Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы: Мұрын-иіс сезу мүшесі Сабақтың максаты: -Қоршаған дүниені толық танып білу үшін сезім мүшелерінің, оның ішінде иіc сезу мүшесі - мұрынның алатын орнын түсіндіру. -Баланы сұраққа толық жауап беруге дағдыландыра отырып, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту; -Оқушыларды тазалыққа баулып, гигиеналық тәрбие беру. Көрнекілігі: үнтаспаға жазылған дыбыстар, әртүрлі иісті заттар,слайдтар. Tүpi: аралас сабақ Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: сұрак-жауап, тусіндіру, әңгімелеу. Сөздік жұмысын жүргізу: жағымды, жағымсыз,хош иіс,ащы иіс. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; 2. Психологиялық дайындық.(бейнежазба күз мезгілі) П. Өткен сабақты қайталау. Оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін сұрақтарға жауап ала отырып қорыту -Балалар, суретте не бейнеленген?(адамның басы) слайд -Адамның басында не жетіспейді? (бет әлпеті: құлақ, көз, мұрын, ауыз) -Бұлар адамның сезім мүшелері -Үн таспадан түрлі дыбыстарды тыңдатып, олардың ненің дыбысы, ненің үні екенін анықтату (слайд) -Оқушыларға өздері өмірден білетін түрлі дауыстар мен дыбыстар туралы айтқызу; Мәселен, машиналардың гүрілі,құстар сайрайды, ит үреді, т.б. -Осы дыбыстарды , дауыстарды қалай, ненің көмегімен анықтадың? - Есту мүшесін атаңдар? - Құлақты күту ережелерін ата.(ойын: пайдалы, зиянды слайд) - Егер құлағы естімесе ол адамды дені сау адам деп айтуға бола ма? - Не себепті адам құлағы естімей қалады? Сарамандық жұмыс. Құлағыңды қолыңмен жауып көршіңмен сөйлесіп көр. Болған соң қорытынды жаса. -Құлақ арқылы біз адамның сөзін,малдың дауысын, музыканы, сыбдыр мен сылдырды айыра аламыз. Құлақ-есту мүшесі. - Жарайсыңдар,балалар,ендеше сабағымызды жалғастырайық. ІІІ. Жаңа сабақ Жұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу Екі шырақтың ортасында бір өзім (мұрын) Балаларға көрсетпей, апельсин аршу, әтір, иіс су себу. - Не байқадыңдар? - Апельсиннің иісін, әтірдің иісін сездік. - Дұрыс. -Иісті қалай сезесің? (мұрын арқылы) Сарамандық жұмыс. -Мұрныңды жауып түрлі заттардың иісін анықта.(алма, жуа) -Адам мұрнымен иісті ажыратады және тыныс алады.Мұрын-иіс сезу мүшесі. -Иісті сезудің қандай пайдасы бар? Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Электронды оқулықтан түсінік. 1. Мұрын – иіс сезу мүшесі. 2.Сезім мүшелерінің қызметі жайлы айтып түсіндіру. 3. Оқулық бойынша жұмыс: -Егер мұрныңды жауып қойып, оның қандай қасиеттерін, не белгілерін сезіне аласың? Осы сұрақтар негізінде оқушылардың өздерінің не білетіндігіне сүйеніп, иісті білудің пайдасын айтқызып, олардың өз тәжірибелерінен мысал келтіруіне мүмкіндік беріледі. Сабақта оқушылар өздерін еркін ұстауға, ойын іркілмей айтуға үйренуі тиіс. Сонымен қатар иістің күнделікті өмірдегі маңызын тереңірек түсінуге жағдай жасалынады. 2.Оқушыларға тазалықты сақтау туралы тәрбие беру мақсатын жүзеге асыру.Ережені оқу.(слайд) Сергіту жаттығуы Сезім мүшелерін атағанда тез қолдарыңмен ұстап көрсетіңдер. Бас, мұрын, қарын, ми, құлақ, бүйрек, көз, бұлшық ет, қол-аяқ, жүрек, Дәптермен жұмыс Суретте қай мүше жетіспейді толықтырып сал. Адамның бет әлпеті, балапан (қыздың көзі,мұрны, аузы және балапанның тұмсығы жетіспейді) ІҮ.Қорытынды Сабақтың қорытынды бөлімінде сурет бойынша жұмыс. Ойын ойнау. «Не байқадың? Не білдің?» - Көзіңді жұмып, түрлі заттардың иісін анықтап көру.(пияз, шұжық) Қорытынды жасау. | |
Просмотров: 2073 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|