Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Алтынсарин негізгі мектебі Әдебиеттік пәнінен ашық сабақ 3-сынып Тақырыбы: «Екі дос» Авторы:К.Қуанышбаев. Орындаған:Сарыестекова А.Т. Сынып:3 Пән атауы:Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы: «Екі дос» К. Қуанышбаев. Сабақтың мақсаты:Білімділік:аңыздың мәнін түсіндіру,идеясын ашуға деген талпынысқа жетектеу. Дамытушылық:адам бойындағы жақсы,жаман қасиеттерді ашып көрсету арқылы қарама-қарсы ұғымдар туралы шындықтыны түсінуге мүмкіндік беру. Тәрбиелік: балаларды адамгершілік пен қаталдықты ажыратуға,достық деген ұғымды қастерлеуге тәрбиелеу,тақырыпты өмірмен байланыстыру. Сабақтың әдіс-тәсілі: «Араласып кеткен оқиғалар» стратегиясы,эссе,бес жолды өлең. Сабақтың көрнекілігі және қажетті құралдар: оқулық,бор,маркер,плакат. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ескерту.Оқушылар мүмкіндік болса,топпен отырса. Балалар орындарынан тұрады,әр оқушыдан жанындағы сыныптасына бұрылып,бір-біріне ұйқасқа құрылған марапат сөз айту сұралады.Мысал:ақылды Томирис,мейрімді Дильназ, тыңғылықты Кеншілік. -Балалар,сендердің бір-бірілеріне жасаған құрметтеріне қарап,мен өте риза болып тұрмын.Нағыз достар мен жолдастар осындай-ақ болар! 2.Үй жұмысын сұрау. Эссе «Нансыз бір күн жоқ» Оқып беру. 3.Жаңа сабақ. 1.Мағынаны тану. Ендеше біз бүгін «Екі дос» деген аңыз әңгімені оқимыз. Егер мүмкіндік көп болса,мәтін компьютерге теріліп,мынандай бөліктермен жеке-жеке бөлініп жазылады да, балалардың алдына қойылады. 1-бөлік.Басынан тап. «Қолға түскен қазақ азаматтарын айдап әкетіпті» деген сөйлем қоса алынады. 2-бөлік. «Әлгі екі достың біреуі жау қолына түседі» деген сөйлемнен бастап, «...Досымды босатыңдар,ең қымбат өмірімді қияр едім –дейді» деген сөйлемге дейін. 3.бөлік. «Қолбасы ойланып отырып,оны сынамақ болды....» деген сөйлемнен бастап,соңына дейін. Осы бөліктерді оқып,өздері әңгіменің бас-аяғын ретімен орналастырып,оқуға дайындалады.Неге бұлай орналастырғандарын түсіндіреді,дәлелдейді. -Ал балалар,қалай ойлайсыңдар,қолбасы досы үшін өзін өлімге қиған батырға қандай жаза қолданады?Әлде басқаша болар ма екен? Оқушылардың болжамдары тыңдалады.Тіпті,бұл жерде аңыздың бұрын оқып алған бала болса да,ол қолбасының қандай болғанын қалайтынын,досты өлімге қиғысы келмейтінін бала жауабынан байқайсыз. -Оқиғаны осылай аяқталуы саған ұнады ма?Оның осылай аяқталуына қарап, сендер жаудың қолбасшысын қандай адам деп ойлайсыңдар?Сендер қолбасшыға қандай хат жазар едіңдер? Қысқаша хат жаздыру.Бұл жұмысты қорытындылағанда,қатыгездік әшекерленіп,бала жүрегінің мейріміне,әділдігіне сүйсінентін болармыз. -Енді біз оқиға қалай аяқталатынын білу үшін аңызды не істейміз? Тұтқындағы достың аман-есен құтылуын тілеп,оқуға кірісеміз.Әңгіме мазмұны әрі қарай талданады. -Балалар,тұтқын адамды құтқару үшін,ешқандай қиындықтан қорықпастан,досы жаудың қолына келеді.Күнделікті өмірде сендердің бастарына қиындық туса не істеу керегін алдымен ойлану керек пе, жоқ ешқандай ойланбай әрекет ету керер пе? Бұл сұрақ өте қиын сұрақ. Мәтін тұтас шыққан соң,балалар мәтінде кездескен қиын сөздер болса,тиісті жұмыс жасалады. Ескерту.Сөздік жұмысы:қол,қолға түсу,иығына қолынартып деген сөздердің мағнасымен жұмыс жасау. -Балалар, аңыздың жазған адамның аты-жөні көрсетілген бе? Сұрақ бойынша аңыз туралы түсінік жұмысы жүргізіледі.Аңыз-адам әрекеті жасалып,мыңдаған жылдар өткен соң халық ауыз әдебиетінде қалған,осы күнге сақталып жеткен оқиға. 4.Ой толғату. Оқулықтағы «Қиын сәтте досын тастап кеткен жаман адам туралы қандай әңгіме білесің?» деген сұрақ-тапсырма.Дос және достық туралы мақал-мәтелдермен танысу.Сынып оқушылардың мүмкіндігіне қарай эссе,бес жолды өлең жазу, тағы басқа шығармашылық тапсырма беріледі. Мақалдар: 1.Досы көпті жау алмас,ақылды көпті дау алмас. 2.Жолдас қадірін жорықта білесің, Дос қадірін соғыста білесің. Бес жолды өлең. 1.Дос 2.Ақылды,әділ. 3.Құтқарды,ойланды,қорықпады. 4.Менің досым әділдікті қалайды. 5.Жолдас,сырлас. «Досым саған рақмет!». Эссе жазу. 5.Оқушылардың білімін бағалау. 6.Үй жұмысы.Мазмұндау,сұрақтарға жауап беру. Источник: http://"Екі дос" 3 сынып . kspi.s.t.m_2010@mail.ru | |
Просмотров: 2412 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|