Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы:Түйе Мақсаты: Оқушылардың түйенің адам үшін маңызы туралы білімдерін тереңдету,сыни тұрғыдан ойлай білуге , өзіндік ой- пікір жинауға, топ алдында сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға , тақырып төңірегінде қорытынды жасай білуге бағыттау. Міндеттері: 1.Білімділігі: топтық жұмыстарда түйе туралы ойларын білдіруіне мүмкіндік жасау. 2.Дамытушылығы: ойын жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құрып, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыландыру, өздігінен білім алуға жағдай жасау. 3.Тәрбиелігі: оқушылардың бір- бірінен үйренуінеғ басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуге және бағалауына ықпал ету. Сабақтың типі: жаңа білім меңгерту Сабақтың түрі : аралас Сабақтың әдісі: диалог, топтастыру, миға шабуыл,«Ой қозғау» стратегиясы. Көрнекі-құралдар: «Жыл басына таласқан хайуанаттар»видео фильм,суреттер,слайд, үлестірмелі қима қағаздар. Күтілетін нәтиже: - «Түйе » өлеңін түсініп оқиды,талдайды. -АҚТ қолданады. - Сындарлы ойлайды. - Шығармашылықтары артады. -Топта жұмыс жасайды. Сабақтың барысы: Кезең Сабақтың бөлімдері Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының Іс- әрекеті Ұйымдастыру кезеңі 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық дайындық Оқушылармен сәлемдесу. Топқа төрт түлік жануарларының пірлері бойынша ауылдарға бөлу. Жұмыс ережесін қабылдау. Оқушыларға жауаптары бойынша фишкалар беріліп отырады. Жинаған фишкалар саналады. Оқушыларман сәлемдесу. Шаттық шеңберін құрады. Жабулы стикерлерді алады.Жануарлар түрі бойынша топқа бөлініп отырады. Топ басшылары балалардың бағасын кестеге қойып отырады. Білім 4 мин Өткен сабақты пысықтау. Миға шабуыл. 1.Төрттүліктің бірі- сиыр. Сиырдан қандай қажетті заттар аламыз? 2. Сиырдың төлін не дейді? Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Түсіну 10 мин 1.Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту. Ой қозғау. Мақсат қою. Оқулықпен жұмыс 1.Жұмбақ жасыру. Иір- иір денесі, Сахараның кемесі. Ащы шөптер тамағы, Шөлге шыдап бағады. Түйе туралы слайд көрсету. 2.-Балалар, түйе қандай жануар ? - Түйенің төлін қалай атаймыз? -Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы:Түйе. Жырды мәнерлеп оқыту. Сұрақтар беру: 1.Түйенің сүтін қалай атайды? 2.Түйенің жүрісі туралы не айтуға болады ? 3.Шудалары ше? 4.Түйе қандай шөпті жейді ? Жұмбақтың шешуін табады(түйе) Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар мәтінді мәнерлеп оқиды.Мағынасын талдау. Сұрақтарға жауап бергені бойынша әр оқушыға фишкалар беріледі. Қолдану 5 мин «Жыл басына таласқан хайуанаттар» видеофильмін көрсету.Хайуанатттар дың сөзін талдау. Тапсырмаларды орындайды. Талдау 10 мин Жаңа сабақты бекіту. Тапсырмалар. 1-топқа : түйе жүнінен істелетін бұйымдар. 2-топқа : түйе сүтінен әзірленетін тағам. 3- топқа : түйе терісінен істелетін бұйымдар. 4-топқа:түйе қандай жерлерде жүреді? Постерге тапсырмаларды орындайды.Қорғайды. Әр топ бір- бірін бағалайды. Жинақтау 10 мин Қорыту Венн диаграммасы бойынша топтастырады. Тон пішеді Шұлық тоқиды Көрпе тігеді Шұбат аламыз Бағалау 6 мин Сабақ барысында 1.Оқушының көзқарасы. 2.Өзара бақылау. Рефлексия. Оқушылар жинаған фишкалар бойынша бағаланады. Рефлексия. -Сабақ ұнаса күннің суретін , онша болмаса бұлтты көтереді. Үй тапсырмасы «Түйе» жырын оқып келу. | |
Просмотров: 918 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|