Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Құмкөл ауылы "Сасан би атындағы орта мектеп" КММ Нүкетаева Майгүл Әшкенқызы - бастауыш сынып мұғалімі Сабақтың тақырыбы: 5-ке көбейту және бөлу кестесі Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Дамытушылығы: оқушылардың ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, өздігінен жұмыс істеу дағдысын дамыту, ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелігі: оқушыларды өзгені тыңдап, өз ойын еркін айтуға баулу,белсенділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Түрі: аралас сабақ. Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру. Көрнекілігі: 5-ке көбейту және бөлу кестесі, слайттар. Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі . а) Психологиялық дайындық. Есептеуге жүйірік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан. Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан,- демекші, математика пәні сендерге ұнай ма? II.Үй тапсырмасын тексеру. №9. Теңдеулерді шеш. III. Өткенді пысықтау. - Балалар,біз өткен сабақта баға, сан, құн шамалары арасындағы тәуелділік жайлы есептер шығардық. Қазір соны қалай меңгергендеріңді білу үшін сұрақтар қоямын. - 1-сұрақ:Заттардың құнын табу үшін не істейміз? (1 заттың бағасын заттардың санына көбейту керек) - 2-сұрақ: Заттың бағасын табу үшін не істейміз?(құнын заттардың санына бөлеміз) - 3-сұрақ: Заттардың санын табу үшін қандай амал орындау қажет?(құнын бір заттың бағасына бөлу керек) IY. Жаңа сабақ. «Ғылымдар патшалығында» Әлемді таңқалдырған сарай бар. Онда ақылды әрі білгір математика тұрады.Математика өз сарайына жалқаулар мен түк білместерді кіргізбейді. Ақылды, білімді, зейінділердің өзі сарайдың қақпасын өз қабілетімен ашып кіреді екен. Бүгінгі сабақта біз осы сарайға кіруге біліміміз жете ме екен, соны сынап көрейік. -Балалар, тақтаға қарайықшы. Мұнда 5-ке көбейту кестесі жазылған. - Неге бестен басталып тұр?(2•5,3•5 , 4•5 өткенбіз) Математикалық диктант (жауабын ғана жазу) 1.2•5 =10 5•4=20 10:2=5 3•5=15 5•3=15 15:3=5 4•5=20 5•2=10 20:4=5 2.Оқулықпен жұмыс 5•5=5+5+5+5+5 5•5=25 5•6=5+5+5+5+5+5 5•6=30 5•7=5+5+5+5+5+5+5 5•7=35 5•8=5+5+5+5+5+5+5+5 5•8=40 5•9=5+5+5+5+5+5+5+5+5 5•9=45 -Көбейтінділердің мәні қалай табылған?(қосу амалы арқылы табылған) -Яғни,5-ті 5-ке көбейту дегеніміз 5-ті өз-өзіне 5 рет қосу. -Теңдіктің оң және сол жақтарын салыстырайық, қандай айырмашылық бар?(теңдіктің сол жағында 5-ке көбейту кестесі, ал оң жағында сол көбейтулердің қосу амалдары арқылы берілген) 3. Неге әрбір келесі жолдағы өрнектің мәні алдыңғы жолдағы өрнектің мәнінен 5-ке артық?(5-ті 5-ке көбейту үшін 5-ті 5 рет қосамыз, ал 5-ті 6-ға көбейту үшін 5-ті 5-ке 6 рет қосамыз) -Қайсысы тиімді екен?(көбейту амалын қолдану) Тақтаға назар аударайық. Мұнда 5-ке көбейту кестесі қалай құрылғанын қарайық. 6•5=5•6 7•5=5•7 8•5=5•8 9•5=5•9 -Не байқадыңдар?