Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Ақадыр кенті, Ю. А. Гагарин мектеп-лицейі, бастауыш сынып мұғалімі Жумабекова Жанар Орынтаевна Сыныбы: 4 Пәні: Ана тілі Тақырыбы: Жолтай Әлмашев «Қауын мен Қарбыз» Мақсаты: - «Қауын мен Қарбыз» ертегісінің мазмұнын түсініп білу, көкөністердің пайдасы жайлы ұғым болу, көкөністердің адам ағзасына келтірер пайдасын түсіну,өмірде пайдасын іске асыру, Міндеттері: - «Қауын мен Қарбыз» ертегісінің мазмұнын білу, көкөністердің пайдасы жайлы ұғым болу. -Көкөністердің адам ағзасына тигізер пайдасынан алған ақпаратын өмірде қолдана алу. -Ертегі мазмұнын түсініп, топта талқылау, рөлдерге бөліп оқу және сұрақтар құрастыра алу. Қолданылған модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Білім берудегі көшбасшылық. Стратегиялар: Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс.Миға шабуыл. Уақыты Кезең дер Мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар: іс-әрекеттер үшін маған не керек Кіріспе 3 мин Тұсау кесер 5 мин Негізгі бөлім. 27 минут Қорытынды. 10 минут Тұлға аралық байланысты орнату. Оқушылар шеңберге тұрып,бір-біріне сәттілік тілейді. Топқа бөліну. Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді. (түрлі – түсті трубачкалар таратылады,оқушылар өздеріне ұнағандарын алады,қызылдар бір топ, сарылар бір топ,т.б.түстер топ болып бөлінеді) Топ ұстанымын еске түсіру Сыныптың білім деңгейін анықтау. Сұрақтар: -Өткен сабақ несімен ерекшеленді? - Автор ертегі арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші? Миға шабуыл арқылы ертегіні қорытындылау. Гүл сыйлау арқылы ыстық орындыққа отыру. 1.Қызығушылығын ояту. Тақырыпты ашып алу үшін көкөністер мен жеміс-жидектерге не жататынын ажыратып, еске түсіріп кету. 2.Оқулықпен жұмыс. «Қауын мен Қарбыз» Жаңа тақырыпты бойларынан өткізіп оқиды.Ертегіні әр топ өз топтарында талдау жасау. 3.Түсінгендерін анықтау. Түсінгендерін топта талқылайды. Бір топ екінші топқа сұрақ қояды. 4.Сергіту сәті. 5.Ойларын жинақтау,ортаға салу. Ертегі бойынша өз түсінгендерін ортаға салады. Қауын мен Қарбызды ментальды картаға түсіреді. 6.Топпен жұмыс.Ертегі мазмұны бойынша сурет салып, ертегінің жалғасын құрайды. 7.Ролдік ойын. Ертегіні ролдерге бөліп сахналау. 1.Сабақты бекіту. Сұрақтар қою. 2.Бағалау.Топтағы оқушылар бірін-бірі жеке-жеке бағалайды. 3.Үйге тапсырма.Үйге тапсырма беріледі. Оқушылармен сәлемдеседі,шеңбер құрып психологиялық дайындық жасайды. Басшылық жасап, ұсыныстар ұсынады. Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады. Ұстанымды еске салады. Оқушылырды сырттан бақылау. Жылдам, түсінікті етіп оқуларын қадағалау. Сұрақтың дұрыс қойылуын қадағалау. Ертегіні қаншалықты түсінгендерін қадағалау. Тұйық баланың өз ойын ортаға салуын қадағалау. Оқушы жауабын тыңдау. Дұрыс бағалауларын қадағалау. Сынып болып іс-әрекет жасау. Түрлі-түсті трубачкилар бойынша топқа бөлінеді. Әр топ өздеріне ат қою. Топ ұстанымын еске түсіру. Еске түсіру, қорытынды жасау. Бірлесе жұмыс атқару. Бұрыннан білетіндерін еске түсіру. Ертегіні оқиды, түсінеді, талдайды. Барлық оқушы жұмыс жасайды. Өз білімдерін ортаға салады. Ойларын еркін айтады. Әділ бағалау. Жарайсыңдар! Мадақтау. Ыстық орындық Топта бағалау жасау. Мадақтау. Мақтау. Смайликтермен бағалау. Мақтау Смайликпен бағалау Топ ұстанымы. Оқулық. Компютер А4, Маркер. Стикерлар. Екінші сабақ барысында оқушылардың өздерін реттей бастағаны байқалды. Топқа бөліну, бір – біріне сәттілік тілеу сәттерінде оқушының іс- әрекетінен көріне бастады. Бір-біріне жақсы тілектер тіледі. Топқа бөліну барысында, топтық жұмыста үндемес оқушының үні шыға бастады. Талантты және дарынды оқушы өздерінің ой ұшқырлығымен, дарындылығымен өзгелерден ерекшеленіп отырды. Үндемес оқушыға бағыт – бағдар беріп, алға жетелеушілік болды. «Ұшқан сұрақты қағып ал» стратегиясында оқушылар қызығушылық танытты. Оқушылар бір – біріне доп лақтыру арқылы «Ыстық орындыққа » қалай түсіп қалғандарын білмей қалды. Олар үй тапсырмасы бойынша сұрақтар дайындап, қаншалықты деңгейде дайындалып келгені көрінді. «Ментальды картаны» жасау барысында үндемес оқушы өз қимылымен ерекшелене түсті. Қорғау кезінде үндемес оқушының үні шықты. Осы менің сәтті жағым болып есептелді. Бір топ екінші топпен бәсекелестікке түсіп қалды. Бағалау кезінде тым асыра бағалаушылық болды. Бұл менің сәтсіз жағым. Ертегіні сахналау барысында әр бала рөлге енді. Сахналау кезінде көкөністердің пайдасы, оларды қолдану әдісі жайлы ұғым қалыптасқаны оқушының бойынан көрінді. Сұрақ қою барысында сұрақты тақырыптан ауытқымай, сол тақырып көлемінде қойды. Жаңа тақырыпты бойдан өткізу барысында олардың түсініп оқуы іске асты. Түсініп оқуын сабақтың аяғына дейін жүзеге асты. Үшінші сабақта оқушылар сабақтың мақсатын өздері шығарды. Мақсат шығару барысында кедергілерге ұшырастық. Мақсатты шығарғанда оқушылар қиналды. Бір – бірінің жауабын толықтырды. Жаңа тақырыпты түсіну барысында сыни тұрғыдан ойлана отырып, Сапардың жат қылығын | |
Просмотров: 1631 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|