Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Ақадыр кенті, Ю. А. Гагарин мектеп-лицейі, бастауыш сынып мұғалімі Жумабекова Жанар Орынтаевна Сыныбы: 4 Пәні: Ана тілі Тақырыбы: Адырбек Сопыбеков «Сапар мен Парта» Мақсаты: Өлең мазмұнын түсіну, мектеп мүлкін ұқыпты ұстауға үйрену, өлеңнің мағынасын түсіну, ашу, автордың өмір-баянына, шығармашылығына тоқталу, әртүрлі стратегиялар қолдану, мақсатымызға жету. Міндеттері: -Өлеңді оқи отырып, сыни тұрғыдан ойлау барысында сынып мүлкіне деген жауапкершілік қалыптасу; -Өлең мазмұнын түсіне отырып, алған білімін өмірмен байланыстыра алады және күнделікті өмірде партаны дұрыс күтіп ұстау; -Жұптасқан жұмыс жүргізе алады, өзара пікірталас орнатады, талқылайды,рөлге ену; Қолданылған модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Білім берудегі көшбасшылық. Стратегиялар: Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс.Миға шабуыл. Ментальды карта. Уақыты Кезең дер Мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек Кіріспе 3 мин Тұсау кесер 5 мин Негізгі бөлім. 27 минут Қорытынды. 10 минут Тұлға аралық байланысты орнату. Оқушылар шеңберге тұрып,бір-біріне сәттілік тілейді. Топқа бөліну. Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді. (түрлі – түсті қағаздар таратылады,оқушылар өздеріне ұнағандарын алады,қызылдар бір топ, сарылар бір топ,т.б.түстер топ болып бөлінеді) Топ ұстанымын еске түсіру. Әр топ өз топбасшысын сайлайды, ұрандарын айтады, сәттілік тілейді. Сыныптың білім деңгейін анықтау. Бір-біріне доп лақтыру арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды. 1.Қызығушылығын ояту. Экранға назар аударып, бүгінгі тақырыпты ашып алу. 2.Оқулықпен жұмыс. «Сапар мен Парта» Жаңа тақырыпты бойларынан өткізіп оқиды. 3.Түсінгендерін анықтау. Түсінгендерін топтан бір бала екінші топқа барып түсіндіреді. Бір топ екінші топқа сұрақ қояды. 4.Сергіту сәті. 5.Ойларын жинақтау,ортаға салу. Мысал бойынша өз түсінгендерін ортаға салады. 6.Топпен жұмыс.Сапардың қылығын ментальды картаға түсіреді. 7.Ролдік ойын. Ертегіні сахналау. 8.Экрандағы сұрақтарға жауап беру. 1.Сабақты бекіту. Сұрақтар қою. 2.Бағалау.Блоф ағашы бойынша өз-өздерін бағалау. 3.Үйге тапсырма.Үйге тапсырма беріледі. Оқушылармен сәлемдеседі,шеңбер құрып психологиялық дайындық жасайды. Басшылық жасап, ұсыныстар ұсынады. Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады. Ұстанымды еске салады. Оқушылырды сырттан бақылау. Жылдам, түсінікті етіп оқуларын қадағалау. Сұрақтың дұрыс қойылуын қадағалау. Ертегіні қаншалықты түсінгендерін қадағалау. Тұйық баланың өз ойын ортаға салуын қадағалау. Оқушы жауабын тыңдау. Дұрыс бағалауларын қадағалау. Сынып болып іс-әрекет жасау. Түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді. Әр топ өздеріне ат қою. Топ ұстанымын еске түсіру. Еске түсіру, қорытынды жасау. Бірлесе жұмыс атқару. Бұрыннан білетіндерін еске түсіру. Ертегіні оқиды, түсінеді, талдайды. Барлық оқушы жұмыс жасайды. Өз білімдерін ортаға салады. Ойларын еркін айтады. Әділ бағалау. Жарайсыңдар! Мадақтау. Топта бағалау жасау. «Ұшқан сұрақты қағып ал» стратегиясы Мадақтау. Мақтау. Блоф ағашы. Түрлі-түсті қағаз. Топ ұстанымы. Доп. Экран. Оқулық. А4, Маркер. Стикерлар. Үшінші сабақта оқушылар сабақтың мақсатын өздері шығарды. Мақсат шығару барысында кедергілерге ұшырастық. Мақсатты шығарғанда оқушылар қиналды. Бір – бірінің жауабын толықтырды. Жаңа тақырыпты түсіну барысында сыни тұрғыдан ойлана отырып, Сапардың жат қылығын әшкерелей білді. Тақырып саласында бір-біріне сұрақтар дайындап, сұрақ қойды. Топқа бөлінген кезде сабақта болмаған оқушы қиыншылыққа ұшырады. Күнде сабақта болып жүрген оқушылар мен болмаған оқушыда үлкен айырмашылық болды. Алғашқы күннен сабақтан қалмай келіп жүрген оқушылар топқа бөлініп қалыптасып қалған. Жаңа тақырыпты бойдан өткізіп, топтан бір бала келесі топқа барып түсіндіргенде белсенділік танытты. Сергіту сәті қызығушылықтарын оятты. «Ментальды картаға» Сапардың қылығын түсірді. Сыни түрғыдан ойлай отырып, Сапардың жағымсыз қылықтарын аша білді. Сол жағымсыз қылықтан аулақ болып, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау деген ұғым оқушылардың бойында қалыптасты. Осы тұс сәтті өтті. Рөлдерге еніп сахналау кезінде әр оқушы өзінің неге жауапкершілікпен қарау екендігін түсінді, қызығушылықтары артты. Рөлге ену сәтті өтті. Әр оқушы өзіне берілген тапсырманы үлкен жауапкершілікпен орындады. Экранда берілген сұрақтарға жауап беру барысында оқушылар сыни тұрғыдан ойланып, ойларын жинақтап, сұрақ төнірегінде жауап берді. Рефлексия кезінде оқушылар жұмыла қатысты. Сабақ несімен ұнады, ұнамаған жақтарын еркін айтты. Топ болып бірін-бірі сәтті бағалады, өйткені сабақ барысында бірін-бірі бақылап отырды. | |
Просмотров: 1615 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|