(көбейткіштердің орыны ауысқан) -Қандай ережені білеміз, еске түсірейік.(көбейткіштердің орындары ауысқанмен, көбейтіндінің мәні өзгермейді) №3 тапсырмада 5-ке көбейту кестесін аяқта деп жазылған.(дәптерге жазылады) №4 1. Ауызша. Бөлуге кері амал- көбейту.(көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе,екінші көбейткіш шығады) 2)25:5=5 5•5=25 30:5=6 6•5=30 35:5=7 7•5=35 40:5=8 8•5=40 45:5=9 9•5=45 4. «Логикалық тапсырма» Бір үйдің үш ұлы бар. 3 ұлдың әрқайсысының 1 әпке, 1 қарындасы бар.Бұл үйдің баласы нешеу болған?Жауабы:5 бала-3ұл 2 қыз. - Бес асықтың екеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады?(3 асық) №7 есеп (ауызша) Не белгілі? Не белгісіз? 1қ-5кг 5х.-25тг 1ж.-5тг 7қ-? 1х-? 40тг-? Ш:7•5=35 Ш:25:5=5 Ш:40:5=8 Ж:35кг Ж:5тг Ж: 8 жапсырғыш Тақтамен жұмыс№8 №9.Өздік жұмыс Сергіту сәті. Біз бөлдік, көбейттік. Қанатымыз сермелсін. Бір,екі,бір,екі Өте қатты шаршадық. Бір, екі, бір, екі. Түссін қолдар төменге Қолдарымыз жайылды, Қолдар жанға созылып Ұшаққа мін сен демде. Ұшақ болды кәдімгі Бір-біріне көз салып №10 – Не туралы айтылған? Т.д.-6(о) -Не белгілі? - Не белгісіз? Т.к-4(о) -Неше амалмен Әрқ.-2м шығарамыз? Шұңқыр-? Ш:(6+4).2=20 Ж:20 шұңқыр қазылды. 2.Ж.-5қ. әрқ.-10г Ш:5.10+42=92 К.-42 ? Ж:92 гүл өсіріп тұрды. №12. Ауызша. - Қандай фигуралар қиылысады? - Тік төртбұрыш пен бұрыш. - Шеңбер мен қисық сызық. - Шаршы мен төртбұрыш. Жазады: 1қ.=1см Р=1см+1см+1см+1см=4см Р=? Р=1см.4=4см №13.Тура теңсіздіктер шығу үшін бос тор көздерге қандай сандарды жазу керек. 45:5> +5; 35:5-2•3>9- 30:5<40:5- 25:5+6>8• ? Қорытынды: -Қандай тақырып өттік? -5 санына байланысты не білесіңдер? асыл іс арыс парыз дұшпан қару Сұрақтар: 1.Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін 2-сыныпта өткенбіз. Сол өлеңдегі 5 асыл істі атаңдар. 5 асыл іс:талап,еңбек, терең ой, қанағат,рақым. 2. Ал, 5 нәрседен қашық бол дейді Абай атамыз. Олар нелер? 5 дұшпан:өсек, өтірік,мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ. 3. –Ертеде ата-бабамыз еркіндікті, тәуелсіздікті аңсаған. Биыл тәуелсіздік мерекесінің неше жылдығын тойлағалы жатырмыз?(21).Ертеде бабаларымыз елімізді қорғаған. Батырлардан кімді білесіңдер? Ата-бабаларымыз ер жігітке 5 қару болу керек деп санаған. Ендеше, ерте заманда батырлар қандай қару асынған? 5 қару:садақ (мылтық), найза, қылыш, шоқпар, айбалта. 4. Қазақ халқының ұлы адамдары көп болған. Кейбіреуін өзіміз білеміз, шығармаларымен таныспыз. Ал мына 5 адамды қазақтың 5 арысы деп атайды. Олар тәуелсіздікті аңсап, күрескен, қазақтың тілін, салт-дәстүрін сақтауға өз үлестерін қосқан. 5 арыс Ш. Құдайбердиев, А. Байтұрсынов, Ж.Аймауытов, М. Жұмабаев, М.Дулатов. 5. Мұсылман халықтарының ұстанатын 5 парызы: 5 парыз: зікір салу, намаз оқу, садақа беру, ораза ұстау, қажылыққа бару. Y. Бағалау. YI. Үйге тапсырма беру №11,14. | |
Просмотров: 839 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|