырылым № 1

-Қазақстан
-қазақ тілінде
-42 әріп бар
-Кириллица
- Латын графикасы

- Латын қарпін үйренейік



Таныстырылым № 2



Таныстырылым № 3-4-5



Caбaқтың oртacы
(8–20минут)



Ұжымдық жұмыс:
«Жіп бойындағы сөздер»
Жіпке тізілген әр қағаздардағы төл дыбыстарға басталған сөздерді жазу

Жұптық жұмыс:
1 тапсырма
«Адасқан әріптер» әріптерден сөз құрау

2 тапсырма
«Сөзжұмбақ» суретке қарап атауын жазу.

3 тапсырма
«Сәйкестендіру» сөздерді суретпен сәйкестендір

4 тапсырма
«Сөзден сөз тіркесіне»
( сөздге сөз тіркесін құрау)
Дескриптор:
1) Әріптерден сөз құрау
2) Сөздерді суретпен сәйкестендіру
3) Суретке қарап атауын жазу.
4) Сөздге сөз тіркесін құрау Á- áкe, áje
І –іnі, іlgek
Ú - úι, úlken
U - ul , ushaq ,
О́ – о́mіr
Ǵ - ǵarysh
Q – qazaq
H -haharman
Ń -ańyz
Таныстырылым № 6-7


Таныстырылым № 8-9


Сабақтың соңы
Бекіту
(5 минут) Ойтолғау: Бекіту: “Ойтолғау”
“Жұлдызды әлем” сөз құрау

Рефлексия: «Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі


Чемодан – өзіммен көп пайдалы білім алдым
Еттартқыш – алған ақпаратты өндеймін
Себет – бәрін лақтырамын, маған керексіз
Таныстырылым № 10
Дифференциация – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Дифференциация үш түрде іске асады:
1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.
2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.
Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPointтаныстырылымы
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: akzira808 (2019-10-13) | Автор: Муратова Акзира Байдуллаевна E W
Просмотров: 92 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2020-04-10, 4:12 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1604]
Школьный психолог [546]
История [777]
Опыт [552]
Научная кафедра [233]
Воспитание души [261]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [870]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1270]
Химия [403]
Классному руководителю [696]
Биология [611]
Думаем, размышляем, спорим [110]
Казахский язык и литература [1890]
Краеведение [107]
Начальная школа [4153]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [407]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [197]
Дошколенок [1755]
Особые дети [322]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [665]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [491]
Мой Казахстан [247]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1268]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [106]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [582]
Немецкий язык [61]
Технология [320]
Самопознание [443]
Профессиональное образование [131]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [66]
Педагогические программы [23]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко 2 класс открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество 10 класс глагол Казахские пословицы проект Развитие Речи конспект урока 6 класс Интегрированный урок физика интеллектуальная игра язык 8 класс алгебра ашық сабақ класс стихи Казахстан математика урок праздник познание мира музыка доклад программа литература природа сценарий семья осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология дополнительное образование воспитательная работа коррекционная школа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский br конспект спорт дружба История история Казахстана 4 класс библиотека тренинг разработка физическая культура игры бастауыш сынып детский сад физкультура коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru