Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Күні: 24.10.2014 ж. Пәні: Математика Сынып: 4 «Д» Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. Сабақтың мақсаты: 1.Көп таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жағдайын пысықтау. 2.Оқушылардың ойлау, сөйлеу, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. 3.Сауаттылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: «Зерде» интелектуалдық сайыс сабағы Сабақтың әдісі:«Джиксо» тәсілін пайдалану Сабақтың көрнекілігі:Интерактивті тақта, слайд, логикалық тапсырмалар Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.Психолиялық әзірлік жасау. -Балалар, қазір қай жыл мезгілі? -Күзде қандай табиғат ерекшеліктері байқалады? -Жапырақтар қандай түске боялады? -Қазір бізде қай сабақ?(Математика) -Ендеше біз сендермен бүгін математика сабағын сайыс сабағы етіп өткіземіз.Ол үшін сендер әр қатардан бір оқушыдан шығып жапырақтар таңдайсыңдар.Сол түске байланысты топтарыңның аты анықталады.(қызыл-«Алғырлар», қоңыр-«Зеректілер», сары-«Тапқырлар») А)1топ: «Алғырлар», 2топ: «Зеректілер», 3топ «Тапқырлар»(әр топтың топбасшысы сайланады) Ә)Әр топ өз ұрандарын дайындайды. Б)Әр топтың жұмысын бағалайтын «топ журналы» беріледі, оған топбасшысы топтағы әр оқушының 1-5 тапсырмаға дейін орындаған жұмысын 0-1 бал көлемінде бағалап жазып отырады.Ең соңында бал саны есептеліп, бағасы анықталады. Ал топтық сайыста -5, -4, -3-ке бағаланып, әр орындалған тапсырмаға беріліп отырады, ең соңында жиналған пішіндерге байланысты 1,2,3 орындар беріледі. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.(Әр топ басшысы топтағы үй тапсырмасын орындаған оқушылар санын хабарлайды). ІІІ Жаңа сабақ. Білімді тиянақтау. І кезең: «Бәйге» сайысы №1. Ауызша есептеу.(Әр топ таңдаған санына байланысты ауызша есептеуге жауап береді) А) Ә)Математикалық диктант. ІІ Кезең. «Полиглот». (Әр топқа мазмұнды есеп беріледі.Оқушылар шартын құрып есепті шығарады). 1 тапсырма..Бүркіт 1 секундта 30м, ал көгершін одан 2 есе баяу ұшады.Бүркіт 1 минутта көгершінге қарағанда неше метр артық ұшады? Шарты:Б. 1 с-30м К.-2 есе баяу Б.1 мин-?м артық ұшады. 2тапсырма.Тасбақа 1 мин 5 м, ал жаяу адам одан 20есе шапшаң жүреді.Жаяу адам 1 сағатта тасбақаға қарағанда неше метр артық жол жүреді? Шарты:Т.1мин-5м Ж.а-20есе шапшаң Ж.а 1сағ- ?м артық жүреді. 3 тапсырма.Бір жұмысшы 12 бұйым, ал екіншісі осындай 18 бұйым жасады.Екінші жұмысшы біріншіден 30минут артық уақыт жұмсады.Әр жұмысшы бір бұйымды жасауға қанша уақыт жұмсады? Шарты:1ж.-12 бұйым 2ж.-18бұйым Әр ж.-? уақыт жұмсады. ІІІ.Кезең. «Сыр сандықтың құпиясы»(Әр топқа 3 тапсырмадан беріледі) Сергіту сәті. («Қара жорға биі») ІV Кезең. «Қалт етпей қағып ал, жауабын тез тауып ал!» (логикалық тапсырмалар) V.Кезең «Ой толғаныс» кезеңі.(Топ басшыларының сайысы) Суреттердің әрқайсысында барлығы неше төртбұрыш бар? VІ Кезең. Қорытындылау «Ой қорыту».(Жеңімпаз топтар номинациясы анықталып, марапатталады, 1-орын, 2-орын, 3-орын). Оқушылар бағалары «топ журналындағы» қойылған балға байланысты анықталады. Үйге тапсырма: 71 бет №9,10 тапсырмалар. -Сабақ аяқталды, сау болыңдар! | |
Просмотров: 3930 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|