Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа

Дүниетану пәнінен сабақ жоспары. 1-сынып
Сабақтың тақырыбы: Мұрын-иіс сезу мүшесі
Сабақтың максаты:
-Қоршаған дүниені толық танып білу үшін сезім мүшелерінің, оның ішінде иіc сезу мүшесі - мұрынның алатын орнын түсіндіру.
-Баланы сұраққа толық жауап беруге дағдыландыра отырып, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту;
-Оқушыларды тазалыққа баулып, гигиеналық тәрбие беру.
Көрнекілігі: үнтаспаға жазылған дыбыстар, әртүрлі иісті заттар,слайдтар.
Tүpi: аралас сабақ
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: сұрак-жауап, тусіндіру, әңгімелеу.
Сөздік жұмысын жүргізу: жағымды, жағымсыз,хош иіс,ащы иіс.

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
2. Психологиялық дайындық.(бейнежазба күз мезгілі)
П. Өткен сабақты қайталау.
Оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін сұрақтарға жауап ала отырып қорыту
-Балалар, суретте не бейнеленген?(адамның басы) слайд
-Адамның басында не жетіспейді? (бет әлпеті: құлақ, көз, мұрын, ауыз)
-Бұлар адамның сезім мүшелері
-Үн таспадан түрлі дыбыстарды тыңдатып, олардың ненің дыбысы, ненің үні екенін анықтату (слайд)
-Оқушыларға өздері өмірден білетін түрлі дауыстар мен дыбыстар туралы айтқызу; Мәселен, машиналардың гүрілі,құстар сайрайды, ит үреді, т.б.
-Осы дыбыстарды , дауыстарды қалай, ненің көмегімен анықтадың?
- Есту мүшесін атаңдар?
- Құлақты күту ережелерін ата.(ойын: пайдалы, зиянды слайд)
- Егер құлағы естімесе ол адамды дені сау адам деп айтуға бола ма?
- Не себепті адам құлағы естімей қалады?
Сарамандық жұмыс.
Құлағыңды қолыңмен жауып көршіңмен сөйлесіп көр. Болған соң қорытынды жаса.
-Құлақ арқылы біз адамның сөзін,малдың дауысын, музыканы, сыбдыр мен сылдырды айыра аламыз. Құлақ-есту мүшесі.
- Жарайсыңдар,балалар,ендеше сабағымызды жалғастырайық.
ІІІ. Жаңа сабақ
Жұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Екі шырақтың ортасында бір өзім (мұрын)
Балаларға көрсетпей, апельсин аршу, әтір, иіс су себу.
- Не байқадыңдар?
- Апельсиннің иісін, әтірдің иісін сездік.
- Дұрыс.
-Иісті қалай сезесің? (мұрын арқылы)
Сарамандық жұмыс.
-Мұрныңды жауып түрлі заттардың иісін анықта.(алма, жуа)
-Адам мұрнымен иісті ажыратады және тыныс алады.Мұрын-иіс сезу мүшесі.
-Иісті сезудің қандай пайдасы бар?
Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Электронды оқулықтан түсінік.
1. Мұрын – иіс сезу мүшесі.
2.Сезім мүшелерінің қызметі жайлы айтып түсіндіру.
3. Оқулық бойынша жұмыс:
-Егер мұрныңды жауып қойып, оның қандай қасиеттерін, не белгілерін сезіне аласың?
Осы сұрақтар негізінде оқушылардың өздерінің не білетіндігіне сүйеніп, иісті білудің пайдасын айтқызып, олардың өз тәжірибелерінен мысал келтіруіне мүмкіндік беріледі. Сабақта оқушылар өздерін еркін ұстауға, ойын іркілмей айтуға үйренуі тиіс. Сонымен қатар иістің күнделікті өмірдегі маңызын тереңірек түсінуге жағдай жасалынады.
2.Оқушыларға тазалықты сақтау туралы тәрбие беру мақсатын жүзеге асыру.Ережені оқу.(слайд)

Сергіту жаттығуы
Сезім мүшелерін атағанда тез қолдарыңмен ұстап көрсетіңдер.
Бас, мұрын, қарын, ми, құлақ, бүйрек, көз, бұлшық ет, қол-аяқ, жүрек,

Дәптермен жұмыс
Суретте қай мүше жетіспейді толықтырып сал.
Адамның бет әлпеті, балапан (қыздың көзі,мұрны, аузы және балапанның тұмсығы жетіспейді)

ІҮ.Қорытынды
Сабақтың қорытынды бөлімінде сурет бойынша жұмыс.
Ойын ойнау. «Не байқадың? Не білдің?»
- Көзіңді жұмып, түрлі заттардың иісін анықтап көру.(пияз, шұжық)
Қорытынды жасау.
Категория: Начальная школа | Добавил: cat (2014-11-05) | Автор: Муратова Клара Ораевна E
Просмотров: 2073 | Рейтинг: 5.0/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2024-05-21, 1:09 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru