Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сауат ашу Сабақтың тақырыбы: П дыбысы мен әрпі Құлмағамбетова Марал.Жаскеновна. Ақмола обл.,Степногорск қ-сы Заводской орта мектебі Сабақтың тақырыбы: П дыбысы мен әрпі Сабақтың мақсаттары: .-оқушыларға П дыбысы мен әрпін таныту, баспа және жазбаша түрін меңгерту ,ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету ; -П дыбысына қатысты жаңа сөздерді оқыту арқылы оқушы -лардың білімі мен тілін дамыту ; -оқушыларды шапшандыққа ,белсенділікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу . Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:түсіндіру ,көрсету,әңгімелесу,сұрақ-жауап, топтық жұмыс. Сабақтың көрнекіліктері:суреттер,кеспе әріптер,логикалық жаттығуға арналған плакат, Сабақтың барысы: I .Ұйымдастыру кезеңі. 1 Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеріп өту 2 Сабақтың тақырыбын ,мақсатын таныстыру . II Өткенді пысықтау . 1«Адасқан әріптер» ойыны (балалар адасқан әріптерден мағыналы сөз жа сауы тиіс). а) к ,і ,ү ә) а ,з қ б) р ,қ а в) г ,е ,ш ,е г)ғ ,а ,ж ,а 2. «Жоғалған буын» ойыны (сөз ішінен түсіп қалған буынды табу) а) оқу- . . ә) түл- . . б) кір - . . в) . . – ран 3. ДЫБЫС Дауысты Дауыссыз Кедергіге ұшырамай Кедергіге ұшырап еркін шығады шығады III.Жаңа тақырыппен жұмыс 1.Әріпті таныту үшін мынадай жұмбақ ұсынылады :....... . 2 .Балалар , парта деген сөздің басында қай дыбыс естіледі ? а) парта сөзіне дыбыстық талдау жасау ә) оқулықтан жаңа буындарды оқу а о у П ы П і е 3.Мәтін бойынша жұмыс а) Кіріспе сөз: -Кітап деген сөз нені білдіреді?Кітаптың адамға пайдасы бар ма? Кітап сендердің өмірлеріңді жеңілдетіп,адамды және өзіңді қадірлеуге үйретеді. Ол ақыл-ойыңды, жүрегіңді жақсылық сезімге бөлейді . ә)Мәтінді оқу 4. «Жазу дәптеріндегі» жазу үлгілері бойынша: а) П әрпінің баспа түрі мен жазба түрлерін салыстыру ә) кіші п әрпінің элементтерін сызу –––––––––––––––– б) п әрпін жазу–––––––––––––––––– в) бас әрпінің элементтерін сызу–––––––––––––––––––– г) бас әрпін жазу––––––––––––––– 5.Сергіту сәті : Кел , балақан ,балақан Қозғап барлық денеңді Шапалақта алақан Қолды қатты соқ енді Жәй ,жәй , жәй ! Сарт ,сарт ,сарт ! Тықылдатпа аяқты Айтқан кезде өлеңді Ақырын бас аяқты Қатты басқын еденді Жәй ,жәй , жәй! Тарс ,тарс ,тарс ! 6.Мақал-мәтел бойынша жұмыс : Кітап - білім бұлағы Білім -өмір шырағы а) Білім –сенің серігің , өмірлік жолдасың.Адам өзінің барлық керегін ,ой- арманын тек білім арқылы ғана алады.Білімсіз ешнәрсе ашылмайды . Білімді болу дегеніміз не? Білімді болу деген- бәрінен бұрын адам бо- лу деген сөз . ә)Мақалды дәптерге көшіріп жазу 7. Оқулықтың 103-бетіндегі әріптерге байланысты шығармашылық жұмысты орындау. а) Сөздік жұмысы : нұрланып , сырын , шұғыласын ә) «Әріптер» өлеңін оқушыларға оқыту IV.Сабақты қорыту. 1. Ал енді бүгінгі сабағымызда алған білімдерімізді бекіту мақсатында тест жұмысын орындаймыз : 1)Дауысты дыбыстар қатарын белгіле 2) Жуан дауысты дыбыстар қатарын белгіле а) м, г, е ,а, а) о , у , ы ,и , ә) о , а , е ,и ә)и , ө , е , ә б) о , е , п , а , б) а, о, ы , ұ 3) Бас әріптер қатарын белгіле 4) Буынға бөлінген сөзді белгіле а) б , р , П , о а) тамаша ә) Г ,Ш ,А ,О ә) терезе б) с ,в ,б , ы б) қу-ыр-шақ 2. Біз бүгінгі сабақта қай әріппен таныстық ? Қай сөздерде бұл дыбыс есті -леді ? Сөздің қай жерінде кездеседі ?Дауысты дыбыс па , дауыссыз дыбыс па ? Құлмағамбетова Марал.Жаскеновна. Ақмола обл.,Степногорск қ-сы Заводской орта мектебі | |
Просмотров: 2378 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|